דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להגדיל את סיכויי ההצלחה בדייט ראשון 

מאת    [ 16/05/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2717 פעמים ]

נניח שאתם עומדים לצאת לדייט ראשון עם מישהו שהכרתם באתר הכרויות. המחשבות שלכם לפני הדייט יכולות לנוע על הסקאלה בין מחשבות חיוביות מאוד ובין מחשבות שליליות מאוד. אלו מחשבות עוברות לכם בראש לפני הדייט: האם אתם נמנים על אלה שחושבים חיובי או שלילי?

לפני שאתם יוצאים לדייט, שווה לכם לעצור לרגע ולבדוק אילו תחושות ומחשבות רצות לכם בראש כיוון שאופי המחשבות האלה יכול להשפיע על סיכויי ההצלחה של הדייט.

נשמע מוזר? אולי, אבל מחקרים רבים מראים שמחשבות קיצוניות לפני היציאה לדייט (חיוביות ושליליות כאחד) משפיעות על אופן ההתנהלות שלכם בדייט עצמו. מדוע? כי כמו בכל תחום בחיים, המחשבות שלנו מגדירות את התפיסה שלנו לגבי מצבים ואירועים מסויימים שאנו חווים או עתידים לחוות ואז אנו מיישמים את המחשבות והתפיסות האלה בהתנהגותנו בפועל.

לדוגמא: אם אנחנו יוצאים לדייט במחשבה ש"הנה עוד דייט שבטח לא יצא ממנו כלום" - רוב הסיכויים שבאמת לא יצא ממנו כלום. מדוע? כי המחשבות הפסימיות שלנו, שכנראה נובעות מניסיון בדייטים לא מוצלחים, ישפיעו על ההתנהלות שלנו בזמן הדייט. במקום להפגין התנהגות נעימה וקלילה,  נפגין התנהגות לחוצה וייאוש, דבר שעלול להרתיע את בן זוגנו לדייט.

אז בכל הקשור לדייטים, די ברור שפסימיות יתר אינה מומלצת, אבל רבים מאיתנו לא מודעים לעובדה שגם אופטימיות יתר לא תעשה עימנו חסד. מחשבות אופטימיות מידי תמיד מלוות בציפיות גבוהות ואנו עלולים להתאכזב שיתברר לנו שהחלום שלנו לא הוגשם... ורוב הסיכויים שזה גם מה שיקרה בפועל. מדוע? כיוון שציפיות מוגזמות יגרמו לנו לראות את החתונה שבאופק במקום את האדם היושב מולנו.
בנוסף, ציפיות מוגזמות עלולות לגרום לנו להיות שיפוטיים וביקורתיים יתר על המידה, דבר שיגרום לבן הזוג לחוש לחוץ ולהיסגר בתוך עצמו. (ד"א, הדבר נכון גם לגבי הכרויות באתרי הכרויות. גם שם יש לנו נטייה לנסות ולהגשים את הציפיות המוגזמות שלנו ואז אנחנו מתפלאים שלא מצליח לנו כפי שהיינו רוצים).

אז מה עושים? בשלב ראשון עלינו לנטרל את המחשבות האלה על מנת שנוכל להגיע לדייט פתוחים ו"נקיים" יותר. תכניסו טוב טוב לראש: המחשבות שלנו משקפות את ההתנסויות הקודמות שלנו בתחום ההכרויות, ואם ההתנסויות הללו לא היו חיוביות -  אז למה שניתן למחשבות שנובעות מהן להשפיע עלינו גם עכשיו ולהרוס לנו את הסיכויים להכיר באמת?

עכשיו, לאחר שהחלטתם שלא תאפשרו לניסיונות העבר להשפיע עליכם, זה הזמן לדון בציפיות שלכם מהדייט ולהבין שמטרת דייט ראשון איננה חתונה. המטרה היא להכיר את היושב מולנו וליהנות מערב נחמד ומהנה. זה הכל!  ציפיות לבילוי קליל ומהנה ולהכרות עם מישהו חדש ומעניין מעלות את סיכויי הגשמתן לטובתכם... וכן, גם את הסיכוי לדייט שני...

 

ILDate.net - אתר הכרויות חינם  בו תוכלו למצוא שפע של אתרי הכרויות חינמיים, השוואה בין אתרי הכרויות וטיפים להצלחה באתרי הכרויות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב