דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדפסת, כמה זה באמת עולה לנו? 

מאת    [ 22/05/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2836 פעמים ]

הרבה אנשים מעדיפים או שוקלים לכל הפחות, עבודה מהבית. מחד, עבודה כזו מאפשרת תנאים נוחים מאוד, כגון הישארות בבגדי הפיג'מה שלנו, וחיסכון גדול בזמן ובהוצאות הנסיעה אל מקום העבודה, שלא נאמר, על חנייה ומציאת מקום חניה למי שגר במרכז הדחוק. עם זאת, מי שעובד בבית חייב לקחת בחשבון כי לכל אלטרנטיבה יש מחיר, והוא עשוי להיות כבד, באם מחשבים את ההוצאות המשרדיות, דהיינו: רכישת ציוד משרדי, תחזוקה של המשרד, המחשוב, הטלפוניה וכיוצא בזה.  כך למשל, אין לשער שאדם העובד בבית ימנע מלרכוש מדפסת , מחשב, מכשיר פקס, טלפון ומרכזיה, ויממן ספק אינטרנט אחד לפחות.

ההוצאות עבור רכישת מדפסות ומחשבים ושאר הציוד ההיקפי הן דבר אחד, אך מה בנוגע לרכישת האביזרים הנלווים, כגון טונר, דיו, דפי A4, ושאר זוטרות? אכן, הוצאה כבדה מכפי שהייתם מאמינים.

אם נביא לדוגמא ממוצע שימושי מדפסת של המשתמש הביתי, הרי שתוך חודש וחצי לכל היותר יש לרכוש חבילת דפים. יתרה מכך, אם מדובר במשרד, אשר יש בו הדפסות מרובות, וכן, צבעוניות, הרי שמעבר לעלות מדפסת צבע שהיא כמובן גבוהה יותר מאשר כל מדפסת לייזר בשחור לבן, יהא עלינו לשלש את  עלות ההוצאות השוטפות, בהן חבילות דפים, טונר ודיו צבעוניים ועוד.

על מנת להפחית בכמות ההוצאות שמנינו ניתן ומומלץ כמובן, לרכוש את הציוד באופן סיטונאי, כך שרכישת כמויות גדולות, כמו לקוחות עסקיים, עשויה להוזיל את העלות של כל יחידה, וגם למנוע אי נעימויות של אי קבלת פקס מפאת חוסר דיו במכשיר וכדומה.  המלצה נוספת היא העדפת מדפסת לייזר החוסכת בעלות ההדפסה פר דף.

אם אין צורך בהדפסה בצבע- פשוט הימנעו מכך. כאמור, החלפת מחסניות הדיו בצבע יקרה מאוד, ולעתים כלל אינה משתלמת, לבטח לא עבור ברכות או פעילויות יצירה לילדים. כמו כן, חשוב להקפיד על רכישת מדפסת בה יש אפשרות להפריד בן כל מחסנית צבע, כך שאם נגמר צבע אחד, אין צורך להחליף את כל שלושת המחסניות האחרות, אף שלא היה בהן שימוש כלל, משמע- בזבוז לשמו.

מעבר לכך, גם בתחום המחסניות והמדפסות קיימת מודעות למחזור, ולכן רצוי להזדכות על המחסניות דיו הריקות מול הספק, ובכך לתרום לסביבה, ובוא בעת, גם לכיס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב