מה עדיף, להזמין טכנאי מחשבים מזדמן או תחזוקת מחשבים שוטפת
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מה עדיף, להזמין טכנאי מחשבים מזדמן או תחזוקת מחשבים שוטפת 

מאת    [ 30/05/2011 ]
מילים במאמר: 471   [ נצפה 2898 פעמים ]

 
 

בשנת 2003 כשהקמתי את שפירית מחשבים, אנשים לא ידעו מה זה תחזוקת מחשבים ובעת תקלת מחשב פנו לטכנאי מחשבים, כיום בעקבותינו כולם יודעים שניתן להקטין את הסיכוי לתקלה על ידי טיפולי תחזוקת מחשבים שוטפת ותחזוקה מונעת ובדרך זו לחסוך כסף רב ומפח נפש,  הבה נשווה בין השירותים.

בעת תקלה ובטיפול בה, מהו ההבדל העיקרי בין מחשב למכונת כביסה?, בעת תקלה ובטיפול בה הבגדים שבמכונת הכביסה לא יפגעו, ישנם אנשים שחושבים שמחשב הוא כמו מכונת כביסה אך הרבה מאוד פעמים לטיפול בתקלת מחשב יש השלכות על הקבצים שבתוכו זאת אומרת שאחרי תקלה והטיפול יתכן ותוכנות מסויימות או קבצים אישיים יאבדו על כן חשוב לבחור באדם שרמת הידע והניסיון שלו בתחום גבוהה.

- תפקידו של טכנאי מחשבים הוא לטפל בתקלה אליה הוזמן ואין הוא יכול לתקן קבצים שנפגעו.
- תפקידו של מתחזק מחשבים הוא לדאוג לכך שלא תיווצרנה תקלה ושקבצים לא יפגעו ואם נפגעו שניתן יהיה לשחזרם.

תחזוקת מחשב, על פי תפיסת עולמינו, הוא שילוב של כל הקשור למחשב ולכן הוא כולל גם ייעוץ והדרכה למשתמש כי המשתמש הוא זה שמתפעל את המחשב וככל שהמשתמש ידע יותר כך יפחתו הסיכונים שבעיה במחשב תיהפך לתקלה.

- טכנאי מחשב ישמח לשבת עם הלקוח שעות רבות, כל עוד הלקוח משלם לפי שעה.
- מתחזק מחשבים דרכינו ישמח לשבת עם הלקוח שעות רבות כדי להיות בטוח שהלקוח מבין את שנעשה
  במחשבו ובטוח שמחשבו פועל ללא בעיות.

- השירות של טכנאי מחשב מיועד למי שיש לו יכולת כלכלית או מי שאינו מעוניין לחסוך בהוצאות,
  הוא ישמח לבקר אתכם כי אי אפשר לטפל בבעיה מרחוק או בטלפון וצריך לבדוק זאת במקום, כמובן
  בתשלום לפי שעת עבודה, ובין תקלה לתקלה המחשב לא במיטבו.
- השירות שלנו מיועד למי שאין לו יכולת כלכלית או למי שמעוניין לחסוך בהוצאות,
  אנו נשמח לבקר אתכם רק פעם בחודש לצורך טיפולי התחזוקה כי קריאות נוספות הן בעצם ללא תשלום
  נוסף מצידכם ומנוגד לרצון שלנו שמחשבכם יפעל במיטבו.

- המטרה של טכנאי המחשבים היא לטפל בתקלה לשביעות רצון הלקוח אך בבעיות הקטנות הוא לא יטפל
  בתקווה שהן יהפכו לתקלות שבגינן תזמינו אותו שוב ושוב.
- המטרה שלנו היא לטפל בבעיות כשהן עוד קטנות, לפני שהן הופכות לתקלות ובכך אנו חוסכים הן ללקוח
  והן לנו מפח נפש וביקורים נוספים.

- טכנאי מחשב מזדמן אינו מכיר את הלקוח או את מחשבו על כן קשה לו להיות רגיש כלפי הלקוח וקשה לו
  לטפל בבעיה אליה הוזמן כי כל מחשב שונה בתכונותיו.
- מכיוון שהשרות שלנו מבוסס על היכרות מתמשכת אנו יודעים בדיוק מה הן הנקודות הרגישות אצל הלקוח
  ואנו פועלים על פי זכויות הלקוח שלנו בכדי לשמור על כבודו ופרטיותו, כמו כן אנו מכירים את מחשבו
  ויודעים בדיוק מה הוא עושה איתו ועל כן הטיפול בו מדוייק יותר.

לסיכום: שרות תחזוקה דרכינו הוא יעיל יותר ולאורך זמן גם זול יותר משרות טכנאי מחשבים.

מאת גולדברג ריקרדו- בעלים ומנכ"ל שפירית מחשבים הכותב הוא מהנדס רשתות מיקרוסופט + אינטרנט - MCSE+I טכנאי מחשבים מוסמך - CompTIA A+ מפעיל מחשבי י.ב.מ. מוסמך בעל ותק בתיקון ותחזוקת מחשבים משנת 1983.  050-2330137  service@shapirit.biz  טכנאי מחשבים, תחזוקת מחשבים שוטפת ותחזוקה מונעת

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב