דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התאמת כסאות מנהלים לעיצוב המשרד 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2052 פעמים ]

עיצבתם את כל המשרד, הבאתם שולחן מנהלים טוב ומתאים אישית לכם, כל שנותר זה כיסא מנהלים, אתם מביטים במשרד המעוצב שלכם ומנסים להעלות בדמיון שלכם כיסא מנהלים האולטימטיבי לכם שמותאם למשרד המעוצב שלכם. אתם מוצאים עצמכם מחפשים באינטרנט כיסא מנהלים ייחודי ושונה מכל מה שראיתם. אתם יודעים שאתם עובדים שעות במשרד ורוצים כיסא איכותי טוב ונוח שיתאים לכם לאורך זמן. יש אתם נחשפים לכל מיני סוגים שונים של כיסאות בגדלים שונים, בתקציבים שונים.

איך בוחרים כיסא מנהלים שמתאים לכם?

המלצות הם חשובים ביותר, לכו לחנויות כיסאות , תראו כיסאות, תשבו עליהם, דמיינו שזה אותו כיסא מנהלים שאתם יושבים עליו במשרד המעוצב שלכם, איך אתם מרגישים? נוח? קל להסתובב אתו לצדדים? אפשר לשבת ולעבוד עליו שעות? ימים? שבועות? מתאים לכם? אתם גם יכולים לשאול חברים מכרים וקרובי משפחה לדעתם.

כיסא מנהלים ספציפי

גודל הכיסא, האם הוא גדול מידי לכם, ולמשרד שלכם? הוא צריך להיות בגודל המתאים שיהיה אפשר לנוע אתו מהשולחן שלכם למקום אחר, כמו לדוגמא: ספריה לקחת קלסר תוך ישיבה, או ארונית או כל דבר אחר שמוצב במשרד המעוצב שלכם.                                                                                                     

איכות הכיסא, העור כך שאם יישפך בטעות קפה על הכיסא, תוכלו לנקות אותו ולהוריד את הלכלוך בקלות רבה. גם מומלץ לבחור בד  אווירי ונושם, בדים אטומים מביאים הזעה ויכולים להפוך את הישיבה לא נוחה. עמידות הכיסא לאורך זמן. הכיסא בנוי מחומרים שיכולים להחזיק מעמד הרבה זמן. תבדקו הכול, כל דבר.

כיסאות בריאים

העולם מתקדם מהר מידי ומתמקד בבריאות מעל וכל, העיצובים מתמקדים בבריאות גם, כמובן שכיסאות צריכים להיות נוחים אבל הם גם צריכים להיות ממוקדים לריפוי כאבי צוואר וגב שנפוצו עם הכיסאות הקודמים שלא התמקדו בבריאות היושב. אל תתנו למראה להטעות אתכם, אם הכיסא נוח זה לא אומר שהוא בריא. בדקו ושאלו אם הכיסאות מספקים תמיכה לכל חלקי הגב של היושב עליהם, הכיסאות האלה מביאים נוחות ורוגע ושלווה לעל מי שיושב עליהם. זה שווה את זה ובגדול. אין על הבריאות. גם תבדקו אם הכיסא מותאם לשולחן שלכם במשרד.

כיסא מנהלים צריך להיות גמיש וכלול כמה דברים

כיסא מנהלים צריך לכלול אפשרויות שינוי זווית המשענת, שינוי הגובה מהרצפה, התאמת הידיות לגובה הידיים ועוד. כולנו שונים במבנה הגוף ולכן הכיסאות שאנו קונים צריכים להיות מותאמים לנו באופן אישי. כמו שלא לכל אחד משקפי הראייה שאנו קונים מתאימים. כסאות מנהלים טובים תוכננו כך שיתאימו לעבודה במשרד לכתיבה ולעבודה מול המחשב, לשעות רבות ביום. תבדקו שהכיסא שאתם בוחרים קל להזזה, שהגלגלים שלו בנויים היטב, וגם בעל אפשרות להישען אחורה. אל תשכחו מידי פעם לקום לחלץ עצמות, ולחזור לישיבה , זה בריא. קנייה נעימה!

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב