דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: כללי עשה ואל תעשה לאורח 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2843 פעמים ]

גני אירועים בשרון ידועים כמקומות נבחרים לחתונות אנינות טעם. החתונות האלו מתאפיינות בפשטות מתעתעת, שכן הרבה כסף נשפך על החתונה, אבל הוא לאו דווקא יתבטא בעיצוב ראוותני ומנקר עיניים. גם הכלה, מרכז תשומת הלב של הערב, תלבש שמלה סולידית, שכן כל הקונספט הוא נקי ועדין להפליא.
בגלל שמדובר בחתונות מאוד יוקרתיות, כדאי לדעת, בתור מוזמנים איך להתנהג כדי לא לעשות לעצמכם בושות באותם גני אירועים בשרון. כמו שאומרים, ברומא - התנהג ברומאי:

אנחנו בכלל לא רעבים: כשאתם מגיעים אל גני אירועים בשרון אל תדרסו את הכלה, שעומדת משום מה בדרככם אל הבופה. הכול צריך להתנהל בעדינות, באיפוק. לחצו­­ את יד האימהות והאבות, ברכו את החתן והכלה ולכו בניחותא אל הבופה. לעסו את הפרגית באיטיות מכוונת, עם מבט משועמם קלות.
אל תגנבו את ההצגה מהכלה: בנות יפות יודעות שהן יפות, והן אוהבות להראות לכולם כמה הן יפות וזוהרות, והן לא מקבלות בקלות את העובדה שהפוקוס יהיה על איזה מישהי אחרת לילה אחד (הכלה). לכן חלקן יגיעו במכוון למקום כשהן לבושות בשמלה מהממת בצבע לבן/ורדרד בהיר/קרם עדין.  
בחתונות של גני אירועים לא מקובל להגיע בשמלה בצבע בהיר בגוון שנושק ללבן. לא רק שמלות בגוון לבן, אלא כל שמלה שמעוטרת בנצנצים/פייטים/נוצות היא הפגנה גסה של טעם רע בעייני האורחים אניני הטעם, והיא קונטרסטית וצורמת לאווירה הכפרית והפסטורלית מסביב.

בזמן החופה תהיו בחופה: אל תעמדו מחוץ לדלתות אולם האוכל בזמן החופה כדי לחכות שיפתחו שם סוף-סוף את הכניסה. וכשהחופה תסתיים ויפתחו לכם את האולם, אל תרוצו אחוזי אמוק לתפוס שולחן... סביר להניח שבחתונות מסוג זה כבר יש סידורי ישיבה.
מי שתופס ראשון: גני אירועים הם מקומות, כאמור, בהם יש קודים נוקשים של התנהגות, ולכן אסור להיכנס אל אולם האוכל, להעיף את פתקיות ה"שמור" מהשולחנות ולשבת שם יחד עם כל החבר'ה.

תודה שעישנתם: אמנם גני אירועים הם מקומות שמעלימים עין מסיגריה פה, סיגריה שם, אבל זה עדיין לא אומר שצריך לעשן על השכנים שלכם לשולחן, במיוחד אם מדובר בזוג גריאטריים קשישים, או בהורים עם זאטוט קטן, שיושבים שם עם פרצופים המומים ופשוט מנומסים מידי בשביל להוריד לכם צלחת על הראש.
לשתות במידה: גני אירועים הם מקום שצריך להתנהג בו באיפוק, ולכן, לא נהוג לסיים את הערב כשאתם שפוכים ומעולפים משכרות על המדשאות, ולהוות אטרקציה לכל האורחים הסקרנים שמביטים בכם ברחמים כשהם יוצאים מהמקום. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב