דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור כיסא לילד? 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2911 פעמים ]

אחד הרהיטים החשובים ביותר בחדר הילדים הוא הכיסא שעליו יושב הילד כתלמיד ומכין שיעורים ולומד ולכן חשוב מאוד לבחור כיסא תלמיד איכותי שתהיה לו משענת אורתופדית המתאימה לגודל ולגיל של הילד ובעיקר נוחה כאשר נכון הוא לבחור כיסא תלמיד מתכוונן לפי הגובה של הילד שכן אז ניתן לכוון לפי הצורך.

הבחירה של כיסא תלמיד צריכה להיעשות במשותף עם הילד ולא בלעדיו משום שהוא זה אשר עומד לעשות בו שימוש יומיומי וצריך שהישיבה על הכיסא תהיה טובה ונוחה בצורה מקסימלית אך יחד עם זאת חשוב לוודא כי הילד בוחר את כיסא התלמיד רק בגלל האיכות והנוחות ולא בשל סיבות אחרות כמו לחץ חברתי וכדומה.

מתי כדאי לקנות כיסא תלמיד?

מהיום הראשון בו הילד מתחיל לשבת ליד שולחן רצוי לרכוש כיסא מתאים שכן ישיבה נכונה משפיעה על היציבות של הגוף ומונעת כאבי גב ועקמת של עמוד השדרה, ככל שתקדימו לתת לילד כיסא איכותי כך תשמרו על בריאותו וזה מאוד חשוב שכן יש אנשים שחושבים שאפשר שהילד ישב על כיסא שיש בבית.

בעבר הייתה נטייה לרכוש כיסא תלמיד רק כאשר הילד הגיע לשנות העשרה אך כיום מבינים כולם שאין זה נכון ועדיף לרכוש כיסא אורתופדי כבר בשנים הראשונות ללימודים שאז הילד נמצא עדיין בשלבי ההתפתחות והגדילה שלו וכל שינוי משפיע עליו לטווח הארוך ולכן כדאי להשקיע בכיסא איכותי מוקדם ככל האפשר.

היכן קונים כיסא לתלמיד?

כיסא לתלמיד אפשר לרכוש בחנות לציוד משרדי או בחנות רהיטים ואפילו בחנויות למוצרים אורתופדים כאשר יש הבדלים ניכרים הן במחיר והן באיכות ולכן חשוב לרכוש כיסא לתלמיד רק במקום בו אתם בטוחים כי תקבלו אחריות על המוצר ושירות מעולה גם לאחר הרכישה שכן יכולה להיות אי התאמה בין הילד לנוחות הכיסא.

כיום כמו את כל שאר המוצרים, גם כיסא לתלמיד ניתן לרכוש ברשת האינטרנט באחד האתרים של החנויות השונות או באתרים שהוקמו אך ורק לשם מכירת ריהוט וציוד משרדי ואין להם חנות של ממש. חשוב הוא לרכוש רק באתר שהוא מאובטח ואתם מכירים אנשים שרכשו בעבר באתר זה ויכולים להמליץ לכם עליו.

כיסא רגיל או אורתופדי?

ההבדל בין כיסא רגיל לכיסא אורתופדי הוא לא רק בנוחות אלא גם במחיר ולא כולם יכולים להרשות לעצמם לרכוש כיסא יקר ובמיוחד כאשר ישנם בבית כמה ילדים שלומדים וצריך לקנות לכל אחד מהם כיסא אך יש לזכור כי לפעמים כדאי להשקיע מעט כסף בכיסא אורתופדי משום שזו השקעה חשובה מאוד לטווח הארוך.

לא חייבים לרכוש את הכיסא הכי חדיש שיצא לשוק ואפשר למצוא כיסאות במחירים מוזלים מחנויות עודפים או דרך כל מיני שוברי הנחה ועדיין ליהנות מכיסא ברמה גבוהה.

רובי מילגרם, מומחה קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב