דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים: עובד טוב, עובד מרוצה 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 501   [ נצפה 3332 פעמים ]

עולם העבודה של היום הוא עולם עבודה תחרותי וקשוח. בעולם זה עובדים רבים מוכנים להשקיע שעות רבות בעבודתם, על חשבון זמנם הפנוי. אך, למרות שהעבודה הופכת להיות לחלק יותר ויותר משמעותי מחיינו, יותר ויותר עובדים מרגישים מנותקים ממקום העבודה, מביעים חוסר שביעות רצון בכל הקשור לעבודתם ועוזבים את עבודתם לטובת מקומות עבודה אחרים לאחר פרק זמן קצר יחסית.

המעסיקים מצדם צריכים לזכור כי למרות ששוק העבודה של היום מציע להם עובדים רבים ומוכשרים בתחומם, אין תחליף לעובד מיומן בעל ותק במקום העבודה, שמכיר את התחום שבו עוסקת החברה, יודע את נהלי העבודה ואת דרישות המנהלים ויוצר קשרים עם אנשי המקצוע שאיתם הוא בא במגע תוך כדי עבודתו בחברה.  מעסיק שיודע עד כמה חשוב טיפוח עובדים למינוף העסק ינסה לעודד את עובדיו בדרכים שונות, אחת מהן היא באמצעות מתנות לעובדים.

התחום של מתנות לעובדים צובר תאוצה בשנים האחרונות וכיום הוא נחשב כדרך טובה לעודד עובדים ולטפח אותם. מעבידים מעניקים מתנות לעובדים לא רק בחגי ישראל (בדרך כלל בראש השנה ובחג הפסח), מעבידים מעניקים מתנות לעובדים גם באירועים אישיים ופרטיים של העובד כמו למשל ימי הולדת, נישואין, בר או בת מצווה לילדים של העובד ועוד. מתנות לעובדים אפשר גם להעניק לעובדים מצטיינים, בכל פרק זמן שנקבע מראש ולפי קריטריונים שנועדו להאיץ איכות ומצוינות במקום העבודה. 

מעביד, שרווחת העובד חשובה לו, מחפש רעיונות למתנות מקוריות שישביעו את רצון העובדים. רשת האינטרנט מלאה באתרים המציעים רעיונות למתנות מקוריות שמהם ניתן לשאוב רעיונות. יועצי כוח אדם יכולים לעזור גם הם בחיפוש ובמציאת רעיונות למתנות מקוריות לעובדים. לפעמים מנהל כוח האדם במקום העבודה או איש כוח האדם שמכיר כל עובד ועובד מקרוב הוא דווקא המקור הטוב ביותר שיכול לספק רעיונות למתנות מקוריות המתאימות לכל עובד ועובד ולטעמו האישי.

הנה כמה רעיונות למתנות מקוריות לעובדים: שובר לארוחה זוגית במסעדה, לספר או לסרט, סוף שבוע מפנק בבית מלון, טיפול בספא, טיפול קוסמטיקה ויופי, מוצרי יופי וקוסמטיקה, כלי בית ועוד.  אם ברצונכם רעיונות למתנות מקוריות נוספים מה דעתכם על שכירת איש מקצוע שיעניק שירות אישי לעובד מצטיין או מיסטיקן כמו קורא בקלפים, גרפולוג או אסטרולוג?. אם העובדת שלכם חובבת אופנה ובגדים יפים, בוודאי תשמח היא לקבל שעת ייעוץ עם סטייליסטית, מאפרת או מעצב שיער.

עובדים רבים ישמחו לדעת כי המעביד שלהם מעריך את הזמן הפנוי שלהם אותו הם מבלים עם משפחתם. גם רעיונות למתנות מקוריות לבני הזוג (במקרה של אירוסין, חתונה או חתונת כסף או זהב) או לילדים (במקרה של ימי הולדת או בר או בת מצווה) יכולים להוות ערך מוסף ולהראות לעובד כי המעסיק שלו מכיר אותו ורוצה להיות חלק מחייו.

מעביד- אם חשובה לך רווחת עובדיך, זכור כי לעיתים לא מספיק לזרוק פה ושם מילה טובה. העובד היה שמח לקבל מתנה ממך, שאם הושקעה בה מחשבה מקורית והיא הותאמה לצרכיו, היא לעיתים טובה יותר מכל תוספת קטנה בשכר. עבודה קשה וחריצות יש לתגמל. עובד מרוצה ומתוגמל יעבוד טוב יותר גם בהמשך ויישאר עובד נאמן למקום העבודה במשך זמן רב יותר.   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב