דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימפוטנציה - לא להתבייש למצוא פתרון 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 4498 פעמים ]

בעוד גברים רבים סובלים מאימפוטנציה ורק מעטים מסוגלים להודות בכך, הרפואה המערבית וה-סקסולוגיה המודרנית מספקת פתרונות רבים למניעתה.  אז מה זה בעצם אין אונות? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.
מהי אימפוטנציה? אימפוטנציה היא חוסר יכולת של הגבר להגיע או לשמור על זקפת איבר המין במהלך מגע מיני כזה או אחר. עד שנות ה-90, ולפני כניסתם של הוויאגרה ודומיו, צמד המילים "אין אונות" היה בגדר משהו שלא מדברים עליו. מעין טאבו חברתי. עם הפתיחות והקידמה הרפואית (סקסולוגיה בפרט), יותר ויותר גברים "מעיזים" היום להודות בבעיה ומוכנים לנקוט בפעולות לריפוי ומניעה.

אימפוטנציה: גורמים שונים וסיבות
בראש הטבלה לגורמים לאין אונות ניצבת כמובן דמותו הפיזיולוגית של ה"חולה". מדובר כאמור במצב בריאותי-אישי. הדבר לא חייב בהכרח לבוא לידי ביטוי בספירה נמוכה של זרע או בעיות בכלי דם. רבים מאתנו נוטלים על בסיס קבוע תרופות שונות (חלקן פסיכיאטריות) ולעיתים רבות מהן עלולות לדכא את הזקפה.
טריגרים נוספים שעלולים לגרום ל-אין אונות הם כמובן מצבים נפשיים. לעיתים רבות חיי היומיום והמרדף הנורא אחרי הכסף עשויים לרוקן מאתנו אנרגיות חיוביות ולמלא אותנו בחששות ובפחדים. שני האחרונים הם הזרזים של ה-אימפוטנציה. חשוב לזכור שמצב בריאותי תקין בא בד בבד עם שקט נפשי, או לכל הפחות: רוגע ושלווה.

אימפוטנציה: אז איך יוצאים מזה?
גברים רבים העידו שכאשר ניסו לשתף את הפרטנר המיני שלהם והתחילו לדבר על הבעיה במטרה לנסות ולמצוא יחדיו פתרון גילו בעצם שהבעיה רק החמירה. כמובן שהתוצאה הלא טובה העמיקה את השקט התעשייתי ולאט לאט הבעיה חזרה "למקומה הטבעי" - מתחת לשמיכה. שם, כך חשבו, יוכלו להחביא את הבושה.
חלקם הגדול של הגברים עשו שימוש בגלולת הפלא ויאגרה, אולם זו מטפלת רק בסימפטום והיא אינה מהווה פתרון לאימפוטנציה (במילים אחרות: סקס בלי נטילת כדור אינו מתאפשר). יתרה מכך, גברים רבים העידו לא אחת כי פנו לפורומים שונים ומשונים וביקשו "תשובה דחופה" ל"בעיה רצינית".
לאחר שכל אלה לא עזרו והבעיה המשיכה נכנסה ה-סקסולוגיה לתמונה ושמה את כל הקלפים על השולחן כאשר היא מצביעה על הפתרונות הרבים שניתנים בטיפול איכותי וטוב.

סקסולוגיה: קמים ולא נופלים יותר
כאן בעצם ה-סקסולוגיה מתחילה לשחק. טיפול נכון ואיכותי מזהה את הסיבות לבעיה ופותח בעצם את הדלת שמובילה לדרך הפתרון. בעזרתה של ה-סקסולוגיה ניתן לשוב וליהנות מחיי מין תקינים ובריאים. כאלה שנמשכים לאורך זמן.
ה-סקסולוגיה נוגעת בגורמים רבים ל-אין אונות. בין היתר היא מציעה גם את השיח הנכון והבריא, שבמקרים של טיפול זוגי בכוחו לחולל לא מעט ניסים. כמה פעמים עמדתם מול בת הזוג שלכם וחשבתם איך לפתוח ולהסביר את הנושא הכאוב הזה? הסקסולוגיה מסבירה לכם איך לעשות את זה ומציעה פתרונות הולמים גם לסוגיה הזו.
ה-סקסולוגיה מעניקה מענה לא רק לטיפול של הפרט - גברים או נשים. היא יודעת כיצד יש לנווט בין הבעיה של האישה ובין הבעיה של הגבר וכך היא בעצם יוצרת טיפול זוגי מושלם. כדי לטפל בבעיית אין אונות ולא לשמוע על אימפוטנציה חשוב לדעת כי רק בעזרת טיפול אמתי תוכלו ליהנות ממש כמו בעבר ואולי לגלות דבר אחד שניים שלא ידעתם - על עצמכם או על בת הזוג שלכם...

ד"ר ארקדי גלין
שפיכה מהירה
שפיכה מוקדמת
גומר מהר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב