דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת ריהוט למשרד 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2340 פעמים ]

כאשר רובנו פותחים עסק ופותחים משרד חדש ,חלקנו מתלבטים איזה ריהוט לבחור למשרד החדש שלנו, לעסק החדש או שאנו רוצים לשדרג את המשרד, בטח שלא נרצה לפתוח משרד עם ציוד משרדי ישן. אנו רוצים לקנות ריהוט חדש, לעצב את המשרד , לשנות אווירה, לשנות טעם אחר. אז אנו מחפשים ריהוט משרדי בכמה חברות באינטרנט.

איך לבחור נכון את הריהוט?

קודם כל, איזה עסק יש לנו? איזה גודל המשרד שלנו? כמה מטר מרובע? אנו צריכים ריהוט משרדי מעוצב?  עד כמה אנו נעבוד הרבה על השולחן? במיוחד על המחשב? כך שנבחר ריהוט משרדי שמותאם לנו אישית במיוחד שאנו עובדים הרבה על המחשב בשולחן. איך נבחר ציוד משרדי מעוצב שיתאים לכניסת הלקוחות למשרד שלנו בנוחות ובקלות, שלא יסתבכו בכניסה למשרד או משהו. חלקנו יכול להתעניין בריהוט משרדי כמו כיסאות, ספות ישיבה לאורחים, ללקוחות, שידה לאחסנת קלסרים, ארונות, מדפים לספרים, וילונות, מנורות עמידה, ועוד.

למה ריהוט משרדי?

אנו מבלים את רוב הזמן שלנו במשרד, לפעמים אנו עובדים משעות הבוקר עד לילה, להגדיל את ההכנסות, או להספיק לסיים ניירות במשרד. אנו צריכים שיהיה לנו נוח לעבוד למשך שעות, עיצוב ונוחות מתאימים כדי לשמור על מיקוד וריכוז בעבודה. כמובן גם הלקוחות והאורחים שלנו שהם באים למשרד שלנו, מתרשמים לטובה ומרגישים אווירה מקצועית של עבודה. מה שמעלה להם את רמת האמינות לגבי הרצינות שלנו לעבודה שלנו. אנו גם צריכים לקחת בחשבון שנעשה ישיבות צוות, ואולי נצטרך שולחן גדול וכיסאות להושבת אנשי הצוות לישיבה, שתהיה נוחה קלילה מבחינת העיצוב, למשל שולחן ארוך ועגול כך שכל אחד יוכל לראות אחד את השני.

הציוד המשרדי והחלל של המשרד

אנו צריכים לבחור ריהוט שלא יתפוס מקום בחלל המשרד שלנו, רהיטים חכמים שיכולים לעשות גם וגם. נשלפים ונסגרים אם זה באמת עוזר לכם. רכישת ציוד משרדי צריכה להיעשות באופן כזה שהם ישרתו אותנו ואת הלקוחות שלנו ברמה טובה מאוד ולאורך זמן. עדיף תמיד לרכוש ריהוט שיהיה גם יפה וגם שמיש, כמובן ששימושיות היא בעדיפות עליונה, ולהשקיע בריהוט שנשתמש בו באמת.

בחירת כיסא מנהלים

חשוב לבחור כיסא מנהלים טוב ונכון ומתאים לנו באופן אישי, זה הכיסא שאנו הולכים לבלות בו הרבה מידי יום. סגנון החיים המודרני שם דגש על בריאות, במיוחד במקרה הזה, בריאות הגב, ישיבה נכונה, עור כיסא טוב שיחזיק מעמד לאורך זמן. חסין מים, כך שאם במקרה יישפך קפה או כל דבר אחר על הכיסא, יהיה אפשר וקל לנקות אותו במהירות. כיסא עם אפשרויות להעלות אותו למעלה או למטה או לצדדים , כיסא גמיש ונוח.

המלצה חמה: לקום מהכיסא כל חצי שעה לשחרר את השרירים ולחלץ עצמות.

 

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב