דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסחר יומי 

מאת    [ 30/05/2011 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2754 פעמים ]

כמעט כל שכיר טומן בשידת שולחנו במשרד חלום. החלום המשרדי הזה כולל בדרך-כלל מרכיבים כמו פרישה ממעמד השכיר ומתלוש המשכורת הממוסד, מעבר לחיים מרגשים ומסעירים, ושהסכומים הנאים הדרושים למימון חיים אלה, ייכנסו מעצמם לחשבון הבנק. לעיתים, עובר חלום זה דרך שוק ההון.

אחת הדרכים המושכות אליהן הרפתקנים ומשקיעים היא העיסוק במסחר יומי. תחום השקעה זה, בניגוד למה שחושבים מי שאינם מצויים בתחום, אינו דרך קלה להרוויח כסף. נכון הדבר שלעיתים ניתן לראות בסוף יום מסחר סכומים נאים בחשבון הבנק, אך כדי להגיע לכך נדרשים ידע, השקעה – של זמן וכסף והרבה התמדה.

מסחר יומי – למי?

חשוב לדעת כי מסחר יומי לא יכול לשמש בתור תחביב משעשע למחפשים דרכי קיצור. באופן פרדוקסלי משהו, מסחר יומי מיועד דווקא למי שיש ברשותו סכומי כסף התחלתיים מספיקים הפנויים להשקעה, עם יכולת לספוג הפסדים מבלי שהדבר יוביל לקריסה כלכלית. עובדה זו מתחזקת לאור העובדה שהפיתוי לסכן כסף עלול להיות גדול במיוחד.

מעבר לאמצעים הפיננסיים, נדרשים עבור העוסקים בתחום גם משאבים של זמן והרבה סבלנות.  מסחר יומי דורש לעיתים אורך נשימה עד שהרווחים הופכים להיות משמעותיים דיים כדי להצדיק את התובענות שבעיסוק הבלתי פוסק במעקב אחרי נתונים, קריאת ניתוחים, העמקה מתמידה ומתמשכת של הבנת שוק ההון ועוד.

מסחר יומי – המינוסים

ובכן, עובדה זו חייבת לעמוד אל מול עיניו של כל מי שמהרהר באפשרות להיות סוחר יומי. כמו בכל תחום ספקולטיבי, יום המסחר עשוי להסתיים באופן שלילי, ולעיתים קרובות כך אכן קורה.  שועלי וכרישי המסחר לא יתנו לחסרון זה להרתיע אותם, אך למי שההפסדים עלולים לסבך אותו כלכלית – כדאי לקחת זאת בחשבון.

חסרון נוסף קשור לעבודה הקשה והמלחיצה הכרוכה במסחר יומי. מי שחולם על השתרעות בכיסא נוח עם קוקטייל צונן ביד, לא יהפוך לכוכב הבא בתחום המסחר היומי. זוהי עבודה קשה, תובענית ולעיתים בלתי נמנע להכנס ללופים של לחצים, קבלת החלטות שגויות והפסדים נוספים. מסחר יומי דורש קור רוח כדי להצליח.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב