דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נבחר כיסא לנער מתבגר? 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2274 פעמים ]

אתם הורים לילד מתבגר, מגלים שקשה לו לשבת בשקט על הכיסא הישן שלו בחדר, ללמוד ולהכין שיעורי בית. אתם צופים בטלוויזיה ונחשפים למודעות של בריאות הגוף, וכמה זה חשוב לשמור עליו באמצעות רהיטים שנבנו במיוחד לשמור על הבריאות של אנשים. מיד המחשבות שלכם עוברת לילד המתבגר שלכם. ואתם מיד מבינים עד כמה עיצוב ותקינות הכיסא חשובה לבריאות וריכוז של הילד שלכם. כמובן שאתם רוצים שהוא ילמד וישמור על מיקוד בשיעורי בית, פה אתם מתחילים להתעניין בכיסאות שונים במיוחד כיסא תלמיד.

התאמת כיסא תלמיד לנער המתבגר שלכם

כיסא תלמיד צריך להתאים אישית לילד שלכם,  גובה, רוחב, גודל הישיבה בכיסא חייב להתאים אישית לילד. הכיסא צריך לשדר הרגשה של ביטחון, אמינות, יציבות. כיום יש כיסא תלמיד חכם ושונה מגוון ומעוצב אחרת באופן יצירתי וחכם שיכלול בתוכו עוד אפשרויות ברהיט אחד.  הכיסא צריך להיות נוח במיוחד שהילד יושב עליו שעות ומכין שיעורי בית. אתם יכולים לקחת את הילד שלכם לחנות ולתת לו לנסות לשבת בכיסאות אחרים ושונים ולראות איזה כיסא הוא אוהב יותר ואיזה מתאים לו. כמובן שלא תשכחו להתאים את הכיסא לשולחן שיש לילד שלכם בחדר בבית.

חומר ידידותי

החומר ממנו עשוי הכיסא שאתם רוצים לקנות לילד שלכם צריך להיות ידידותי לסביבה ובמיוחד ידידותי לילד שלכם, הרי הוא זה שהולך לבלות על הכיסא הרבה זמן. ילד הוא קטן ורך, לכן הוא צריך לתמיכה רכה וחום. לכן מומלץ לבחור כיסאות שעשויים מחומרים ששומרים על חום כמו פלסטיק ועץ. צריך לשים לב שאין דברים חדים שיכולים לפצוע את היושב. לא פינות חדות, כיסאות אמורים להיות בטיחותיים אבל בכל זאת תשימו לב לכיסא שאתם קונים לו.

כיסא בריא

חשוב שתבחרו כיסא בריא לילד שלכם, במיוחד שהוא יושב בו שעות ביום, ימים על גבי ימים. תבדקו שיש לכיסא אפשרויות להגביה ולרדת, ולנוע לצדדים בהתאמה אישית ליושב בו. כיום בונים ומעצבים כיסאות שתומכות בבריאות מול כאבי צוואר כתוצאה משיבה ממושכת. כאבי גב, יש מנגנון שלוחצים עליו מתחת לכיסא וגב הכיסא מתקרב לגב היושב ומעניק לו תמיכה בריאותית למשך כל הישיבה. בסופו של דבר השאלה טמונה בתקציב שלכם, ועד כמה רחוק אתם מוכנים ללכת בשביל לרכוש כיסא בריאותי לילד שלכם, שיחזיק מעמד לטווח ארוך וגם ייתן בריאות לילד שלכם.

מותג

חשוב לשאול את המשווק ולקרוא את האותיות הקטנות האם אלו כיסאות בריאותיים אמתיים, כיום יש חברות שמייבאות כיסאות לא בריאות כאשר החברות רושמות את השם "בריאות" וגורמים לאחיזת עיניים בקרב הלקוחות שחושבים שהם קונים כיסא בריאות. פקחו עיניים, ואת הראש ותלמדו לשאול נכון. אל תתביישו, הבריאות היא מעל ומעבר לכל. קנייה נעימה!

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב