דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מצלמות אבטחה כהגנה מקיפה 

מאת    [ 16/05/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 1819 פעמים ]

אין ספק, כי אחד הדברים החשובים ביותר בכל בית עסק, הוא אבטחתו ברמה הגבוהה ביותר, וזאת באמצעות התקנת מצלמות אבטחה. זאת משום שכאשר מדובר בבית עסק, ולא משנה אם הוא גדול או קטן, הוא חשוף מאוד למעשי גניבה כאלה ואחרים, לדוגמה: אם מדובר בחנות, הרי שכל לקוח שנכנס יכול, באופן תיאורטי כמובן, להיות גנב פוטנציאלי, בין אם של אחד או יותר מהמוצרים המוצגים לראווה בחנות ובין אם של כסף המצוי בקופה; כאשר מדובר בעסק שהוא מקום עבודה (והרי זהו עסק לכל דבר), הרי שהוא חשוף גם לגניבה של מוצרים וציוד מגוון, החל מציוד משרדי וכלה במערכות מחשב, וגם לגניבה רעיונית (ריגול תעשייתי) שיכולה להתרחש הן באמצעות גניבת מסמכים סודיים והן באמצעות קבלת אינפורמציה חשאית מעובדים במקום.

הדרך היעילה והבטוחה ביותר למנוע גניבות שכאלה, או לכל הפחות להבטיח את תפיסתם של הגנבים במידה שגניבות כאלה מתבצעות בכל זאת, היא התקנת מצלמות אבטחה בבית העסק.

מצלמות אבטחה – הרתעה מושלמת

התקנת מצלמות אבטחה גלויות בבתי עסק קטנים וגדולים כאחד, יכולה להוות כלי הרתעה מצוין מפני ביצוע גניבות. זאת משום שכאשר כל מי שמגיע למקום מודע לעובדה שמותקנות בו מצלמות אבטחה, הוא מודע לאפשרות שיכול מאוד להיות שהמצלמות תקלוטנה אותו במהלך ביצוע הגניבה, ולכן יש סיכוי סביר שיימנע מביצוע המעשה. נכון שישנם אנשים היודעים לנטרל מצלמות אבטחה, אולם הסיכוי שזה יקרה במהלך יום עבודה הוא נמוך מאוד. בלילה בדרך כלל פועלות בבתי עסק גם מערכות אזעקה, והפורץ הפוטנציאלי יעדיף שלא לקחת סיכון גדול שכזה.

מצלמות אבטחה סמויות – איתור מיידי

במקומות עבודה ובבתי עסק אשר התרחשו בהם גניבות בעבר, ובעלי המקום מעוניינים לתפוס את הגנבים, ניתן לבצע התקנה של מצלמות אבטחה סמויות, ואפשר לדאוג שיהיו מצלמות במעגל סגור אשר איש לא יוכל לדעת על קיומן. בדרך זו מצלמות האבטחה יצלמו את המתרחש במקום במשך 24 שעות ביממה, ויאפשרו לבעלי העסק לאתר את הגנב בדרך מהירה ומדויקת.

מצלמות אבטחה – הגנה מקיפה

על מנת להבטיח הגנה מקיפה לבית העסק, מומלץ להתקין בו, כמובן, גם מערכת אזעקה איכותית, ולחבר אליה את אותן מצלמות אבטחה שהותקנו בו. כך, במידה שמצלמות האבטחה יזהו דמות חשודה, הן תישלחנה מייד אות למערכת האזעקה אשר תתחיל לפעול, גם אם עוד לא הספיקה לאתר את התנועה החשודה בעצמה. בדרך זו ניתן יהיה להזעיק למקום את כוחות הביטחון במהירות המרבית וכך, ברוב המקרים, למנוע נזק לבית העסק ולתפוס את הפורץ.

לסיכום – מומלץ לכל בית עסק, קטן כגדול, לבצע התקנה של מצלמות אבטחה מתקדמות, המיוצרות על ידי החברות המובילות בשוק. כך הן העובדים, הן הלקוחות והן בעל העסק עצמו, יוכלו להיות בטוחים ברמה הגבוהה ביותר מפני גניבות, פריצות ומעשי השחתה. בהצלחה!


בסוף הכל יהיה בסדר...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב