דרום איטליה - רצועת החוף אמאלפי

מאת    [ 18/05/2011 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 10244 פעמים ]

נחתנו בעיר רומא השכרנו רכב והתחלנו לרדת לכיוון דרום איטליה, לכיוון רצועת החוף המפורסמת אמאלפי. השכרת רכב היא הדרך המומלצת ביותר לטייל בדרום איטליה, בשביל לאפשר טיול בעל אופי חופשי ולא מוגבל עם עצירות בעיירות קטנות אל מול נופי דרום איטליה המרהיבים.

פריאנו - הלב של רצועת אמאלפי.

החלטנו להתמקם בעיירה פריאנו שממוקמת במרכזו של רצועת החוף, העיירה ממוקמת במעלי ההר אך בעלת חוף שצופה לנוף המרהיב של דרום איטליה. מהעיירה פריאנו ניתן להגיע בנסיעה של כרבע שעה לעיר אמאלפי ולעיר פוסיטנו ששתיהם ערים יחסית גדולות (בהשוואה לעיירות הקטנות באיזור), למטרת בילוי איטלקי שמבוסס על אוכל נהדר, נוף משגע ואווירה איטלקית שאין כמותה. בנוסף לכך מהחוף של פריאנו ניתן לצאת בסירות לכל הערים שיושבות על רצועת החוף אמאלפי וגן לאי המדובר קפרי.

יוצאים לטיול קצר בעיר אמאלפי

לאחר שהתמקמנו בפריאנו ובילינו על החוף החלטנו לצאת לטיול קצר בעיר אמאלפי. נסיעה של כרבע שעה הביאה אותנו למרכז העיר, החננו את הרכב והתחלנו לטייל בעיר. ישנו את המדרחוב המרכזי בעיר שהוא גם הבילוי העיקרי באמאלפי (לא כולל החוף כמובן), ובמדרחוב נמצאת גם כנסייה יפיפייה ששווה ביקור קצר לאוהבי התרבות. לאחר סיבוב בסמטאות אמאלפי, ולאחר שטעמנו את הגלידה מהטובות בעולם המשכנו לכיוון החוף לאכול ארוחת ערב על הים בשקיעה. האוכל כמובן מדהים, הנוף עוצר נשימה וכל מה שנשאר לי זה להמליץ לכם על המסעדה המעולה שגרמה לנו לחזור שוב לעיר אמלפי (למידע נוסף צרו קשר).

Stella maris ristorante    WWW.STELLA-MARIS.IT    ESPOSO@ALICE.IT

הלאה לעיר פוסיטנו

העיר פוסיטנו ידועה בתור עיירת חוף ציורית אשר מושכת אליה קהל סוציו אקונומי גבוה שמגיע לחופשה רגועה על החוף של דרום איטליה. עצרנו במרומי העיר ויצאנו לירידה בכיוון החוף דרך סמטאות מלאות בחנויות תיירותיות וחנויות מותגים. החוף של העיר פוסיטנו איפשר לנו לשבת על מגבת לתפוס שיזוף, להנות מהמים הנעימים ולאכול גלידה איטלקית. החוף מלא תיירים והאווירה פשוט נפלאה. במורדות העיירה ועל טיילת החוף של פוסיטנו נמצאים הרבה אומנים מכל הסוגים אשר מגיעים ליצור את עבודתם תחת השראה אינסופית.

איך לא? העיר סורנטו!

סורנטו היא העיר הגדולה בחוף של אמאלפי והיא גם נראית כך, עם צמתים גדולות, רחובות עמוסי אדם, חיי לילה תוססים ואפילו שוק נחמד. הנסיעה מפריאנו לסורנטו היא אומנם ארוכה יותר משאר העיירות הקטנות (כשעה נסיעה) אך הדרך מדהימה ביופיה ויש המון מקומות עצירה בדרך אם לנקודות תצפית ואם לחנויות מקומיות אשר מכינות לימונצ'לו ומוכרות מזכרות. הגענו לסורנטו בשעות הצהריים המוקדמות, העיר הייתה חיה בשיאה ולהסתובב ברחוב היה ממש נחמד. הרחוב המרכזי עמוס בחנויות אופנתיות מה שמאפשר לנשים להשתולל על האופנה האיטלקית. ברחוב המרכזי גם נמצאת אחת מהגלידריות המפורסמות ביותר באיטליה. בתוך הגלידריה ניתן לראות תמונות של אירועים שהם עשו במשך השנים (דמיינו הרבה אנשים מעט בגדים ואינסוף של גלידה ושוקולד) מה שהופך את המקום לאחד הנקודות שאסור לפספס בדרום איטליה וכל זה ללא קשר לכך שהגלידה שלהם היא משהו היסטרי והטעם נשאר שבוע. WWW.PRIMAVERASORRENTO.IT

לאחר מכן המשכנו לשוק שבו אפשר למצוא המון מוצרים מעשי אדם החל מגילופי עץ ועד למשקאות חריפים וממתקים. לאחר הליכה ארוכה שבא חרשנו את סורנטו הגיע שעת ארוחת הערב, ישבנו בכיכר המרכזית במסעדה מעולה אז נמליץ :)

(SYRENUSE BAR RISTORANTE - TEL: 081-8075582)

ישנם עוד הרבה אטרקציות בעיר סורנטו אך זמננו היה קצר והיינו צריכים לחזור לכיוון המלון בפריאנו להתכונן לקראת חזרה לארץ.

כך הסתיים לו טיול קצר בן 5 ימים בדרום איטליה ברצועת החוף אמאלפי. היה תענוג ומומלץ בחום רב לכל המתעניינים.

לקבלת פרטים נוספים נשמח לעמוד לרשותכים סורנטו תיירות ונופש 09-9554554 WWW.SORENTO.CO.IL

סורנטו תיירות ונופש. Always with a smile  :)