דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניקוי שטיחים 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 1639 פעמים ]

ניקוי שטיחים: איך יודעים שהגיע זמן?

הגעתם למשרד בוקר אחד וענן אבק כיסה את החדר בדריכה הראשונה של רגלכם, ריח מוזר עלה ממנו או שפתאום אתם מתגרדים ללא סיבה. אם אחד מהדברים האלה קרו זה הזמן שהשטיח יעבור ניקוי. במקרים כאלה כנראה ששואב וספריי לא יספיקו וכדאי לנצל את ההזדמנות ולקרוא לחברת נקיון המתמחה בניקוי שטיחים שתתן לכם את הפתרונות הטובים ביותר ועל הדרך תחזיר לשטיח שלכם את הצבע העז המקורי שהיה לו. כך הלקוחות שלכם לא יתגרדו ואולי אפילו יגידו איזו מילה טובה על השטיח החדש שקניתם.

 

המראה השעיר והנקי

ניקוי שטיחים מקצועי ע"י שימוש בחומרים עדכניים ומכשירים אפקטיביים בשילוב ניסיון רב של מומחה בתחום תחזיר לו את המראה החם והמטופח שאבד לו עם השנים. הכתמים הקשים שכבר שנים קורצים לכם בעצבנות בזוית העין מתחת שערותיו הדביקות יוסרו לצמיתות, גם אלה הקשים ביותר כמו מסטיק שנדבק כל כך חזק עד שחשבתם שאפילו סופרמן לא יוכל להוריד. הריח של השטיח יהפוך ממקור העבשות והאבק של החדר למקור ריחני ונעים, היצורים הקטנים כמו קרדית האבק שרואים בשטיח שלכם בית וארוחת גורמה במסעדה פרסית גם הם יעלמו לעולם שכולו טוב. מומחה של חברת נקיון יגיע לפני הטיפול על מנת לאבחן את סוג השטיח ואת הטיפול המתאים לו.

 

כיצד לבחור חברת ניקוי שטיחים?

יש הבדל גדול בין חברה המתמחה בשטיחים ביתיים מצמר לבין חברה המתמחה בשטיחים גדולים משרדיים מקיר לקיר. על מנת לבחור חברת ניקיון שטיחים הדרושה לכם שאלו אם לאיזה ארגונים היא נותנת שירות, באילו סוגי שטיחים הם מטפלים. האם היא חברת נקיון בעלת ותק המעסיקה עובדים מנוסים רבים או בית עסק פרטי שרגיל לטפל בשטיחי סלון סטנדרטיים? חשוב לזכור שעובדים לא מנוסים עלולים להזיק לשטיח ואחר כך להחליף לשטיח משרדי חדש זה עניין מסובך ולא כדאי. אז גם אם המחיר מעט יקר יותר עדיף להיות שקטים עם הידיעה שהשטיח יטופל כראוי וכך ישמור על עמידותו לעוד שנים רבות.

 

גם לשטיחים מגיע

כמו שהשיער שלכם זקוק מדי פעם לשמפו על מנת להיראות בוהק ומטופח כך גם שערותיו של השטיח המשרדי זקוקים לטיפול מדי תקופה. גם הם רוצים להשוויץ במראה האלגנטי שלהם, להיות יפים ונקיים ולהסיר מעצמם כינים (קרדיות אבק או עש), אז אל תהיו אנוכיים, תנו גם לשטיחים שלכם במשרד להנות מהשטיחים עם מראה סטייליסטי שנוצר בעזרת חברות ניקיון הכי שיקיות בעיר.

 

דוסטרי שירותי ניקיון ואחזקה בע"מ  כתובת: שאול המלך 8, ראשל?צ טל. 03-9611222 פקס. 03-9610121 מייל info@dostary.co.il אתר הבית http://www.dostary.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב