דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחוץ לארץ לחוויה מרתקת 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 3335 פעמים ]

חופשה בחו"ל היא תמיד חוויה מרתקת, המאפשרת הצצה והכרות עם תרבויות שונות, נופים משגעים ונסיעה בכבישים לא מוכרים ומרתקים. לאלו מביניכם בעלי האופי העצמאי מומלץ לבצע השכרת רכב בחו"ל, רק כך תוכלו להגיע למקומות הכי יפים עם הנופים המרהיבים ביותר, שנמצאים בדרך כלל באזורים הכפריים יותר ובמקומות מרוחקים.

מה כדאי לדעת לפני השכרת רכב בחו"ל?

לפני השכרת רכב בחו"ל חשוב לבדוק את הגיל המינימלי המאפשר את שכירת הרכב. במרבית מדינות אירופה החוק מאפשר נהיגה מגיל 18 ומעלה, אך הוא אינו תקף במקרה של השכרת רכב, אז גיל המינימום הנדרש הוא בין 21 ל-23.

לאחר שבדקתם שאתם אכן נמצאים בגיל המתאים להשכרת רכב בחו"ל, חשוב מאוד לבדוק ולוודא שאתם מחזיקים ברישיון נהיגה בתוקף. בנוסף, בדקו באילו מדינות ניתן להשתמש ברישיון הישראלי ובאילו מדינות תזדקקו לרישיון בינלאומי.

השכרת רכב בחו"ל - לא לחכות לרגע בו תנחתו

בעבר, כל ההליך של השכרת רכב בחו"ל היה מסורבל ומתיש. כיום, השכרת רכב בארה"ב, השכרת רכב באיטליה ואפילו השכרת רכב באוקראינה הפכו להליך פשוט ומאוד לא מסובך: כמעט בכל מקום בעולם אפשר להזמין את הרכב עוד בארץ, באמצעות סוכנויות בינלאומיות להן יש סניפים בארץ, ודרכן ניתן להזמין רכב שכור בחו"ל.

כך, כדי להזמין רכב שכור בחו"ל, אינכם צריכים להגיע למדינת היעד ואז להתחיל את כל ההליך. היתרון של הזמנת רכב שכור מהארץ הוא בקבלת הרכב עוד בשדה התעופה, מה שמאפשר לכם להתחיל מיד את הטיול. בנוסף, השכרת רכב בחו"ל המתבצעת עוד כשאתם בארץ, תזכה אתכם לרוב גם במחיר זול יותר.

איך נדע באיזה רכב לבחור?

רכבי ההשכרה מחולקים למספר דגמים, המסומנים באותיות לועזיות, מ- A עד D. האות A מסמלת את הרכב הקטן ביותר, D את הגדול ביותר. את גודל וסוג הרכב הרצוי לכם בחרו לפי מספר פרמטרים, כמו: מספר האנשים הצפויים לנסוע בו, סוג הגיר, האם יש בו מיזוג אוויר ומהו סוג המנוע (דיזל או בנזין).

כיצד נקבעים מחירי השכרת רכב לחו"ל?

עלויות ההשכרה בחו"ל משתנות בהתאם לאיכות, לסוג ולגודל הרכב. את עלות ההשכרה מחשבים לרוב על פי ימים, אולם ישנם מדינות בהם התעריף ליום יהיה זול יותר ככול שתקופת ההשכרה ארוכה יותר. את המחיר ניתן להוזיל על ידי השתתפות של מספר אנשים באותו רכב, כך שגם עלויות הדלק יתחלקו בין כולם באופן שווה.

זכרו כי תעריף השכרת רכב בחו"ל יכול להשתנות בהתאם לסוג הביטוח אותו תבחרו לעשות. השכרת רכב הכולל ביטוח חובה בלבד אמנם תהיה זולה יחסית, אך במקרה של תאונה, חלילה וחס, זה עלול לסבך אתכם ולעלות לכם ביוקר. הזמינו ביטוח רחב ואל תתפתו לחסוך כאן. זה לא שווה את הסיכון.

איך נדע באיזו חברת השכרה לבחור?

בדרך כלל, גודל החברה יעיד על איכותה, וזה מהטעם הפשוט: ככל שיש לחברה יותר סניפים, כך לכם יהיה הרבה יותר קל להחזיר את הרכב. ריבוי הסניפים מקל עליכם גם במקרה של תקלה כלשהי. כך תוכלו לקבל סיוע ומענה מהיר.

השכרת רכב בחו"ל - דברים שכדאי לזכור

עוד לפני שיוצאים לדרך, חשוב לבדוק מה כולל הביטוח והאם החוזה מדבר על הגבלת קילומטראז'. סוכנויות השכרת רכב בחו"ל דורשות גם את החזרת הרכב בזמן הנקוב בטופס ההזמנה, עם מיכל דלק מלא. במידה ולא תעשו כך, תיאלצו לשלם קנסות גבוהים.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב