דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קרמיקה של הדור החדש! 

מאת    [ 27/05/2011 ]

מילים במאמר: 715   [ נצפה 2335 פעמים ]

 

מבחר ענק של גרניט פורצלן ו קרמיקה לריצוף וחיפוי פנים וחוץ בכל המידות במבצעים חמים

קרמיקה של הדור החדש

 

כיום, אמצעי הטכנולוגיה של השנים האחרונות מספקים פתרונות לייצור אריחי קרמיקה באיכויות שלא הכרנו קודם לכן. קרמיקה היא שם נרדף לפתרון המושלם לריצוף וחיפוי פנים וחוץ.


מהבחינה האסתטית, קרמיקה הפכה לאומנות. היכולות הקיימות המתבססות על חיתוך בלייזר מאפשרות קבלת משטחים חלקים ונקיים בשילוב טקסטורות מגוונות לכל שימוש ומיקום.

שימוש באריחי קרמיקה אינו עוד שכבת ריצוף או שכבת חיפוי המגנה על קירות חדר האמבטיה. קרמיקה היא חפץ האומנות הגדול ביותר שתשימו בביתכם או במשרדכם. היא משדרת אופי ויוצרת אווירה. קרמיקה מאירה את החלל ונותנת גוון בעל משמעות הגורם לנינוחות ולתחושת נעימות. בין אם לרגלי השולחן במטבח, או לצד ארונות האמבט במקום האינטימי ביותר בו אנו חיים.

בהגיעכם ל"מוטי סנטר" תוכלו להתבונן ולהתרשם מהמגוון הרחב של אריחי קרמיקה: מאפשרויות החומר המגוונות של קרמיקה וכן גרניט פורצלן, ממגוון הטקסטורות, הדוגמאות, הצבעים הססגוניים והעזים, ומהגדלים השונים. קרמיקה המתאימה לבתים ולמשרדים. קרמיקה עמידה בתנאי חוץ ופגעי מזג אויר וגם קרמיקה עדינה ומענגת למגע. וזוהי רק ההתחלה, שכן גם לשימושים הביתיים השונים אנו מציגים מגוון סוגי אריחי קרמיקה מתאימים ומיוחדים, כגון כאלו לרצפות ומשטחים, כאלו לחדרי אמבט, מקלחונים ושירותים.

היכנסו עוד היום ל"מוטי סנטר" כדי להיווכח במו עיניכם כי זהו המקום בו ניסיון ואיכות מדברים בעד עצמם. ההנאה מהליכה יחפה על משטח מהודר וממגע יד חשופה בקיר מרשים באריחי קרמיקה איכותית הם ללא תחליף. משטח רצפה המקרין הדר ואסתטיקה, עוצמה טכנולוגית ותעשייה רבת שנים המשווקת על ידי בעלי הניסיון הרב ביותר בתחום.

 

מהו גרניט פורצלן?

 

גרניט פורצלן נהיה ביטוי שגור בפיהם של אלו המשנים, המחדשים והבונים מהיסוד.
למה גרניט פורצלן ? מכיוון שזה הטוב ביותר. מה זה אומר גרניט פורצלן ?  המון. האם גרניט פורצלן זו אופנה חולפת? חלילה, זהו העתיד בכל הקשור בריצוף וחיפוי. האם גרניט פורצלן הוא סמל סטאטוס כמו שרבים טוענים? בהחלט! וכשמחליטים על ריצוף מחליטים על הטוב ביותר.

 

גרניט פורצלן, ובשמו המקצועי פורצלן מזוגג הוא הדגם המשופר של קרמיקה, והוא חזק יותר באופן משמעותי. בנוסף גרניט פורצלן אטום לנוזלים ואינו סופג אותם. יתרונותיו הגדולים הם אינספור הדוגמאות והצבעים בהם הוא מגיע ועמידותו רבת השנים. וכיום גרניט פורצלן הוא סוג הריצוף הפופולארי ביותר.


מרכיביו של אריח העשוי גרניט פורצלן הינם על בסיס טבעי טהור ללא מרכיביים סינתטיים, ובכך הוא מצטיין בעמידות כנגד קרני השמש ומהווה התאמה מושלמת לשימוש חיצוני. יכולת דחיית הנוזלים שלו מאפשרת עמידות בתנאים קשים ואורך חיים רב יותר משל כל סוגי האריחים האחרים. בנוסף אריחי גרניט פורצלן עמידים בחומרים חריפים ומאכלים ולכן אף ניתן למצוא אותם תחת שימוש תעשייתי כבד. מראהו אינו נפגע וההוד והדר נשמרים ומלווים אותו עם השנים.


אמצעי הטכנולוגיה של ימינו מאפשרים ייצור של אריחי גרניט פורצלן מושלמים הנחתכים בלייזר ויוצרים מראה מרהיב, ומגע מענג. באמצעותם אנו מקרבים את הסביבה הביתית לביטוי המושלם של האופי והמזג להם אנו מייחלים בסביבתנו הטבעית.


אריחי גרניט פורצלן עוטפים ומענגים כל משטח וחלל בו הם נמצאים. הם מחדדים ומלטפים את חושינו השונים. כגון המראה מהודר על רקע ארונות אמבטיה המשתלבים באופן טבעי עם האיכות יוצאת הדופן לה אנו ערבים ומתחייבים, מגע כפות הרגליים בתוך מקלחונים מפנקים שהופכים בן רגע לפנינה של הבית ומקור גאווה.


אנו ב"מוטי סנטר" מציעים אריחי גרניט פורצלן שלא נתקלתם כדוגמתם ובדומים להם. חוויה לגוף ולנפש אשר מגדירה באופן חדש את שילוב המילים מקצועיות, איכות וחשוב מכל ניסיון רב שנים. אם ברצונכם להפוך את התחושה שאתם חולמים עליה למציאות פיזית עליכם להגיע עוד היום ולהתבונן באריחי גרניט פורצלן המוצגים באולם התצוגה.

 

קנייה מהנה..

 

 

 

  הדירה שלי גם שווה יותר!    בדיקת זכאות להשבחת נכס לפני מכירה http://www.moticenter.com/moti-center/content.asp?cat=296




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב