דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברטר, מולטי ברטר ? מזה ? 

מאת    [ 21/05/2011 ]

מילים במאמר: 497   [ נצפה 4916 פעמים ]

עבר, הווה, עתיד : ברטר קיים משחר ההיסטוריה עוד בימיו של האדם הקדמון, ברטר מודרני קיים משנת 1934 בשוויץ, אז הוקמה חברת Wir (קיצור של מעגל עסקי בגרמנית) לאור הקשיים במשבר הכלכלי של שנות ה- 30. תנופה משמעותית החלה בשנות ה – 70, בעשור האחרון עם התפתחות הטכנולוגיה התרחבה הפעילות. כיום בברטר בין חברות ברחבי העולם פועלות כ – 700 חברות   מולטי ברטר , בעיקר בארה"ב (500 חברות המונות כ 450,000 חברים ומסחר בהיקף מסחר כספי של כ 14 מיליארד $, אוסטרליה כ 100 חברות עם היקף מסחר של כ 2.4 מיליארד $ ואירופה עם כ 100 חברות   והיקף סחר של כ 2.2 מיליארד יורו). התעשייה עוברת בשנים האחרונות שינויים כגון הכנסת כרטיסי אשראי לרשת העסקית, אפליקציות ב Smart-Phone   ועוד.

למה כדאי ? זה פשוט עובד. ברחבי העולם מאז שנות השלושים של המאה הקודמת עשרות אלפי חברות ועסקים מבצעים חלק מפעילותם העסקית באמצעות ברטר ממוסד, קונצרנים עסקיים מנהלים סחר בין מדינות. כולם עושים זאת על מנת להגדיל את הפעילות העסקית ולחסוך בהוצאות, מאחר ולא נמצאה דרך אחרת לממש את כל הפוטנציאל העסקי.

איך זה עובד ? במולטי ברטר בעלי הפעילות פועלים כמו בנק, אך בניגוד לבנק שגובה ממך ריבית ועמלות על פעילות שאינה תורמת ישירות לעסק, אנו מביאים לך עוד מכירות, עוד רווחים, לא גובים ריבית אנו פועלים עבורך . לכל חבר ב מולטי ברטר יש חשבון אינטרנטי בו קו אשראי במטבע הברטר לשימושו. כל חבר מקבל לרשותו חנות וירטואלית בה הוא מציג את הסחורות והשירותים שלו. המחיר שבו נמכרת הסחורה הוא מחיר השוק שלה או נמוך ממנו. לאחר שקיבלת קו אשראי והקמת את החנות הוירטואלית שקיבלת הפעילות עוברת לזירת מסחר העומדת לרשות כל החברים. בזמן מסחר החבר יזוכה בברטר שקל ברגע שירכשו ממנו פריטים. החשבון יחויב בזמן רכישה של פריטים על ידי החבר. הקונה והמוכר יקבלו באמצעות המייל הפנימי הודעה על ביצוע העסקה. כמו כן ניתן לבקש לרכוש פריטים שאינם נמצאים בזירת המסחר על ידי פניה ממוקדת לחברים אשר ביכולתם לספק את רצונך. החברים מתקשרים בעזרת מייל פנימי ומבצעים עסקה על פי מה שסוכם בניהם בתנאים המסחריים.  

המכירות שיבוצעו הן למעשה הכספים שאנו עזרנו לך לקבל – קנינו את הסחורה שלך והעברנו לך את התמורה באופן מיידי (זיכוי בברטר שקל). אינך צריך לחכות לשוטף + 60 יום או שוטף + 120 יום על מנת לבצע גביה. אתה יכול לבצע רכש מיידית. הצד השני של המטבע הוא הכסף שעזרנו לך לחסוך – הקניות שלך. למעשה כל ברטר שקל שהשתמשת בו הוא חסכון בכסף מזומן שהיית מוציא.

האם אני לא משלם מיסים ? אתה משלם את כל המיסים כרגיל. עם ביצוע מכירה אתה מחויב להוציא ללקוח חשבונית מס כחוק. מבחינת מע"מ במידה ובאותו חודש קלנדרי תרכוש בהיקף דומה סחורות ושירותים תקזז את המע"מ כרגיל. במקרה כזה גם לא תשלם מס הכנסה בגין ההכנסות מברטר מאחר וקיבלת חשבוניות בגין הרכישות שלך.   בגין העמלות תקבל כמובן חשבונית לתשלום כחוק שאותה תוכל לקזז בגין עמלת מכירה או עלות המכר של המוצר שקנית. 


 B2Barter - Business to Business in Barter


פעילות ייחודית בארץ, ותיקה בעולם, רשת עסקית חכמה אשר תקדם פעילות מסחרית בין חבריהבאינטרנט.


הצטרף אל העסקים החכמים החברים ברשת העסקית: www.B2Barter.co.il



  • הפעילות הינה ביצוע עסקאות BARTER - החלפת סחורות ושירותים בין חברים ב  B2Barter. אתה רוכש את מה שאתה רוצה וצריך באמצעות המוצרים שלך. החברים ברשת העסקית רוכשים ממך.

  • ב  B2Barter למדנו מהניסיון שנצבר בחו"ל יחד עם הכרות של השוק והאופי הישראלי והתאמנו מערכת קיימת,ידידותית, המבוססת על רשת האינטרנט, כך שלראשונה בישראל ניתן לבצע עסקאות מולטי ברטר On Line בשקיפות מלאה.

  • ב  B2Barter העלות האמיתית שלך ברכישת מוצרים היא העלות השולית שלך בייצור או ייבוא המוצרים שלך.

  • התשלום הינו באמצעות מכירות חדשות בזירת ה B2Barter, מכירות אשר כנראה לא היו קיימות ללא B2Barter.

  • החברים מבצעים עסקים בסחורות ושירותים. בכל פעם שחבר מוציא ברטר-שקל  (המטבע הסחיר ברשת) בהוצאה עסקית או פרטית, מובטחת הכנסה ממכירות חדשות באותו היקף כספי.

  • כל חבר הינו בעל חשבון וקו אשראי בברטר שקל  לשימושו. החבר יזוכה בברטר שקל בגין מכירות, החשבון יחויב ברכישת פריטים על ידי החבר.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב