דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך מעלימים כאבי רגליים! 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 10403 פעמים ]

כך מעלימים כאבי רגליים!

יש סיבות רבות להופעה פתאומית של כאבי רגליים. פעמים רבות, התופעה של כאבי רגליים קשורה ישירות אל מחזור הדם שלנו. למה הכוונה? בגוף שלנו מתקיים מרקם עדין מאד של זרימת הדם - מצד אחד, הדם חייב באופן תמידי לזרום החוצה מתוך נימי הדם. מהצד השני - הוא גם צריך לחזור אליהם לעתים. כמו כן, חשוב מאד שלא תהיה הצטברות של נוזלים שונים באזורים שבין התאים - בדיוק בשביל כך יש לנו את בלוטת הלימפה, שתפקידה לנקות את הגוף מנוזלים. כאבי רגלים יכולים להופיע עקב סיבות שונות, שכל אחת מהן יכולה לשנות משהו במחזור הדם - השמנה, הרזיה, אי ספיקת הלב, שינויים באזור הכליות, ועוד ועוד דברים, שכולם משפיעים על זרימת הדם, וגורמים ליצירה של בצקת - ושל כאבי רגליים.

 

נלחמים ומעלימים כאבי רגליים

עם זאת, חשוב להגיד, שהופעה של כאבי רגליים היא לא נצחית - היום יש שיטות רבות מאד לטיפול של בצקת, בכדי להעלים כאבי רגליים, ולעודד את זרימת הדם התקינה, ואת זרימת הנוזלים שהצטברו באזור הבצקת. אז איך מעלימים כאבי רגליים? ראשית, חשוב מאד לשמור על אורח חיים בריא - מחקרים הוכיחו כי פעילות גופנית קצרה, בהיקף של 30 דקות ביום, שחוזרים עליה שלוש פעמים באותו יום - עוזרת מאד לשפר את זרימת הדם, ולהעלמה של כאבי רגליים. פעילות גופנית מעודדת מאד את זרימת הדם בכל הגוף - וכמובן גם באזור הרגליים. גם לבישה של בגדים אלסטיים, שתפקידם ליצור לחץ על אזורי הבצקת, עוזרת בהעלמת כאבי רגליים, שכן הם לוחצים על האזור ומעודדים את זרימת הנוזלים החוצה.

שיטה נוספת, יעילה מאד נגד כאבי רגליים, היא השיטה של טיפול בשיטת הקור. טיפול בשיטת הקור, כפי שניתן לנחש, אכן עושה שימוש בטמפרטורות נמוכות. אבל מה הקשר בין טיפול בשיטת הקור, לבין טיפול בהופעה של כאבי רגליים?

 

אין כמו טיפול בשיטת הקור!

טיפול בשיטת הקור יעיל מאד נגד כאבי רגלים שנגרמו עקב מחזור דם בעייתי. בעצם מה שעושה טיפול בשיטת הקור הוא לטפל בשורש הבעיה - להחזיר את מחזור הדם למצבו התקין, לעודד זרימה של הדם פנימה והחוצה, כמו גם של הנוזלים שהצטברו וגרמו לבצקת. בתהליך של טיפול בשיטת הקור, מחדירים זונדה קטנה אל האזור שבו מרגישים את הכאבים. הטמפרטורה הנמוכה גורמת לכלי הדם להתרחב אוטומטית (בכדי לשמור על חום הגוף). להתרחבות כלי הדם יש משמעות אחת - יותר דם זורם בגוף. יותר דם זורם משמעותו ניקוז מוצלח יותר של הנוזלים באזור שבו חשנו כאבי רגליים. כך בעזרת טיפול בשיטת הקור, אנחנו מעלימים את כאבי הרגליים אחת ולתמיד.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.  052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב