דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון תריס - כך תבטיחו תיקון איכותי לאורך זמן 

מאת    [ 24/05/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2582 פעמים ]

מנוע לתריס חשמלי, תיקוני תריס גלילה, שלבים שבורים והחלפת תריסים בכלל. האם תיקון או שיפוץ של מנוע לתריס חשמלי יקר מדי בשביל לקנות אותו מלכתחילה? כיצד נבחר את התריס המתאים לנו ביותר ומה בעצם הסוד לבחירת איש מקצוע אמין? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

הנה לכם נתון משעשע: לא מכשיר DVD ולא אייפוד. מנוע לתריס חשמלי הוא אחד המצרכים המבוקשים ביותר שיש היום עבור ישראלי הממוצע. יחד עם זאת, תיקון לתריס שכזה יכול להיות יקר אם לא נשים את ליבנו לניואנסים הקטנים ואם לא נדע מה בדיוק הבעיה.
בגדול, האחריות ל-מנוע לתריס חשמלי נעה בין 3 ל-5 שנים. כמובן שמדובר על אחריות למוצר בלבד, אולם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה יעניקו גם אחריות על העבודה עצמה. זו, תקפה לרוב לשנה אחת. כאשר סגרתם את ההזמנה, בקשו מהמתקין את כל הניירת ושמרו עליה בתקיה נפרדת באחת המגרות שבבית. לכל מקרה שלא יהיה.

מנוע לתריס חשמלי – מה המחירים?

אז בדקנו, פירקנו והבנו שישנה בעיה עם ה-מנוע לתריס חשמלי. במקרים כאלו יש לפנות לאיש מקצוע,  אך אל לנו להתפתות לאנשי מקצוע זולים שעלולים לסבך את העניינים אפילו יותר. מכאן שחייבים לפנות לאיש מקצוע אמין. ההמלצה היא לא לבחור ביקר ביותר אלא לקחת טווח מחירים סביר ולבחור את האחד ממנו התרשמתם.
תיקון תריס בעל מנגנון חשמלי מתייחס גם לגודל המנוע ולגודל הכולל של התריס כולו. כך, למשל, עלות תיקון תריס קטן וממוצע (שנע בגודל של 1.2 כפול 1) ינוע בין שש מאות ש"ח לאלף מאתיים שקלים. במחיר זה, רוב רובם של המתקינים יספקו אחריות של מספר שנים למנוע ושנה להתקנה, מה שייתן לכם לא מעט שקט וימנעו כאבי ראש מיותרים.

מנוע לתריס חשמלי – החבל נקרע
עוד בעיה שאנו נתקלים בה לעיתים קרובות היא רצועה קרועה. לעיתים רבות הסיבה לכך היא לקוחות המשתמשים בכוח פיזי מופרז שאינו מתאים למנגנון של מנוע לתריס חשמלי. למרות השימוש הלא סביר, מחירם של תיקונים אלו לא יעלה על 150 שקלים במקרה הטוב, זאת כאמור במידה ואין נזקים אחרים.
בהקשר הזה עליכם לדעת כי תקלות אלה ואחרות מוגדרות כ"סתמיות" ומיותרות. רוב רובנו סובלים ממחלה קטנה שגורמת לנו לא לשאול. כלומר, לקוחות רבים מתביישים לשאול "שאלה סתמית" כמו "איך לשמור על התריס?" אל תשכחו שאם יש לכם את המידע הנחוץ לא תצטרכו טיפולים יקרים וסתמיים בעתיד.

תיקוני תריסים – הכל מתחיל בשלבים
יחד עם זאת, במקרים רבים לא מדובר בשימוש לקוי של המשתמש. פעמים רבות תנאי מזג אוויר יכולים להשפיע באופן ישיר על התריס שחשוף לברד ולאבנים קטנות שמתעופפות להן ברוח. במקרים כאלה של שלבים שבורים ועקומים אין צורך להחליף את כל המוצר ובעל מקצוע ידע להתאים את השלבים לפי הצבע והגוון של המסגרת ושל השלבים האחרים.
לרוב, מחירו של תיקון לתריס הסובל משלבים שבורים יעמוד על מחיר זניח, ואם כבר הזמנתם איש מקצוע אמין ואחראי כדאי מאוד לגמור את הכל בבת אחת, כלומר, להחליף גם את השלבים הבלויים והרעועים, במיוחד אם שלמתם עבור ביקור.

תיקון לתריס – לא מתפשרים על איכות
אם אתם לא רוצים לראות איך כספכם נזרק לפח אל תתפשרו על איכות העבודה ואיכות החומר. לרוב הפרשי המחירים של החאפרים זניחים מול עבודה מקצועית. חבל לשלם כסף עבור אותה עבודה פעמיים.
לרוב בעלי המקצוע הטובים יש אתר אינטרנט משלהם בהם יסבירו על עצמם ויפרסו את שנות עבודתם ואת הניסיון שצברו. הקדישו כמה דקות ובדקו היטב מי בא אליכם הביתה ומסדר לכם את התקלות.

רוני מאירי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב