דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אחוה מציעה טחינה משומשום טבעי וטחינה משומשום מלא ללא תוספת מלח 

מאת    [ 16/05/2011 ]

מילים במאמר: 556   [ נצפה 4111 פעמים ]

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, החלה לשווק טחינה משומשום טבעי וטחינה משומשום מלא באריזה חדשה, עם תווית המדגישה את העובדה כי בטחינה של אחוה אין תוספת מלח.

סדרת הטחינה החדשה של אחוה ללא תוספת מלח מיוצרת במפעלי חברת אחוה מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, דבר המפחית את ערכי הנתרן במוצר ומשפר את ערכיו הבריאותיים והתזונתיים.

בחברת אחוה מקפידים על הכנת הטחינה על בסיס 100% שומשום טחון, כאשר שומשום מלא (עם הקליפות) שונה בטעמו ובערכים התזונתיים מהשומשום הטבעי (ללא הקליפה), כיוון שמרבית הוויטמינים והמינרלים נמצאים בקליפה.

אחוה, מראשונות יצרניות הטחינה בישראל, כבר מאז 1929 בדרום ת"א, מקפידה עד היום על מסורת ארוכת שנים של טעם נפלא ואיכות, כאשר זרעי השומשום הטבעיים נבחרים על ידה בקפידה, נטחנים ללא חומרי הלבנה ומעניקים טחינה קטיפתית, רכה ובוהקת מלאת בריאות וערכים תזונתיים.

לדברי הדיאטנית אושרת לוי  B.Sc  , B.Ed: "טחינת אחוה מיוצרת מ-100% שומשום טהור כאשר שמן השומשום מכיל חומצה אולאית המסייעת בהורדת רמת הכולסטרול וחומצה לינולאית שהינה חומצת שומן חיונית בתזונת האדם מקבוצת Omega 6. העובדה שבטחינה אחוה אין תוספת מלח מועילה לכולם ומדובר בטחינה בריאה יותר, שמתאימה גם לאלה הרגישים לנתרן ולסובלים מיתר לחץ דם".
הדיאטנית אושרת לוי מוסיפה כי:
"הטחינה היא אחת מאבות המזון החשובים בתפריט היומי לירידה/לשמירה על המשקל. הסיבים התזונתיים הרבים בגרעין השומשום תורמים בין השאר לשיפור תהליך העיכול בגוף ומורידים את הסיכון לחלות  במחלות לב, כלי דם, סרטן המעי הגס ואף מסייעים להורדת רמת  הכולסטרול בדם.

השומן הבלתי רווי הנמצא בגרעין השומשום עשיר בחלבון, ברזל, סידן, ובמינרלים רבים וטובים כגון: אשלגן, אבץ ומגנזיום. כמו כן בחומצות אמינו ובחומצות שומן בלתי רוויות העשירות בנוגדי חמצון התורמים לחיזוק המערכת החיסונית של גופנו.

הסידן חשוב לחיזוק ובניית העצם אצל מבוגרים וילדים, מסייע למניעת הידלדלות העצם 'אוסטאופורוזיס' (בעיקר בקרב נשים). הטחינה מומלצת ביותר לנשים בגיל המעבר, לנשים בהיריון/מניקות ולצמחוניים.

טחינה משומשום מלא בריאה אף יותר כיוון שרוב הויטמינים והמינרלים נמצאים בקליפת השומשום.

לגבי ילדים: הערך הקלורי העשיר בטחינה מהווה מקור טוב לילדים המתקשים לעלות במשקל. לילדים הרוצים לרדת במשקל חטיף החלבה לייט ניתן כתחליף למתוקים אחרים פחות בריאים.  קלוריות אלו בריאות ויכולות להשתלב בתפריט היומי של כל ילד, בעיקר בקרב ילדים צמחוניים. מומלץ לשלב טחינה במזון לפעוטות בהדרגה רק מגיל שנתיים כשמערכות העיכול והחיסון של התינוק בשלות . לסיכום, בשל רכיביה הבריאים וטעמה העשיר, הוכתרה הטחינה כמלכת הבריאות".

הטחינה של אחוה מתאימה לאירוח, לפיקניק ולכל מפגש או ארוחה. אחוה מציעה לערבב את הטחינה הגולמית עם כמות שווה של מים, לתבל במיץ לימון, שום, מלח, פלפל ופטרוזיליה ולאכול בהנאה.

ארזה מציעה את הטחינה הגולמית באריזות של 500 גרם במחיר של 10-12 ש"ח ובאריזה של 1 ק"ג במחיר של 16-18 ש"ח.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

אודות אחוה

חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים.

אחוה, בבעלות יעקב מלאך, מחזיקה באחד מהמפעילים המובילים והמתקדמים בארץ וחולשת על קרוב ל-55% משוק החלווה בישראל. החברה מעסיקה כ-210 עובדים וכ-20% ממוצריה מיועדים לייצוא. החברה מקפידה על עמידה בתקני האיכות המתקדמים בעולם ועל מדיניות של שיווק מוצרים במחירים אטרקטיביים.

לאתר האינטרנט של אחוה: www.halva.co.il

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב