דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות לעיצוב חולצות מגניבות 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 3619 פעמים ]

הרעיון של הדפסה על חולצות הוא אינו רעיון חדש, אך נראה כי בשנים האחרונות הוא זוכה להצלחה מחודשת. כיום ניתן לראות מגוון עצום של חולצות מגניבות ביותר, כשלא אחת אנו אף פוגשים אנשים ברחוב הלבושים עם חולצות מצחיקות שרק בקושי אנו מצליחים לשלוט בפרץ הצחוק שמתכוון לצאת לנו מהפה.

המגוון האדיר של חולצות מגניבות כל כך הופך לעתים את המראה של קבוצת אנשים או חבורה המסתובבת ברחוב עם חולצות תואמות, למחזה מרהיב ממש. בתי עסק רבים מספקים שירות של הדפסה על חולצות, והטובים שבהם עושים זאת תוך הצגת רמה גבוה של יצירתיות ולא רק של איכות החולצות ואיכות ההדפסה בלבד.

כולם מחפשים להיות מקוריים

בכל מהלך של הדפסה על חולצות כולם מנסים להיות כמה שיותר מקוריים בכדי להציג חולצות מגניבות ביותר או חולצות מצחיקות בטירוף. אנו רואים כי את הרעיונות השונים של חולצות מצחיקות לוקחים לא מעט אנשים מרגעים מצחיקים שמוכרים לאנשים מתכניות טלביזיה למשל, ועוד. משפטי מחץ שונים מודפסים אף הם במהירות והופכים להיות חלק מאותן חולצות מצחיקות ומשגעות.

זה תמיד נחמד לראות כיצד שניים או שלושה אנשים לובשים חולצות מגניבות במסיבה כלשהי, כשהם בולטים הרבה יותר מכל קבוצה אחרת המסתודדת לה באיזו פינה. הדפסה על חולצות מבטיחה בד"כ הבלטה של רעיון מסוים שיכול לעורר צחוק גדול אצל משתתפי המסיבה או לגרום הנאה גדולה למי שחוגגים לו. חולצות מגניבות הן גם מתנה נהדרת לחוגגים עצמם.

כיצד יוצרים חולצות מגניבות

מאחר וכל הנושא של הדפסה על חולצות אינו טכני אלא שדרושה יצירתיות רבה ליצירת חולצות מגניבות, כדאי לראות כיצד ניתן ליצור את אותן חולצות מגניבות שאנו רואים במקומות רבים כיום. נוסטלגיה היא קלף חזק בכל הנושא של הדפסה על חולצות ולכן ניתן לראות כיצד קשקשתא, הטלטאביז, ודמויות אחרות מהעבר זוכים להצמדה של משפט מעוות הנשען על משפט שהם אמרו באחת מתכניות הטלביזיה שבה הופיעו, ובכך נוצרות יופי של חולצות מגניבות.

דרכים נוספות ליצירת חולצות מגניבות הן שילוב של צבעים מיוחדים, הרכבת משפט מיוחד שגורם למי שמביט בחולצה לנסות לפענח מה בדיוק כתוב בה, או לנסות להבין את המסר שהיא מציגה. חולצות מגניבות הן גם כאלו שעליהן מופיעות דמויות מסרטים (חדשים או ישנים) המזכירים לרבים קטע מיוחד מסרט כלשהו או שחקן שהיה אהוב עליהם במיוחד.

כיצד יוצרים חולצות מצחיקות

הדפסה על חולצות הנעשית בהומור רב יכולה לקלוע לטעמם של רבים ולהציג תוצאה של חולצות מצחיקות עד דמעות. יש רבים שיודעים לשחק משחקי כפל לשון ולהציג חולצות מצחיקות שכל מי שרואה אותן לא מבין "מאיפה זה בא לו", כמו שאומרים. הדפסה על חולצות בצורה "ביזארית" שכזאת מביאה לצחוק גדול כמעט מכל מי שצופה בהן.

הנה מספר דוגמאות של חולצות מצחיקות שניתן למצוא באתרי אינטרנט שונים. הדפסה על חולצות שעליהן כתוב- "באנג" באותיות הלוגו של חברת "באג", "גסטרו" עם אותיות הלוגו של "קסטרו", ו"לייק" עם הלוגו של חברת "נייק", הן בהחלט חולצות מצחיקות. כבר ברגע שרואים דוגמא מסוימת ניתן לראות אם היא מצחיקה אותנו ומיד להדפיסה וליצור חולצות מצחיקות בטירוף.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב