דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אליפטיקל - מכשיר כושר מיוחד 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 5829 פעמים ]

כמה פעמים כבר הייתם בטוחים כי זהו - החל מהשבוע תתמידו בכושר גופני לפחות שלוש פעמים בשבוע ולתקופה ארוכה? אנשים רבים מוצאים את עצמם רוכשים מנוי בחדר הכושר אך מנצלים רק עשירית מתקופת המנוי הכוללת או שרוכשים מכשיר כושר הביתה ותוך זמן קצר מאוד מתאכזבים ואותו מכשיר מעלה אבק או משמש כמתלה בגדים מקורי. חוסר הרצון להתאמן לא נגרם רק מעצלות (למרות שזוהי גם סיבה מרכזית), אלא גם מבחירה של רכישת מכשיר כושר שלא מתאים לכם לבית או התאמנות על מכשירי כושר לא אפקטיביים במכון הכושר.

אז מה עושים כשכן רוצים להתמיד ולא לזמן קצר? על אליפטיקל כבר שמעתם?

אליפטיקל – מהו?

אליפטיקל זהו מכשיר כושר מתקדם שמעניק אימון לכל חלקי הגוף, שכן כל השרירים מופעלים באימון על מכשיר אליפטיקל, ובנוסף הוא מאוד נוח וכיף לשימוש כך שחווית האימון מעצימה וההתמדה באימון על אליפטיקל קלה מתמיד.

מכשיר אליפטיקל אשר ידוע גם בשם קרוס טריינר יצא לשוק לראשונה בשנת 1995 ומאז כבש את מכוני הכושר בכל רחבי העולם, לרבות ישראל. כיום לא ניתן למצוא מכון כושר שאין בו אליפטיקל (לפחות אחד) וקיימים גם מכשירי אליפטיקל רבים שמיועדים לשימושים ביתיים ומחירם זול יותר.

 

אליפטיקל – מבנה המכשיר

אליפטיקל הינו מכשיר הבנוי משתי דוושות עליהן מניחים את כפות הרגליים ולמעשה זזים אחורה וקדימה ומדמים פעולת ריצה על המכשיר. אליפטיקל הינו מכשיר חשמלי (יש דגמים בודדים שאינם חשמליים אך יעילותן פחות טובה והם זולים יותר), שלא גורם ללחץ על ברכיי המתאמן או על קרסוליו במהלך האימון ועל כן נחשב ליעיל ביותר. למכשיר אליפטיקל שתי ידיות אחיזה נעות או ידית אחיזה מרכזית סטטית לבחירת רוכש המכשיר.

כיום ניתן למצוא בחנויות הספורט סוגים שונים של מכשירי אליפטיקל וכולם במבנים שונים, ישנם מכשירים ביתיים בעלי מבנה קטן וצר יותר שמתאימים במיוחד לבית בשל הקומפקטיות שלהם וישנם מכשירים בעלי מבנה גדול, רחב ויציב יותר ואלו יהיו לרוב יקרים יותר ומותאמים יותר לחדרי הכושר. בנוסף, במכשיר אליפטיקל ישנו לוח בקרה אשר מעניק נתונים באופן מיידי תוך כדי האימון. נתונים כגון: רמת הקושי, רמת השיפוע, דופק, זמן האימון ואפילו אפשרות לבחירת תוכנית אימון אישית על פי בחירה והעדפה אישית שאינה בגדר חובה כמובן.

 

אליפטיקל – יתרונות המכשיר

למכשיר אליפטיקל יתרונות רבים הכוללים:

• מכשיר נייח אשר מאפשר אימון גופני בבית או במכון הכושר ללא צורך בשטח פתוח ו/או במרחב גדול והוא נוח מאוד לאימון בשל כך, גם אם מדובר באימון על אליפטיקל בבית וגם אם מדובר על אימון אליפטיקל בחדר הכושר.

• במהלך השנים ובשל הביקוש הרב למכשיר אליפטיקל פותחו יותר ויותר דגמים חדישים ואיכותיים במיוחד של המכשיר וכיום הינו נחשב לאחד המכשירים הנוחים, הטובים והיעילים ביותר לאימון גופני.

• אימון על אליפטיקל מתאים גם לגברים וגם לנשים, בכל גיל והשימוש בו מאוד נוח, על כן כמות המתאמנים על מכשיר אליפטיקל גדול מאוד.

• אליפטיקל ידוע כמכשיר בטיחותי שאינו פוגע בברכיים או בשרירי הגוף השונים.

 

אם הנכם מעוניינים לרכוש אליפטיקל רצוי שתעשו סקר שוק מקדים מכיוון שסוגי הדגמים רבים כיום ועדיף לקבל המלצות ולא ליפול לחיקויים לא יעילים. באתרי האינטרנט ניתן למצוא תמונות ומידע אודות כל דגמי אליפטיקל שקיימים ובנוסף רצוי מאוד גם ללכת פיזית לחנויות הספורט ולהרגיש את המכשיר ממש באותו הרגע ולראות איזה דגם הנכם יותר אוהבים ומרגישים בו נוח שכן זהו מכשיר שאתם רוצים להתמיד בו.

ציוד כושר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב