דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכת ספא: שלווה עכשיו 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2542 פעמים ]

רכישת מערכות ספא לביתנו עשויה להיות זריקת מרץ של ממש לנישואינו השגרתיים. כן, אנחנו לא חייבים לחלוק זה עם זה רק את החובות והמטלות היומיומיות של תשלום חשבונות, מטלות הבית ואת הטיפול המתיש בילדים...מה יכול להיות רומנטי יותר מאשר לבלות יחד באיזו מערכת ספא מפנקת? האם יש דרך יותר מפנקת לסיים יום ארוך ומתיש מאשר להתפנק בתוך מערכת ספא, שהיא מעוררת ומרגיעה בו זמנית?
אם לא ממש בא לכם לחלוק מערכת ספא עם הבעל או האישה, תמיד אפשר להזמין חברות או חברים לישיבה משותפת בתוך מערכות ספא ולשתיית שמפניה בכוסות יין יוקרתיות! הישיבה המסורתית סביב שולחן סלון מול הטלוויזיה היא משמימה מאוד. שיחות סלון – הלאה. מערכות ספא הן האטרקציה החברתית החמה.
מערכות ספא הן בדיוק מה שאנחנו צריכים אחרי שצלחנו יום עבודה ארוך שנמשך עד לאינסוף ונסענו בתוך פקקי כבישי ישראל. כל מה שאנחנו רוצים בסופו של יום כזה הוא להירגע. זה ממש פלא שהצלחנו להגיע לשעה תשע בערב מבלי לחטוף התמוטטות עצבים. מערכת ספא תספק לנו את כל השלווה הדרושה: הרי ידוע שלמים יש השפעה מרגיעה על גופנו והם אף מקלים על מכאובים ושרירים תפוסים. 
כמובן, אפשר ללכת לברכה השכונתית הקרובה שמציעה באמתחתה ג'קוזי, אבל האם באמת בא לכם לחלוק מערכת ספא עם כמה בני נוער שטופי הורמונים, או עם כמה אנשים זרים שאתם לא מכירים ולא רוצים להכיר. הרי כשאנחנו יושבים שם הדבר שבאמת יעסיק אותנו הוא לא ליצור קשר עין או לא להיתקע בטעות ברגל של מי שיושב מולנו בג'קוזי, ואנחנו לא יכולים להירגע כך. כמובן, מה אם לנסוע עד לבריכה, למצוא שם חניה, זה כאב ראש של ממש.
לסיכום, רבים מאיתנו רגילים לחשוב על מערכת ספא בעיקר בהקשר של צימרים שלווים שזרועים בתוך קיבוצים רומנטיים בגליל. אבל לא חייבים להרחיק עד הצפון כדי להרגיש בחופשה, ולא תמיד יש לנו כוח למצוא בייביסיטר שתדאג לילדים, תוציא את הכלב ותדאג לאוגר. כשניסע כבר לחופשה, כל מחשבותינו תהיינה זרועות ברגשות אשמה, איך עזבנו את ילדינו והלכנו לנו לאיזה צימר להתפנק בג'קוזי . מערכות ספא ביתיות הן פתרון נפלא ל"להרגיש עם, להיות בלי". להביא את החופשה ממש עד אלינו הביתה. אם רק נעשה את הצעד ונצא לחפש את הדגם המתאים לנו במחיר המתאים לנו נוכל לעשות שינוי גדול בחיים שלנו - שינוי שיש לו השלכות על רגעים רבים בכל יום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב