דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתמודדים עם יום הולדת לילדך 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 532   [ נצפה 2144 פעמים ]

 

יום הולדת - אירוע מרגש ומיוחד עבור כל ילד. לגרום לו להרגיש מיוחד ביום ההולדת יגביר מאוד את ההערכה העצמית שלו וזו גם המתנה הגדולה ביותר שתוכלו לתת לו.
לא צריך להיות קוסם או להטוטן על מנת  לעשות לילדך יום הולדת נפלא בעצמכם.
אז, איך להתחיל ?

הנושא:
הורים רבים מרגישים יותר בנוח לאחר שבחרו את נושא יום ההולדת. בחירת האוכל, ההזמנות, המשחקים והקישוטים נעשית יותר קלה ויותר ברורה. גם אתם וגם ילדכם תיהנו יותר להכין את האירוע אם הנושא יהיה קרוב לליבכם, גם אם זה יום הולדת פיות, דרכונים ומבוכים, אגדות, כדורגל או קרקס.

רשימת המוזמנים וההזמנות:
אם ילדכם בגיל שנתיים או שלוש - הכינו בעצמכם את רשימת המוזמנים, אך אם הוא בן 4 או גדול יותר שתפו אותו ותנו לו את הזכות להחליט מי הוא רוצה שיחגוג איתו. כך תגרמו לו להרגיש שהוא המחליט כי הוא כבר גדול. רצוי שההזמנות יהיו ברוח הנושא של יום ההולדת, גם אם הן קנויות וגם אם מוכנות בבית. ילדים גדולים יותר יכולים ליצור בעצמם הזמנות, מציורים שלהם או מתבניות מהמחשב (האינטרנט מלא אתרים להזמנות יום הולדת), אם כי אישית אני מעדיף תמיד ליצור יחד עם הילד משהו מקורי. ככל שתורכים יותר על אירוע הוא נהיה חשוב יותר וייזכר יותר לטובה.  חשוב לכלול בהזמנה כל מידע רלוונטי לאירוע: שעה, מיקום, והוראות מיוחדות כמו למשל: לבוש חם או קרם הגנה. וחשוב גם טלפון לברורים.

המקום:
אם עבורכם הבית אינו מקום אידיאלי למסיבת יום הולדת, יש כמה אופציות טובות אחרות שלהן יתרונות טובים לא פחות (כמו למשל, חזרה לבית נקי בסוף האירוע)... תמורת סכום סביר תוכלו להשכיר מקום במרכז קהילתי באזור, באולם ספורט, או במסעדה מתאימה. ואפשר תמיד ללכת על אפשרות חינמית של פארק או גן בשכונה. מקום נטרלי הוא בדרך כלל יותר טוב לילדים מעל גיל 5, משום  שקטנטנים אוהבים מקום מוכר.

קישוטים:
האווירה היא כל העניין! כבר בחרתם את הנושא, עכשיו קצת יצירתיות זה כל מה שצריך כדי לקשט מסיבה טובה. לא צריך להשקיע הרבה כסף. לילדים דמיון מפותח, מספיק להם כמה רמיזות הקשורות לנושא, כמו ציור של פיות או כנפיים והמקום הופך לארמון של פיות ומלאכים. או אוהל באמצע החדר וכמה עציצים גדולים והמקום הופך למחנה ביער.
קישוטים סטנדרטים כמו בלונים וחוט עם בדים צבעוניים יתנו גם הם אוירה שמחה וחגיגית.

התוכנית האומנותית:
התוכנית האומנותית תיקבע בהתאם לגיל הילדים. למשל יום הולדת בחוץ, יכולה להיות מצויינת, אך לילדים קטנים מגיל 4 זה עלול להיות מפחיד או מפוזר (כשיום ההולדת לא עשויה בצורה מתאימה להם).
אז רגע לפני שאתם מזמינים מפעיל יקר תנסו לחשוב האם יש לכם מישהו שאתם יכולים לתת לו לארגן לכם או איתכם את יום ההולדת.

כיבוד:
כיבוד בימי הולדת הוא חלק חשוב אבל הכי חשובה היא העוגה. עוגת יום הולדת צריכה להיות מתאימה לילד/ה. לכן, חשוב להכין אותה או לפחות לקנות אותה לאחר התייעצות  הילד.
שאר הכיבוד יכול להיות כל מזון המתאים בהתחשב בגיל הילדים. מנקניקיות, פיצה או אוכל מהיר חם  אחר. גם ממתקים או כיבוד מתוק, מלוח אחר יספיקו.

אך אם בכל זאת אין לכם את הכוח לכל הטרחה הזו של ארגון יום הולדת והפעלת ילדים במשך שעתיים שלמות בעצמכם, המלצתנו היא על אתר מצויין לבחירת כל עזרה בנושא יום הולדת: כיבוד, מפעיל, מקום ועוד...
טרללה הפעלות לימי הולדת

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב