דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית השקעות - הפתרון המתאים לכם 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1638 פעמים ]

בית השקעות הוא פתרון מצוין לאנשים פרטיים אשר רוצים להשקיע את כספם בבורסה אבל חסרים את הידע והניסיון בתחום. בית השקעות הוא עסק אשר מאגד בתוכו מספר רב של שירותים כגון: ניהול תיקי השקעות, ייעוץ במסחר במט"ח, קופות גמל, קרנות פנסיה וכו'. יועסקו בו מומחים ויעצים מהשורה הראשונה בתחום הכלכלה אשר תמורת עמלה יעשו את המרב כדי למקסם את רווחי לקוחותיהם.

בית השקעות הוא למעשה מתווך בין הלקוח אשר יכול להיות אדם פרטי או חברה לבין הבורסה לניירות ערך. הלקוח אשר יצר קשר עם בית ההשקעות יגדיר לו את מדיניות ההשקעות שלו ואת אמצעיו הכלכליים ומכאן והלאה "הכדור" יעבור אל צוות המומחים אשר יקבלו החלטות היכן להשקיע, מתי וכמה כמובן תוך שמירה על קשר רציף עם העמית אותו הם מייצגים. בית ההשקעות ימנה לעמית מנהל תיקי השקעות, יועץ השקעות וצוות אנליסטים. ניהול תיקי השקעות הוא התפקיד החשוב ביותר ולזה האחראי עליו יהיו סמכויות מרכזיות בנוגע ל"גורל" כספו המושקע של העמית ולכן עליו להיות מנוסה ואחראי ועל העמית לבחור אותו בקפידה. יועץ ההשקעות הוא החוליה המקשרת בין הלקוח, בית ההשקעות, ומנהל תיקי ההשקעות. יחד עם הלקוח הוא קובע את מדיניות ההשקעות וזאת על ידי מתן ייעוץ ושקלול של גורמים רבים כגון: מצבו הכלכלי של העמית, התמורות בשוק ההון, מידת הסיכון שהעמית מוכן לקחת וכו'. מדיניות זו יחד עם ייעוץ טוב ומקצועי יגרמו לניהול מוצלח ויעיל של תיק ההשקעות של העמית. החוליה הנוספת בצוות בית ההשקעות היא האנליסטים - אלו הם קבוצת כלכלנים אשר עוקבים אחר מצב השוק בכל רגע נתון, חוזים תמורות ושינויים ומנתחים מגמות, וזאת על מנת להזין את מנהל תיקי ההשקעות ואת יועץ ההשקעות במידע רלוונטי אשר יעזור להם לבחור את אפיקי ההשקעה המתאימים עבור הלקוח.

כמו כן קיימים גם סוחרים אשר עובדים מול הבורסה המתאמים רכישות ומכירות של ניירות ערך. בנוסף לייעוץ וניהול תיקי השקעות בית ההשקעות גם מציע ניהול של קרנות נאמנות, קרנות פנסיה ניהול קופות גמל ואף ייעוץ לפני רכישה או מכירה. למעשה לכל פעולה כלכלית הדורשת ידע וניסיון עבור אדם או ארגון מסוים יש מענה בבית ההשקעות.

בישראל יש מספר גדול של בתי השקעות אשר נמצאים בפיקוח מתמיד של הרשות לניירות ערך. דבר זה מאפשר שוק רחב ותחרותי ומבטיח שירות מקצועי ואמין בניהול תיק ההשקעות של העמית. לכן כל אדם אשר ברשותו סכום כסף אשר לא נעשה בו שימוש כגון ירושה, חיסכון, זכיה בפרס- יוכל מלבד להשקיע סכום זה בבנק, לפנות לבית השקעות ולאפשר לאנשי מקצוע בתחום הכלכלה לנהל ולהשקיע את כספו וליצור עבורו רווחים גדולים יותר.  

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב