דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנות פרחים: עצות לקונים 

מאת    [ 29/05/2011 ]

מילים במאמר: 687   [ נצפה 2622 פעמים ]

כולנו יודעים שאין חג, יום הולדת או אירוע שלא מלווה בהוצאות רבות וביניהם מתנות למארחים או בעלי השמחה. במקרה הקרב ובא של חג הפסח העומד בפתח, אנו עומדים בפני ההתלבטות מה לקנות למארחת של הערב הגדול- אולי עוד כד או סט כלים אולי מפה לבנה וחגיגית או עוד חמסה שאפשר לתלות על הקיר ולקשט בה את הבית.

כל אלו הם רעיונות נחמדים, שסביר להניח שאותה אישה חביבה תקבל לפחות עוד פעמיים שלוש במהלך החג  מאורחים אחרים או חברים ומשפחה. נדמה כי כולנו שכחנו את היופי והקסם של פרחים אמיתיים, ואת איך שהם פורטים על מיתרי לבנו. פרחים פעם אחר פעם עושים את העבודה, וגם לא כל כך ביוקר- אין כמו להעניק זר פרחים גדול ומושקע למארחי סעודת החג, ואין כמו לתת לאשתך זר ורדים רומנטי כדי לומר לה תודה על ההשקעה והמאמץ שלה לפני ליל הסדר, אפילו אם בוחרים ללכת על זר פרחים צנוע, כדאי לתת אותו בנוסף למתנה העיקרית.  את העצות הבאות קיבלתי ממוכרת בחנות קטנה ויפה שנתקלתי בה במקרה, חנות פרחים בבת ים. עצות מועילות אלו נועדו לסייע לכם לשמור ולהאריך את ימיו של הזר שקניתם עבור עצמכם או עבור אחרים.

 

-          ראשית, זר פרחים אמיתי יש לקנות בערב חג ולא לפני. פרחים אינם עוגה שאפשר לשמר אותה במקרר, כדי שישמרו על טריותם עליהם להירכש מספר שעות לפני האירוע.

-          שנית, מים מים מים. את הפרחים יש לשמור בכד רחב וארוך של מים אשר יכסו כרבע מהאורך הגבעולים שלהם.

-          שלישית, שימו לב למי אתם קונים את הפרחים- ורדים הם פרחים רומנטיים ולכן לא מתאים לתת אותם למארחת. לעמת זאת זר גרברות או דומיהם יתאימו כמעט לכל אירוע ולכל מטרה.

-          אקונומיקה. כן, כן אין זה מיתוס... טיפה או שתיים של החומר הרעיל ביותר בבית יעשו יופי של עבודה בלשמור על עמידותם של הפרחים במשך שבוע ואולי קצת יותר, דאגו רק להרחיק את האגרטל מהכלב או הילדים.

-          מעט שמש לא תזיק, אם כי יותר מדי קרני שמש עלולה לפגוע בעלי הכותרת העדינים של הפרחים, ולכן הקפידו לא לשים את הפרחים במוקד מואר יתר על המידה.

 

כפי שהבטיחה לי המוכרת באותה חנות פרחים בבת ים, אם תיישמו את חמשת העצות הללו , זר הפרחים שלכם יחזיק מעמד כשבוע, לפני שיתחיל אט אט להתפוגג ולאבד מקסמו. התוצאה המובטחת היא שבמשך השבוע- שבוע וחצי, אתם תכניסו לביתכם או לביתם של מקבלי מתנה זו, יופי וחן שאין שניים להם, חכם אמר פעם שפרחים  הם אחד השרידים שנשארו לנו מגן עדן, והאמת אינה רחוקה מכך. פרחים מביאים עמם קסם מיוחד, תשאלו את כל מי שניתקל  בחנות כמו חנות פרחים  בבת ים.

 

אבל אם בכל זאת, אין לכם רצון להשקיע כסף או זמן במשהו שלמרות יופיו והדרו לא נשאר לאורך זמן, אל דאגה, ישנה דרך מקורית להכניס קצת ירוק לבית ולהעניק לחבר או מארחת מתנה יפה ומרשימה כאחת, והיא ללכת על צמחיה מלאכותית. צמחיה מלאכותית  היא פתרון לכל מי שאוהב לקנות מתנות שנשארות לאורך זמן או לכל מי שרוצה את הטבע בביתו מבלי לטרוח יותר מדי. צמחיה מלאכותית שהינה איכותית תראה כמו הדבר האמיתי ורק לאחר מגע יד מבינים שהעציץ או העץ הקטן שאתם עומדים בפניו אינו אלא צמחיה מלאכותית. התחזוק של צמחיה מלאכותית הוא פשוט מאוד, כל שעליכם לעשות הוא לנגב את העלים היפים במגבון לח ותו לא. לא צריך להשקות או לחשוף לשמש בשעות מסוימות או לרסס מדביר חרקים, אפשר ליהנות לאורך זמן ללא השקעה מיוחדת. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב