דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנמיה - חוסר ברזל - הפתרון ספירולינה 

מאת    [ 19/05/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 6739 פעמים ]

נשים כל כך סובלות מחוסר בברזל, ולא רק בגלל המחזור החודשי ממחקרים בתחום עולה כי יש יותר ויותר נשים שמודעות לנטייה לאנמיה על רקע של חוסר בברזל.

מה הן עושות עם התוצאות?

גברים ונשים עם המוגלובין נמוך שמעיד על אנמיה מקבלים באופן אוטומטי כמוסות מקופת חולים. כמוסות ברזל מכילות באמת יותר מ 20 MG מיליגרם של ברזל

אך כאן נשאלת השאלה אם הוא נספג?

ידוע שברזל הוא מינרל שקשה לו להספג באתר הספיגה במעי, לכן מוסיפים לו חלבון- נשא. אותו חלבון אמור להגביר את הספיגה. השילוב ברזל + חלבון ייקרא ברזל ביסגליסנט. אמנם יוגברו הסיכויים לקליטת הברזל אך עדיין אין זו הבטחה.

לגוף יש מאגרי ברזל.

פריטין הוא שם של מאגר כזה וטרנספרין אחראי על העברת הברזל מהדם למאגר. אך מה קורה אם הברזל לא מגיע לדם? הברזל נשאר במעי ויורד לשירותים. יש תוספי ברזל שגורמים לעצירות, כראייה שהברזל לא נספג. ברזל יש בבשר למשל, ומקורו מהעלים שאותה חיה אכלה. אם אנחנו נאכל עלים, האם יהיה לנו ברזל? מתברר שלא.

אפילו אם נאכל שדה של חסה, עלי בייבי ותרד לא יהיה לנו מספיק... מה כן? ישנה אצה. אצה כחולה ירוקה. ספירולינה שמה. במאמר אחר נברר את יתרונותיה הבריאותיים. היום נברר את יתרונה הברור בספיגה של ברזל. לברזל בספירולינה לא צריך להוסיף חלבון וגם לא ויטמין C להגברת הספיגה. ולמה? כי כבר יש שם בילד-אין. בתוך האצה בין סיביה יש חומצות אמינו חיוניות וויטמין C שמגבירים את קליטת הברזל.

בספירולינה האצה ממעיינות מים מתוקים יש ברזל זמין ומוכן לספיגה ישירות לדם. ספירולינה מכילה (למנה) 10 מ"ג ברזל, שהם 55% מהתצרוכת היומית המומלצת. כמות זו מייצגת פי 2 יותר ברזל מכבד בקר וסויה, פי 3 יותר ברזל ממולסה, תרד, או בשר בקר ופי 5 מברוקולי ובשר הודו. המספרים פה מתייחסים למנה של 10 גר' אבקת ספירולינה לעומת מנה של 100 גר' מהמאכלים האחרים, מלבד מולסה, שם מדובר על כף אחת (15 מל.). בנוסף, הברזל שמצוי בספירולינה זמין בצורה נדירה לספיגה בגוף, והוא נספג ביעילות כפולה מברזל שמצוי בבשר או בצומח, כך שלמעשה הערכים הנקובים למעלה אמורים להיות כפולים במונחי ספיגה בפועל. נשמע טוב נכון? זה גם טעים! ספירולינה באבקה מעורבבת עם יוגורט זה מעדן! אפילו ספירולינה עם מיץ טעים ממש.

עדיף ספירולינה באבקה.

הספירולינה שמגיעה בכמוסה היא בכמות מעטה. בכפית אבקת ספירולינה יש כמות של 5 כמוסות. אף אחד לא ישמח לשתות 5 כמוסות. וטרם דיברנו על המחיר, כי מישהו חייב לשלם על האריזה... כפית אבקת ספירולינה מעורבת במשקה ? מעדן בריא וחזק בברזל. אנמיה היא תופעה לא נעימה. חולשה, סחרחורות, עייפות, עד חוסר אוריינטציה ועילפון. למה לסבול אם אפשר לאכול? אני ממליצה לכל אחד לנסות ? טעים ומזין. במשפט אחד ואחרון אני מדגישה שיש בספירולינה עוד רכיבים מעולים מלבד ברזל. זה היה מאמר ראשון שמביא פתרון נפלא לאנמיה.

למענה על שאלות ומתן פתרונות התקשרו אלינו.

אנמיה לא חייבת להיות "מחלה" שתלווה אתכם.

מיכל מ"רק ספירולינה" http://www.spirulina.co.il/>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב