דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על מים מינרלים 

מאת    [ 18/05/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2541 פעמים ]

 

למרות שהמים המינרלים הם חלק חשוב מאוד בחיינו, נדמה כי ישנם שאלות הנוגעות אליהם עליהן אין לנו את כל התשובות. אין ספק, כי מים מינרלים מלווים אותנו נאמנה כבר משחר ההיסטוריה, אך ככל שהזמן עובר ושיטות הפקת המים משתכללות כך גובר המרחק בין היצרן לצרכן הסופי. זו הסיבה שחשוב מאוד לדעת על מים מינרלים כמה שאפשר, ועדיף ממקור מוסמך. מים מינרלים הם מסוג הדברים עליהם אי אפשר לוותר, גם אם ממש נרצה. אך ממה מורכבים מים מינרלים, למה הם עדיפים על מי הברז הרגילים בהם אנחנו מתקלחים או שוטפים כלים ולמה יש לבקבוקי מים תאריך תפוגה?

מהמקור למפעל – ללא תחנות ביניים

הדבר הראשון אותו יש לזכור הוא שמים מינרלים מוגדרים ככאלו המגיעים למפעלים היישר מהמעיין. על פי ההגדרה הזו, אסור שתהיה תחנת מעבר או מערכת אחרת המפרידה בין מקור המים המינרלים לבין המפעל. המשמעות של מעבר המים המינרלים ישירות מהמאגר אל היצרן עצומה, ומשפיעה רבות על האיכות הסופית של המים אותם אנחנו צורכים. כל אחד מאיתנו רוצה לדעת, שהמים שנכנסים אליו לגוף אכן עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים, והשלב הראשון בהשגת המטרה הוא ביטחון במקור הראשוני והגולמי של המים. כאן חשוב להדגיש, כי באופן עקרוני אין הבדל בין המקור של מי הברז למקור של מים מינרלים. עם זאת, חשוב מאוד לציין, כי המים המינרלים עוברים תהליך של זיקוק וחיטוי המבדיל אותם מסוגי המים האחרים. בשלב הסופי, מי הברז אינם קרובים באיכותם למים המינרלים והם אינם תחליף ראוי.

שאלת תאריך התפוגה של מים מינרלים

שאלה חשובה אחרת, עליה צריך לתת מענה, היא מדוע יש תאריך תפוגה למים מינרלים. הסיבה פשוטה מאוד, וקשורה למעורבות הפלסטיק בתהליך "הביקבוק" של המים. במעמקי האדמה ישנה צפיפות של 10 חיידקים בלבד לסנטימטר מעוקב, בעוד באופן תיאורטי בתוך הבקבוק הכמות יכולה להגיע 10,000 חיידקים לסמ"ק. אין בכך כדי להסיק, שבקבוק מים מינרלים חיידקים, ואין שום הוכחות או עדויות מדעיות לכך. עם זאת, המלצות הרשויות ברחבי העולם מדברות על הגבלה של עד שנה או שנתיים לכל ייצור פס מים.

גם במים מינרלים: ידע הוא כוח

לסיכום, לא משנה כמה שינויים טכנולוגיים יעברו על תחום המים המינרלים – בסופו של דבר אנחנו הצרכנים נהיה אלו שנרוויח מכך. עם זאת, אין ספק כי צבירת ידע על התחום יכולה לעזור לנו לדעת איזה סוג של מים מינרלים הם הטובים לנו ביותר, ובאיזו דרך ניתן להשיג אותם. במידה ונדע לנצל את הידע הזה בצורה נכונה, נוכל להבטיח לנו ולקרובים אלינו חיים טובים ובריאים יותר, ולהוציא את המקסימום מהמשאב הטבעי החשוב ביותר הידוע לאדם. וזה כמובן שווה את כל המאמץ.

בברכה,
עמית מירז
קידום עסקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב