דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החיוניות של דיקור סיני לילדים 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1952 פעמים ]

הילדים שלנו הם כידוע האנשים היקרים לנו ביותר בעולם כולו - אנחנו מוכנים לעשות הכל עבור הבריאות שלהם. הדבר הוביל לכך שהורים רבים, שהחליטו לנסות שיטות נוספות ואלטרנטיביות ושונות מהרפואה המערבית, החלו להתעניין בתחום של דיקור סיני לילדיהם. כך התפתחה בארץ פתיחות כלפי הרעיון של דיקור סיני לילדים, וכיום כבר אלפי ילדים בארץ, ועוד מיליונים בעולם מטופלים בשיטת הדיקור הסיני.

מדוע דיקור סיני לילדים הוא אפקטיבי כל כך?

בתחום הרפואה הסינית דיקור סיני לילדים נחשב ליעיל ואפקטיבי במיוחד, אפילו יותר מדיקור סיני רגיל למבוגרים. איך זה שהטיפול של דיקור סיני לילדים יעיל כל כך? על פי הרפואה הסינית כידוע, לכל אדם יש מידת זרימה של אנרגיה בגוף שלו - זהו הצ'י. אצל הילדים, עקב גילם הצעיר, יש אנרגיה גדולה ואיכותית מאד של צ'י - זה בעצם מה שגורם לכך שאותו ילד יזכה לחיות שנים רבות. עם זאת, הצ'י אצל הילדים הוא רגיש מאד, הרבה יותר מאשר אצל המבוגרים, ומכאן מחלות ילדות שונות שייחודיות לגיל הצעיר. דיקור סיני לילדים שלכם, בא בעצם לטפל ברגישות הזו, ולתעל אותה לכיוונים חיוביים - הצ'י של הילדים רגיש לא רק לבעיות שונות, אלא גם לפיתרון שלהן - הוכח שטיפול של דיקור סיני לילדים הוא יעיל משום שילדים מגיבים הרבה יותר טוב לטיפול מאשר מבוגרים, ופעמים רבות תוך טיפול אחד או מספר בודד של טיפולי דיקור סיני לילדים, הילד כבר מרגיש משמעותית יותר טוב, והבעיה לא חוזרת.

וזה לא כואב?

אחת הדאגות הטבעיות של הורים בתהליך של דיקור סיני לילדים, הוא השימוש עצמו במחטים. אפילו מבוגרים שעברו בעצמם טיפול של דיקור סיני, וחשו שהמחטים לא כואבות להם, דואגים באופן טבעי לילדיהם. הדאגה כמובן מובנת וטבעית, ולכן חשוב שאתם כהורים תקבלו את כל המידע על טיפולי דיקור סיני לילדים. בטיפולי דיקור סיני לילדים, עושים שימוש במחטים מיוחדות עוד יותר - אם בטיפול למבוגרים נעשה שימוש במחטים שעוביין כעובי שערה, הרי בטיפולי דיקור סיני לילדים, המחטים דקות וקטנות אפילו יותר משערה, וממש לא מורגשות. כמו כן, בטיפולי דיקור סיני לילדים, המחטים נשארות זמן קצר מאד בגוף הילד (לכל היותר מספר בודד של דקות), משום שכמו שציינו, הגוף של הילד מגיב בצורה מהירה ואיכותית לדיקור.

חברת דיקור בית מתמחה במתן טיפולים בדיקור סיני בבית המטופל.אנו מאגדים צוות מטפלים איכותי ומקצועי אשר נבחר בקפידה.כל המטפלים שלנו הינם בעלי דיפלומה בתחום הרפואה סינית אשר עברו בהצלחה הכשרות מתקדמות בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב