דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לקנייה של סקייטבורד ראשון 

מאת    [ 23/05/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 5444 פעמים ]

אחד מהדברים הכי מגניבים שיכולים להיות לילד או לנער מתבגר הוא סקייטבורד. לוח הגלישה המהיר הזה עושה כמעט לכל אחד חשק לנסות ולהיות זה שיבצע בעזרתו את הקפיצות המגניבות ואת המהלכים שישאירו את שאר החבר'ה קצת המומים. כמעט בכל עיר אנו יכולים לראות כיצד קבוצות של נערים, כשכל אחד מהם עם סקייטבורד מרשים משלו, מתאספים במקום שבו ניתן ליהנות מקפיצות על מדרגות, ספסלים, גדרות, וכיו'.

גם אם אותם נערים משתמשים באותו סקייטבורד שצמוד אליהם בכדי ליהנות מכל רגע, הרי שיש גם תחרות לא קטנה בין כולם. כל אחד מעוניין להראות כיצד סקייטבורד הוא מבחינתו אביזר שכאילו מחובר לרגליו ואיתו הוא עושה לא מעט קפיצות אקסטרימיות.  אך בכדי שיהיה סקייטבורד שבאמת ניתן יהיה להשתולל איתו כמו שצריך, חייבים לדעת מספר דברים עליו בכדי שלא יתפרק חלילה כבר עם הקפיצה הראשונה.

בין סקייטבורד קומפלט לכזה המורכב אישית

יש כאלו שמבחינתם סקייטבורד הוא לוח עם גלגלים שעליו הם מתכוונים לגלוש במהירות במקומות שבהם אין תנועה מסוכנת ולהרגיש את הרוח בשערות. אך מבחינת רוב הצעירים סקייטבורד חייב להיות דבר חזק ועמיד בכדי שיאפשר להם לקפוץ איתו. לכן האפשרויות העומדות בפני כל מי שמעוניין לקנות סקייטבורד ראשון הן שתיים עיקריות

אפשרות אחת היא לרכוש סקייטבורד בנוי ומוכן שאותו ניתן לקבל שנייה אחת לאחר שמשלמים עליו. סקייטבורד כזה יכול להיות מיוצר ע"י חברה ממותגת ורצינית, כך שחוזק הלוח שלו וגמישות הגלגלים שלו יהיו לא רעים בכלל. אפשרות נוספת היא להרכיב סקייטבורד בצורה אישית בכדי שיתאים לכל אחד בצורה מדויקת יותר.

בודקים את החומרים

בכל מקרה, גם מי שקונה סקייטבורד בכל אחת מהאפשרויות שציינו בפסקה הקודמת חייב לבדוק מספר דברים חשובים לפני שהוא מוציא כמה מאות שקלים מכיסו, אם לא יותר. הבדיקה באפשרות הראשונה הינה קלה יותר וכוללת בעיקר מספר דפיקות על משטח העץ (או לעתים פיברגלס) וסיבוב הגלגלים ע"י משיכה שלהם בכף היד בצורה מהירה בכדי לראות עד כמה הם יכולים לפתח מהירות.

בהרכבה אישית יש לבדוק האם משטח העץ עשוי ממייפל איכותי ויש לבדוק את גמישותו ולא רק את חוזקו. חשוב לבדוק את הגלגלים בכדי לראות האם הם עשויים מחומרים מתקדמים, כמו פוליאוריתן משובח. גלגלים איכותיים הם גם כאלו המגיעים חלולים, כך שהם הרבה יותר קלים. דבר אחרון הוא הלאגרים (מיסבים), שככל שהם חזקים ומדויקים כך יוכל סקייטבורד מקצועי לסחוב משקל רב יותר.

מתייחסים למידות

גם למידות של כל סקייטבורד יש השפעה עצומה על איכות הגלישה, ולכן יש לבדוק האם המידות מתאימות לסוג הנסיעה שלכם. סקייטבורד צר מדי לא יפנק אתכם במקום רב לכפות הרגליים שלכם, כך שלא תהיו כל כך יציבים בכל קפיצה. גם האורך לא צריך להיות גדול מדי, בכדי שתוכלו להשתחל למקומות שבהם הקפיצות מעט יותר קשות.

מעבר לכל הבדיקות שציינו חשוב שנזכיר לכם, מבלי להיות יותר מדי נודניקים, שעם כל הכבוד לקפיצות, ולמהירות שאתם מעוניינים להגיע אליה עם סקייטבורד כלשהו, עדיין כדאי שתשימו קסדה ועוד כמה מגנים, בכדי שתמשיכו ליהנות בכל פעם שאתם עם החבר'ה ולא תמצאו את עצמכם מושבתים בבית חולים חלילה למשך זמן רב. כל כללי הבטיחות הנ"ל תקפים גם כמובן לגבי רולר בליידס והשימוש בו.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב