דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נקודות חשובות בבחירת כיסא מנהלים 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1761 פעמים ]

כיסא מנהלים הינו לרוב כיסא גדול ומרשים הנמצא בתוך אחד המשרדים הגדולים מאחורי שולחן רחב ומשמש את אחד מאנשי המשרד הבכירים. הבחירה בין כיסא מנהלים אחד למשנהו תלויה לרוב בסוג המשרד ובתקציב שכן יש משרדים הרוצים לשדר אווירה מסוימת דרך הריהוט שלהם ואז גם לעיצוב עצמו של הכיסא יש משמעות.

כיסא המנהלים הידוע הוא זה מעור עם מושב גבוה, מתכוון ובעל מבנה רחב כך שמתאים עצמו לכל מבנה גוף אך כיום ישנם כיסאות מנהלים הרבה יותר מיוחדים ובמיוחד כאשר גיל המנהלים הולך ויורד ויש מנהלים צעירים שרוצים כסאות המשדרים מראה קליל יותר ופחות רשמי ולכן בוחרים בהם על פני הכיסא הרגיל.

איפה רוכשים כיסא מנהלים?

כמו כל ריהוט משרדי אפשר לרכוש כיסא מנהלים בחנויות לריהוט או ציוד משרדי אך גם בחנויות למוצרים אורתופדים כאשר ההבדל בין כיסא אחד למשנהו תלוי בעיקר במי שיושב עליו שכן לכל אחד מאתנו יש את הכיסא שהכי נוח לו לשבת בו ובמיוחד כאשר מדובר במשרדים שעיקר העבודה מתבצעת בישיבה.

רבים מהמשרדים מעדיפים לבצע את הרכישות שלהם דרך האינטרנט וכך גם בכל הנוגע לריהוט המשרדי, היתרון הגדול ברכישת כיסא למנהלים דרך האינטרנט הוא בכך שלא צריך ללכת ולבדוק בכל מיני חנויות אלא ישירות מהמחשב הנייד לבצע הזמנה והכיסא מגיע אל המשרד עם שליח ואפשרות החלפה בעת הצורך.

מי צריך כיסא למנהלים?

נראה כי לא בכל משרד יש צורך בכיסא מנהלים כהגדרתו היבשה אך באם מקיימים במשרד זה פגישות רבות חשוב הוא שיהיה כיסא נוח לעבודה הממושכת שכן כיסא שאינו אורתופדי עשוי לגרום לכאבי גב מיותרים ולכן עדיף להשקיע בכיסא איכותי גם לעובדים הזוטרים וגם למנהלים ואם אפשר תקציבית אז גם ללקוחות.

ישנם משרדים כמו משרדי עו"ד בהם תמיד תראו את אחד מהכיסאות מנהלים הגדולים מעור וזאת משום הכיסא עצמו יוצר מעמד מסוים ליושב עליו ולפעמים גם אם מדובר במשרד קטן משקיעים בכיסא איכותי כדי שזה ישפיע על התרשמות הלקוחות מתשומת לב המשרד לפרטים הקטנים וההשקעה בהם.

כמה עולה כיסא למנהלים?

עלותו של כיסא למנהלים תלויה בכמה רוצים להשקיע שכן קיימים כל מיני סוגים ובמגוון מחירים ולכן אין מחיר אחד סטנדרטי ההבדלים במחיר באים לידי ביטוי גם באיכות וטיב הכיסא ולכן אם כבר רוכשים כיסא למנהל כדאי לשלם מעט יותר ולקבל כיסא ברמה גבוהה שגם יהיה מרשים וגם ישמור על בריאות הגב של היושב בו.

אתרי האינטרנט בהם מוכרים כיסאות מנהלים מאפשרים בקלות יחסית לבדוק את המחירים ואף לעשות השוואת מחירים בין החברות השונות אך חשוב לוודא כי אתם רוכשים דגם חדיש ומתקדם של הכיסא ולא דגם ישן במחיר של דגם חדש.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב