דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רגע לפני השרב - מכינים את המזגן לקיץ 

מאת    [ 27/05/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1698 פעמים ]

 

מסתבר שכוחות השוק פועלים במלוא עוצמתם גם בענף המזגנים ובשיא השרב, כאשר תקלה קטנה במזגן עלולה לגרום לאדם שקול לאבד את שפיותו, טכנאי מזגנים גובים לא מעט כסף עבור כל ביקור, סכום שלא היה מבייש ברוב המקרים עורך דין צמרת או רופא מדופלם.

אם נהיה כנים לרגע נבין שטכנאי מזגנים גובים סכומים גבוהים מאוד בקיץ משתי סיבות עיקריות, ראשית, הם לחוצים מאוד ובכל רגע שבו הם נמצאים אצלכם בבית או במשרד הם מפסידים שתי עבודות אחרות, לפחות. הסיבה השנייה היא פשוטה אפילו יותר, פשוט כי הם יכולים... אם אתם ההיתם יודעים שאין סכום שירתיע את לקוחותיכם מלבקר אצלכם ההיתם לוקחים פחות?

כך או אחרת, כדאי מאוד להגיע לקיץ כאשר המזגן שלכם תקין וערוך ל"שיאי השרב" שנשברים בכל שנה מחדש. איך אפשר לוודא שזה באמת יקרה? על כך בכתבה הבאה:

 

המזגן ישן ומקרטע? הקדימו תרופה למכה

לא מעט בתים בישראל עדיין מחזיקים מזגנים מהעידן הפרה היסטורי, עדות חיה (ומרעישה) לתקופה שבה מזגנים היו נחלתם של בעלי יכולת בלבד. המזגנים הללו צורכים חשמל בכמות שמספיקה לתחנת חלל קטנה, מרעישים ומצואים בעיקר אוויר בטמפרטורת החדר. עם כל זה עוד אפשר להסתדר אבל למזגנים הישנים יש עוד תכונה אחת, מעצבנת למדיי, יש לומר, הם נוטים להתקלקל בכל אימת שמד החום עובר את קו שלושים המעלות. זה קרה בקיץ שעבר, זה קרה גם לפני שנתיים ואין שום סיבה שזה לא יקרה גם השנה....
במציאות שבה מזגן חדש ויוקרתי עולה פחות מאלפיים שקלים ואף מחזיר את ההשקעה עליו בתוך זמן קצר (בשל צריכת החשמל המופחתת) אין שום סיבה שתבלו קיץ נוסף עם "חתיכת ההיסטוריה" שאתם מחזיקים בסלון. מוטב לשדרג ויפה שעה אחת קודם. ביננו, התיקון בשיא הקיץ יעלה לכם פחות או יותר כמו מזגן חדש.

 

המזגן לא היה בשימוש תקופה ארוכה? נקו מסננים

במרבית ערי החוף החורף הוא שמועה שאיש עדין לא הצליח לאושש או להפריך. תושבי שפלת החוף במדינת ישראל לא באמת זקוקים למזגן שלהם בתקופת החורף ובמשך התקופה שבין סוף אוקטובר לתחילת יוני המזגן פועל מעט מאוד פעמים, אולם ההמתנה הממושכת אינה ערובה ל"שמירת ערך" ההפך הוא הנכון. כאשר המזגן מושבת המסננים שבו צוברים אבר ובמקריפם רבים נסתמים כך שכאשר תדליקו את המזגן עם בו הקיץ הוא עלול לקרטע ואף להתקלקל. אז מה אפשר לעשות? ניקוי מסננים הוא הליך פשוט ביותר שאורך מספר דקות בלבד. אם יש לכם שמץ קטן של חוש טכני אפילו לא תצטרכו להזמין טכנאי מזגנים בשביל לעשות את זה, מוציאים, שוטפים, מחזירים וסה-טו... תוך שלוש דקות הארכתם את חיי המזגן, חסכתם חשמל והקטנתם משמעותית את הסיכוי לכך שתצטרכו להזמין טכנאי מזגנים במהלך הקיץ.

 

רועי בולברד - שירותי תחזוקה לבית הכוללים מתן שירותי חשמל, אינסטלציה, גינון ניקיון ועוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב