דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי מנעולן 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2316 פעמים ]

מנעולן הינו איש מקצוע אשר עוסק בכל הקשור אל התאמת מנעולים, התקנה, פריצת מנעולים ושכפול מפתחות מנעולים. ישנם גם מנעולנים אשר מספקים שירותי ייעוץ הכוללים: התאמת מנעולים לסוגי דלתות שונות והמלצות לגבי מנעולים המתאימים לרמת המיגון הנדרשת על ידי הלקוח. כאשר אנו מחליטים להיעזר בשירותי מנעולן, חשוב מאוד שתהיה לנו אינפורמציה מקדימה לגבי סוגי השירותים השונים המוצעים על ידי מנעולנים שונים, מה כולל כל שירות ובאיזה מנעולן כדאי לבחור לביצוע עבודה זו או אחרת.

ביקור מנעולן

ישנן פעמים בהן אנו מעוניינים שאותו מנעולן אשר יגיע אלינו על מנת לבדוק את המנעולים הקיימים ולאשר לנו כי הם אכן תקינים או לחלופין לומר לנו להחליף למנעולים חדשים יותר. כמו כן, פעמים רבות אנשים אשר עוברים דירה, מזמינים מנעולן לביקור על מנת שיוכל לייעץ להם לגבי סוג המנעולים המתאימים ביותר לסוג הדלתות הפנימיות והחיצוניות בביתם או בבית העסק. ישנם מקרים נוספים בהם מזמינים מנעולן, אך בכל הזמנה של איש מקצוע צריך לקחת בחשבון כי מדובר בביקור העולה כסף (אלא אם הובטח מראש אחרת), וזאת ללא קשר לתיקון, התקנה, החלפה או פריצה של המנעול. לכן, חשוב מאוד לברר קודם לביקורו של אותו מנעולן, מהו התעריף אותו הוא גובה לביקור והאם הוא אכן מתמחה באותה בעיה או מידע בהם אתם מעוניינים. נכון לימים אלו, טווח המחירים שאותו גובה מנעולן המגיע לביקור הינו בין 150 ש"ח ל- 190 ש"ח.

מנעולן - פריצה והחלפה

שירותים נוספים שלהם נזקקים רבים הינם שירותי פריצת מנעולים והחלפתם. כאן צריך להקפיד ולוודא כי אותו מנעולן אותו אתם מזמינים הינו בעל מומחיות בפריצת מנעולים בדלתות פלדה וכן בהחלפת מנעולים בדלתות מחומר פלדה או שמא מדובר במנעולן אשר עיקר ניסיונו הוא פריצה והחלפה של מנעולים בדלתות עץ. בוודאי תיתקלו במהלך חיפוש אותו מנעולן המתאים לכם במנעולנים שיאמרו כי הם מומחים בהחלפה של מנעול והתקנתו בכל סוגי הדלתות. יש לקחת משפט זה בעירבון מוגבל ו-"לחקור" את המנעולן עד אשר בטוחים כי הוא מסוגל לבצע את העבודה הנדרשת לכם במקצועיות וברמת איכות וגימור גבוהים. התעריפים הנהוגים כיום לפעולות של פריצת מנעול קיים בדלתות פלדה והחלפתו בצילינדר אחר נעים בין 450 ש"ח לבין 600 ש"ח. לגבי פריצה וכן החלפה של מנעול בדלתות העשויות מעץ, טווח המחירים שאותם יגבה מנעולן ינועו בין 300 ש"ח ל- 350 ש"ח. 

פריצת מנעולן לרכב 

פריצת מנעולים של רכבים אינה נעשית על ידי כל מנעולן. חובה עליכם לוודא כי מנעולן זה מוכשר לביצוע עבודה זו וכי הוא סיים קורס מקיף על פריצה חוקית של מנעולי רכבים. חשוב לא להתפשר ולא להאמין לדברי מנעולן ולדרוש ממנו אסמכתא בדמות תעודה או המלצות, שכן אתם אלו שתישאו בהוצאות הכלכליות ובתיקונים של פריצת מנעולים ברכב שבוצעה בצורה חובבנית ולא חוקית. נכון להיום רוב בעלי המקצוע אשר מתמחים בפריצה של מנעולי רכב, דורשים בין 200 ש"ח ל- 300 ש"ח.  

מנעולן ופעולת החלפה והתקנה של מנעולים ספציפיים 

פעמים מסוימות אנו מעוניינים בפעולת החלפה או התקנה של צילינדרים או מנעולים ספציפיים ולכן יש לבדוק עם אותו מנעולן אותו אנו מתכוונים להזמין כי יש לו יש לו ניסיון בסוג מנעולים מסוים, כמו לדוגמא: מנעול עליון - מנעול זה המותקן בדרך כלל בדלת הכניסה מגביר את רמת המיגון, לכן אנשים רבים מבקשים להתייעץ עם מנעולן לגבי סוג המנעול העליון שרצוי לרכוש לדלת ביתם וכן לבקש ממנו לבצע את ההתקנה. התעריף כאן נע בדרך כלל בין 480 ש"ח ל-650 ש"ח. צילינדר רב בריח- אם אתם מעוניינים בהסרה של צילינדר בדלת רב הבריח שלכם ובהתקנה של צילינדר חדש, קחו בחשבון כי התעריף אותו יגבה מנעולן ינוע בדרך כלל בין 350 ש"ח ל- 600 ש"ח.

צוות עורכים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב