דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי חלונות 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2309 פעמים ]

חלונות נקיים לחלומות גדולים

כשאנחנו בוחרים בית חדש לגור בו או אפילו דירה, עוד לפני שנכנסים פנימה קיים הרושם הראשוני של הבניין או הבית הפרטי מבחוץ, שגם אם אנחנו אומרים שמבפנים הכי חשוב עדיין בתת מודע יש משקל רב למראה החיצוני של המקום בו נשהה. כשמדובר בבניין משרדים, מפעלים או מוסדות פרטיים או ציבוריים, המשקל למראה החיצוני חשוב לא פחות. כאשר נגיע לבניין משרדים עם חלונות מאובקים, שבורים ומוזנחים, לא נרגיש את אותה גאווה שהיינו חשים אם החלונות החיצוניים היו מבריקים וכל העיר הייתה משתקפת דרכם כאילו הבניין הוא חלק בלתי נפרד ממנה. האדריכל שתכנן את המבנה וודאי ראה בדמיונו את החלונות השקופים מטופלים ומתוחזקים כראוי. אין סיבה שאנו לא נראה זאת כמוהו.

 

שירותי ניקיון לכל סוגי החלונות

ישנם הרבה סוגים של חלונות, חלונות בלגים, חלונות ראווה, חלונות של בניינים, חלונות כיס ועוד. לכל אחד מהסוגים יש את השיטה המתאימה לו. ניקוי חלונות בסנפלינג היא שיטה ידועה של ניקוי חלונות בבנייני משרדים ומוסדות. בשיטה זו ניסיון הוא לא רק המלצה אלה הכרח ביטחוני. אחד היתרונות של שיטה זו הוא שניתן לנקות באופן יסודי גם אזורים קשים להגעה. ניקוי חלונות מסך שהם בעצם קירות עשויים זכוכית ויוצרים מראה של בניין העשוי מזכוכית ולכן יש חשיבות רבה לניקיון ושימת דגש על חומרים איכותיים במיוחד. חלונות ראווה התופסים קיר שלם בחזית העסק זקוקים לשירותי ניקיון בתכיפות גבוהה יותר כדי לשמור על מראה מצוחצח ומבהיק של המקום שמעיד גם על מקצועיותו.

 

הביטחון מעל הכל

ישנם חוקים והגבלים החיוניים במיוחד ניקוי חלונות בסנפלינג. אם הבן שלכם יוצא לטיול טראקים בפרו עם טיפוס הרים, רפטינג וסכנות נוספות, וודאי תרצו שהוא יעשה זאת במסגרת חברת טיולים מוסמכת שתשמור על בטחונו. גם לגבי ניקוי חלונות בסנפלינג עדיף לקחת חברה אמינה המעבירה את עובדיה קורס מעטפת באישור התמ"ת ומחזיקה ברישיונות ובביטוחים המתאימים. כמו כן תקינות הציוד כמו חבלים ורתמות חשובה לא פחות. הציוד חייב להיות בעל בעלי תו תקן ישראלי כציוד שמותאם לעבודות בגובה.

 

כרטיס ביקור לבניין

ניקיון המבנה של העסק שלנו מבחוץ חשוב לא פחות מהניקיון שבפנים. החלונות הם כרטיס הביקור של הבניין עוד לפני שנכנסים אליו. עשו סיבוב בעיר וראו איך נראה בניין משרדים לאחר ניקוי חלונות ולפני, גם אתם תיווכחו שלהזמין שירותי ניקיון מספר פעמים בשנה להברקת הבניין היא השקעה לא גדולה ומאד כדאית.

 

 

 

 

דוסטרי שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ  כתובת: שאול המלך 8, ראשל?צ טל. 03-9611222 פקס. 03-9610121 מייל info@dostary.co.il אתר הבית http://www.dostary.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב