דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי illustrator - הכשרת המעצב לעתיד ואפשרויות תעסוקתיות 

מאת    [ 26/05/2011 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2885 פעמים ]

עיצוב גרפי הוא מקצוע מבוקש בשוק העבודה ומעצב גרפי בעל יכולת ומיומנות יכול לשלב בין עבודה מאתגרת ומהנה לבין הכנסה גבוהה. תוכנת האילוסטרייטור (Illustrator) היא התוכנה המובילה בעולם לעיצוב גרפי וקטורי, מבית חברת Adobe שמציעה בין היתר את תוכנת הפוטושופ הידועה לעיבוד תמונה ותוכנת ה-Indesign לעימוד גרפי. לימודי Illustrator מניחים את הבסיס ומכשירים את המעצב לעתיד. הלימודים מקנים מיומנויות ומזכירים למעצב את מאפייני התוכנה ויכולותיה. הלימודים מכשירים לקראת עבודה מעשית בשוק העבודה, תוך התמקדות בדרישות המגוונות של המעסיקים השונים. 

תחומי הכשרה

לימודי Illustrator מלמדים כיצד לנצל את התכונות שהתוכנה מציעה, כגון יסודות העבודה בעיצוב וקטורי, יצירת אובייקטים וקטוריים, עריכה ומיקום של אובייקטים, שימוש בצבע, עבודה עם טקסטים ופונטים, שילוב תמונה, עבודה בשכבות ומסכות, מברשות ואפקטים, פילטרים וסגנונות. בנוסף, לימודי illustrator חושפים גם את יכולות התוכנה בעיצוב אובייקטים מבוססי תלת מימד.

התוצרים שניתן להפיק מתוכנת ה-Illustrator הם רבים ומשרתים לקוחות עסקיים, ארגוניים ופרטיים. מעצב גרפי לאחר לימודי Illustrator יכול להציע שירותים כמו עיצוב לוגו ואתר אינטרנט, בנוסף לעיצוב מוצרי פרסום מודפסים: פוסטרים, אריזות, שילוט, עטיפות לדיסקים, כריכות לספרים, מדבקות ועוד.

אפשרויות בשוק העבודה

בפני בוגרי קורס אילוסטרייטור ההופכים למעצבים גרפיים עומדות אפשרויות רבות בשוק העבודה. רשת האינטרנט והמודעות ההולכת וגוברת לחשיבות של תדמית ויזואלית מקצועית, הובילו לעלייה בדרישה למעצבים בעלי ידע ומיומנות בתוכנות לעיצוב גרפי. כמעט כל מה שהעין פוגשת בחיי היום-יום, עוצב תחת ידיו של מעצב גרפי. גם סוג הגופן, הגודל והסגנון שלו בכותרות העיתונים, שלטי החוצות ועד ההזמנה לבר המצווה והשורה התחתונה בנייר המכתבים, נבחרו בקפידה על ידי מעצב בתחום הנקרא טיפוגרפיה, עם מטרה שיווקית או אמנותית מוגדרת. לכן, כמעט כל בית עסק, ארגון ואדם פרטי זקוק לעתים לעיצוב גרפי.

לימודי illustrator יעניקו לבוגרים אפשרויות לעסוק בתחומים כמו עיצוב גרפי, איור מקצועי, ציור ממוחשב, קומיקס, עיצוב אופנה והדמיות ממוחשבות. מעצב גרפי יכול לעבוד בתור עצמאי, פרילאנס, או שכיר במגוון מקומות עבודה: עיתונים, משרדי פרסום, בתי דפוס וסטודיו לעיצוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב