דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מינוף והכנסה פאסיבית 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 3041 פעמים ]

 

מינוף והכנסה פאסיבית הם למעשה סודם של האנשים העשירים, כל אותם אנשים שתמיד לבושים טוב, נוסעים ברכבי יוקרה ונראה כאילו הם כל הזמן יושבים במסעדות ובתי קפה ובעצם לא עובדים כלל.

האמת שזה לא רחוק מהמציאות כיוון שהחברה האלה ברובם עבדו בעבר ויצרו כלי שמייצר עבורם תזרים מזומנים קבוע מבלי שידרשו לעבוד בשבילו עכשיו או שעליהם לעבוד מעט מאד ביחס להכנסה שהוא מייצר עבורם וזו בעצם הכנסה פאסיבית.

אם השכיר מחליף זמן בתמורה לכסף אז הם מנצלים את הזמן כדי להנות או לייצר הכנסות נוספות.

ברוב המקרים ישנה פעולה של מינוף שמייצרת לנו בסופו של דבר הכנסה פאסיבית. ניתן למנף כסף וכוח אדם. מינוף הוא היכולת להגדיל בצורה משמעותית את הכוח הכלכלי שלי ובכך להגדיל משמעותית את יכולת ההכנסה שלי. 

אתן מספר דוגמאות:

1.     מינוף כספי – היכולת לשחק עם הכסף שלי בבורסה או במט"ח ולהרוויח מכך כסף, או לקנות נכס מכספם של אחרים שזה בדרך כלל משקיעים או הבנק עצמו ובכך לאפשר לי לבצע עסקאות במימדים גדולים יותר.

2.     מינוף של כוח אדם – אם לצורך העניין יש לי מפעל שמעסיק 100 עובדים וכל אחד מהם מייצר עבורי בניכוי עלויות השכר שלו כ1000 ש"ח בחודש אזי בסוף החודש יצרתי הכנסה של 100,000 ש"ח.

האם כל אחד יכול לייצר הכנסה פאסיבית?

רוב האנשים חושבים שצריך הרבה כסף כדי לעשות כסף ואולי זה נכון בחלק מהמקרים אך ברוב המקרים מה שבאמת צריך זה נחישות, תעוזה ויכולת לזהות הזדמנויות טובות ולאו דווקא כסף.

אם לצורך העניין יש לנו קצת כסף האם כדאי להשיג עוד קצת על מנת לרכוש נכס קטן שייצר עבורנו הכנסה פאסיבית ואפילו יכסה את ההלוואה הקטנה שלקחנו. התשובה היא בטח. לאורך כל השנים הנדל"ן מוכיח עצמו כהשקעה הטובה ביותר ואני לא מדבר על הבית שבו אתם גרים אלא דווקא על הנכס אותו אתם משכירים כיוון שלרוב הבית בו אתם חיים הוא בעצם התחייבות ולא הכנסה אלא אם כן רכשתם אותו ללא הלוואה/משכנתא.

אם אתם מצליחים לפתוח חנות מצליחה ועם הזמן למנף את ההצלחה ולמכור זיכיונות זה מראה על חשיבה עסקית נכונה זה מראה שקורצתם כנראה מהחומר הנכון שמאפשר לכם לזהות הזדמנויות. יכול להיות שבחרתם שלא למכור זיכיונות אלא לפתוח חנויות נוספות ולשכור מנהלי חנויות זה כבר עניין של מה נכון יותר עבורכם.

אם פתחתם חנות אינטרנטית שבה אתם מוכרים מוצר נדרש לכל העולם, אם אתם מקימים הרבה אתרים מצליחים ודרכם מקדמים מוצרים שונים עבורכם או עבור חברות אחרות שמשלמות לכם בהתאם הרי שיצרתם מכונה שמדפיסה עבורכם כסף.

אם מצאתם נכס בהזדמנות ורכשתם אותו במחיר מצחיק השבחתם אותו ואז מכרתם אותו במחיר טוב או לחילופין אתם משכירים אותו וחולבים ממנו חודש בחודשו אז עשיתם את זה.

תחום הביטוח אף הוא מסוג ההכנסות המוגדרות פאסיביות כיוון שהמבוטחים משלמים את הפרמיה החודשית מדי חודש ולרוב עד סוף חייהם והכי יפה הוא שהם משלמים עבור מוצר שהם היו מעדיפים שלא להשתמש בו לעולם.

אחת התעשיות המעניינות שמאפשרת למעשה לכל אחד ליצור מינוף ולפתוח עסק עצמאי בעלויות זניחות היא תעשיית השיווק הרשתי והקסם שלה הוא ביכולת לייצר הכנסה גבוהה מאד מקידום של מוצרי החברה אותה אתם מייצגים. הרבה אנשים נוהגים לקרוא לה בטעות ומתוך חוסר הכרות "פירמידה".

בשיווק רישתי אתם יכולים לפתוח עסק משלכם בעלויות ממש זניחות (כמה מאות דולרים) לקבל הדרכות מאנשים מיומנים וליווי עסקי צמוד כך שאתם לומדים ומרוויחים תוך כדי. מה שהכי יפה בתעשיה הזו הוא שאתם גם יוצרים מינוף אדיר של כוח אדם שאותו הכשרתם וגם מייצרים הכנסה פאסיבית שהולכת וגדלה. אוסיף ואומר שעסק מסוג זה לא מתאים לכל אחד.

בקיצור חברים לא חסרות הזדמנויות ואפשרויות לייצר מינוף והכנסה פאסיבית אבל לצורך כך אתם חייבים רצון, תעוזה ואת היכולת לזהות הזדמנויות ותאמינו לי חברים שכל יום נולדות כאלו חדשות.

 

שי חסון - יועץ ומאמן עסקי  050-8642409  www.shaihasson.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב