דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהירות הדור-מהירות התגובה 

מאת    [ 25/05/2011 ]

מילים במאמר: 662   [ נצפה 2272 פעמים ]

עורך דין ידוע מבני ברק שהגיע לגיל הפרישה, החליט לעבור עם בנו שהוא עו"ד צעיר במשרדו על התיקים הכבדים, כשהיגיעו לאחד התיקים המורכבים, העוסק בסיכסוך של הנהלת עמותה ידועה בעיר, היסביר האב לבן את כל הצדדים המשפטיים, ואת השתשלות המקרה לאורך השנים, כשסיים האב את הצגת הדברים אמר לבנו, שהוא מקווה שגם הוא ידע לטפל בכל הנוגעים בדבר על הצד הטוב ביותר, הפנים הבן את המסר, וחזר אחרי חודש עם מבט של ניצחון על פניו ואמר לאביו, שהצליח לסגור את התיק בפשרה שהייתה מקובלת על שני הצדדים, חייך האב ואמר בסרקזם, אבל אני התפרנסתי מהתיק הזה שלושים שנה...

ישנם מעבדות לתיקון מכשירי חשמל, שברגע המכשיר החשמלי נכנס למעבדה הם יודעים שהתיקון הוא של דקה וחצי, אבל אם הם יתקנו  במקום ולעיניי הלקוח, הוא לא יעריך את התיקון, ולא יהיה מוכן לשלם את הסכום הנדרש, לעומת זאת במרכזי השרות של החברות הסלולריות,  מתחייבים למשך זמן התיקון הכללי הינו עד  שעתיים המכשיר תקין, כ שם אין דמי תיקון, זה כלול בפרמיה שגבו ממך בתחילת העיסקה, כל חברה בוחרת לה את הנוהל שלה, בענף רכב חלק גדול של הביזנס שלהם מורכב, מהחלפים שתצרוך במהלך השימוש ברכב, לפעמים האיכות מושפעת מהתחרות, ובגין התחרות יורדים באיכות המוצר, ומשלימים את ההכנסות בקניית החלפים, בסלולרי הפנימו שעצם שהייתך במרכז השרות, הוא זמן טוב לשדל אותך לשירותים מתקדמים שונים, דור שלישי, דור רביעי, מתכנתי מיקרוסופט כבר עובדים על דור תשיעי, דור דור ודורשיו.

רוצה לומר, שהדילמה הזאת קיימת אצל כל איש מכירות כל יום, מה צריכה להיות היעילות שלו, מה הזמינות שלו, מה מצפים הלקוחות, שתגיב במהירות, ושתענה להם מיד, אולי כשאתה מגיב מהר הם לא מעריכים את הסיוע, אם נתת הצעת מחיר ללקוח בשליפה, כשהוא התקשר, ואתה בנסיעה ברכב, הוא חושב שהמחיר מוגזם, אבל אם אתה אומר לו, אני יגיע למשרד אשב על הנתונים, ואעביר לך הצעה, הוא בטוח שישבת על זה שיבעה ימים ואולי גם שיבעה לילות, 

לכן הבאתי בפניכם את מקרה העורך דין הפורש, המעבדה, וחברות הסלולריות, חוקי המסחר משתנים במהירות, בועת נדל"ן שהייתה טובה לארצות ברית עד לפני שנה, לא רלבנטית היום, מחשבים שהיו פעם ניראים כמו מקררים, ניראים היום כמו שניצל הודו דפוק טוב, אגב, ישנה מסעדה בירושלים, שאני אוהב לאכול שם, ויום אחד הזמנתי שניצל וינאי, והגיע לשולחן שניצל הודו ענק ודק, ניגשתי בסיום הארוחה לבעלים, ושאלתי אותו, מה נסגר עם השניצל הזה, ענה לי האיש, שהיום השליח של המיסעדה חולה, אז הוא שולח את השניצלים בפקס...

אז אני יעשה לכם סדר בראש, ומה שאני כותב זו התאוריה הפרטית שלי, ואני מוכן גם לשתף אותכם בה, בלי שתצטרכו לברך בסיומה, ברוך שחלק מחוכמתו לבשר ודם, אבל היא באה מתוך עשרים שנות נסיון בשיווק, ובמהלך השנים האלה גם אני עברתי כמה תהליכים, כשהתחלתי במכירות היו מגיעות הזמנות בדואר, אח"כ בפקס, והיום במייל, בתחילה דרכי ברכב שקיבלתי מהחברה, שהייתה שייכת לנייר חדרה, והם הגדולים המונופוליסטים, הרשו לעצמם, היה מותקן ברכבי מכשיר קשר שחור כזה כמו של נהזי מוניות, מי פנוי ברחוב יפו, שהיה מסונכרן על המשרד והמרכז הלוגיסטי, היום המכשיר הנייד שלי, חוץ מקפה עושה הכל,

 אי לכך, ולאור כל הנתונים האמורים לעיל, אני בטוח שהיום בעידן של התחרות, מהירות התגובה היא החשובה והיא הקובעת, אנשים קצרי סבלנות, אין להם את הרוגע שהיה פעם, כולם רצים ורוצים, כאן מהר ועכשיו, המזון הוא מהיר, המענה האנושיות בשרותי הלקוחות נמדד כל הזמן בשניות, הזמן נהיה כבר זמן אוויר, שאנחנו משלמים עליו, שרותי שליחים רצים דחופים כל היום מספק ללקוח, וחזרה, פעם מישראל לבבל לקח כמה שנים להגיע עם סוס ועגלה, היום חמור מי שלא טס, תוך חצי יממה אתה חוצה אוקיינוס או מגיע לירח. הלקוחות רוצים מהירות תגובה/תשובה, אם אתה לא נותן במיידית, יקדימך אחר בתשובה ובמיילים, תודעת השרות חשובה היום יותר מהמחיר, אם הלקוח בטוח שאצלך הוא יקבל את השרות הטוב ביותר, וכמובן המהיר ביותר, גם אם זה יעלה לו עוד כמה גרושים הוא יקנה מימך, ואצלך, הלקוחות מוכנים לשלם יותר בלבד שיקבלו את הסחורה במיידית, רשת איקאה מציעה ללקוח חוץ מחווית הקניה, קח את הסלון בגמר הקניה הבייתה, אם אצל השבדים זה עובד, בוודאי גם אצלנו הישראלים, שאוהבים חוץ מחווית הקניה, גם למשש את הסחורה, מנסיון אישי, ככל שתיהיו יותר זמינים יגדלו אצלכם ההזמנות, ולקוחותיכם ישארו איתכם לאורך זמן, תישאלו את הלקוחות שלי, כמוכם הקוראים  שאיתי, כל יום שלישי גם אם הוא יוצא בשישי.   

אבי בנטוב - סמנכ"ל רשת קו עיתונות דתית הכותב הינו סמנכ"ל ברשת העיתונים הגדולה בציבור החרדי המונה למעלה מעשרה עיתונים בתפוצה ארצית של למעלה מ-200 אלף עותקים! הכותב מתמחה בתחום השיווק כעשרים שנה, מרצה במכללות לפרסום ושיווק, בעל טור במוסף "ביזנס" ומגיש פינה ברדיו קול ברמה, בתוכנית פרסום ושיווק, ומופיע ברשימת כותבי המאמרים של אתר האינטרנט , "כיכר השבת" 


כתובת אתר: http://kav-itonut.co.il קו עיתונות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב