דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גינה לי חביבה - עשו זאת בעצמכם 

מאת    [ 17/05/2011 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2258 פעמים ]

אין דרך נפלאה יותר להתחיל את היום מאשר לשתות כוס קפה משובח בגינה יפה לקול צפצוף הציפורים. אבל אם אתם רוצים ליהנות מגינה שכזו עליכם לדאוג כל הזמן לטפח ולהשקיע. טיפוח ועיצוב הגינה, בניגוד לעיצוב הבית, הוא דבר שמשתנה כל הזמן  ודורש תחזוקה שוטפת ובהיעדרה נקבל מהר מאוד גינה מוזנחת המזמינה אליה בעיקר חרקים...אפשר בקלות לשכור את שירותיה של חברת גינון שתגיע אליכם כל כמה זמן ותטפל בגינה אבל לרוב מדובר בהוצאה לא קטנה ולא תמיד מצליחים למצוא גנן אחראי שיכול להגיע בזמן שנוח לכם. אם כך, האפשרות השנייה היא לדאוג בעצמכם לתחזוקה של הגינה. במאמר שלהלן נפרט מספר טיפים פשוטים בעזרתם תוכלו להפוך את הגינה שלכם למקום שכיף לשהות בו:

1.      בקרו בגינה מידי כמה ימים ודאגו לעקור עשבים שוטים. גזמו ענפים יבשים ופרחים שנבלו כדי לאפשר צמיחה טובה יותר של הגידולים.

2.      אם אתם משתמשים במנגנון השקיה אוטומטי עליכם לוודא כי הוא עובד כראוי ושהגינה מקבלת אספקת מים טובה. בדקו כי אין נזילות או חסימות במערכת ההשקיה. אם אתם משקים את הגינה בעצמכם כמובן שלא כדאי לשכוח לעשות זאת...

3.      עליכם לדאוג כל כמה זמן לבצע דישון בגינה. הדישון מזין את האדמה ומספק לה חומרים ומינרלים שונים הדרושים לצמיחה טובה יותר. ניתן לבצע את הדישון לבד או בעזרת כלי מיוחד לדישון. את חומר הדישון אפשר לקנות במשתלות השונות ולפעול לפי הוראות היצרן.

4.      אם בבעלותכם דשא עליכם לדאוג לכסח אותו כל שבועיים בערך באופן אחיד. כדאי להשקיע קצת ולקנות מכסחה טובה ואיכותית. לחילופין, שקלו ברצינות את האפשרות להשקיע בדשא סינטטי. לאור משבר המים בשנים האחרונות הנושא צובר תאוצה ויש כבר לא מעט גינות פרטיות וציבוריות שעשו את השינוי. במקרה זה, תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש כי הדשא הסינטטי לא דורש טיפול ותחזוקה שוטפים.

5.      אין מה לעשות אבל יחד עם הכיף שבגינה מגיע גם החלק הפחות נעים. הגינה מושכת אליה גם חרקים רבים אשר חלקם עלולים להזיק לגינה. דאגו לבצע ריסוס בגינה בפני נמלים ומזיקים אחרים. את חומרי הריסוס אפשר להשיג במשתלות או בחנויות לבית ולגינה ולפעול על פי הוראות היצרן.

6.      וכמובן כדי ליהנות משלל צבעי הפרחים מומלץ לשתול בכל עונה פרחים חדשים. במשתלות תוכלו למצוא מגוון עצום של פרחי עונה שיאפשרו לכם לקבל מרבדים של צורות וצבעים בכל עונה מחדש.

לסיכום, כל אחד ואחד יכול בעצמו להקים גינה מושקעת ואטרקטיבית שתשדרג באופן ניכר את מראה הבית. כל מה שצריך הוא רק כוח רצון והתמדה וכמובן כדאי גם לאהוב את העבודה בגינה. אם יש לכם את הרצון והנכונות צאו לגינה ותתחילו לעבוד. תגלו עד כמה ניתן ליהנות מהעיסוק בגינה. השהות באוויר הצח והסיפוק מהתוצאות יעשו לכם רק טוב!

@ כל הזכויות שמורות לפורטל הום סנטרל - כל מה שצריך לבית ולגינה במקום אחד!


בקרו עוד היום באתרנו http://www.home-central.co.il ותמצאו תשובות לכל השאלות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב