דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת גנרטורים 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 2395 פעמים ]

התופעה של השכרת גנרטורים הלכה והתפתחה לה מאוד בשנים האחרונות. השקת קו חדש של גנרטורים יותר קטנים ופשוטים לתפעול הפכו את האופציה של השכרת גנרטורים להרבה יותר כדאית מבעבר. גם מבחינת התפיסה התרבותית או הצרכנית, יותר ויותר אזרחים מגלים את היתרונות של השכרת גנרטורים לאירועים שונים. בסוף שנות התשעים של המאה הקודמת היו רק שני תחומים שבהם היה נהוג להפנות לשירות של השכרת גנרטורים. התחום העיקרי היה השכרת גנרטורים לאירועים כגון מופעים שבהם היה צורך במקורות חשמל ואילו התחום השני היה השכרת גנרטורים למסיבות יער שהיו מתרחשות בפינות יער שכוחות אל. כיום כבר נהוג להשכיר גנרטורים עבור אירועים משפחתיים וטיולי שטח של סופי שבוע. גם המחירים וגם הגודל הפכו את הגנרטורים לכלי יעיל ושימושי ממדרגה ראשונה.

 

ספקים של השכרת גנרטורים

מכיוון שהביקוש לשירות של השכרת גנרטורים גדל מאוד בשנים האחרונות, צצו להם מספר מכובד של מציעי שירות של השכרת גנרטורים. רוב הפעילות בתחום של השכרת גנרטורים מתנקזת לסופי השבוע. כיום כל משפחה או חבורה של מטיילים שיוצאים לטיול ג'יפים משכירים גנרטור לשימוש בחניון הלילה. כמו בכל תחום יש ספקים של השכרת גנרטורים גדולים יותר שמעניקים גם שירות מקצועי יותר לעומת הספקים הקטנים שגם פחות אמינים וגם היצע הגנרטורים שהם מציעים קטן יותר באופן משמעותי. מה שחשוב בכל התחום של השכרת גנרטורים זה שהפריט שאנחנו משכירים לא יתקלקל באמצע האירוע שלשמו השכרנו את הגנרטור מלכתחילה. הספקים המקצועיים יותר מעניקים שירות של תמיכה במשך כל שעות היממה כך שבמקרה של תקלה מיד נשלח גנרטור חלופי. האבסורד הוא שדווקא אצל הספקים הגדולים יש פחות תקלות והפתעות.

השכרת גנרטורים לשוק הפרטי

התחום של השכרת גנרטורים למגזר הפרטי הינו חדש יחסית. עד לפני מספר שנים רק גורמים מסחריים היו יכולים להרשות לעצמם השכרת גנרטורים. גם המחירים וגם הגדלים של הגנרטורים לא העניקו יותר מדי אופציה עבור המגזר הפרטי. הקדמה הטכנולוגית שגם הקטינה את הגודל וגם הפכה את התפעול להרבה יותר קל ופשוט, למעשה פתחו את הצוהר עבור השכרת גנרטורים למגזר הפרטי. אמנם לא כל הספקים ערוכים להתעסק עם השכרת גנרטורים לאזרחים מן השורה, אבל הביקוש הגובר לשירות של השכרת גנרטורים מחייב את כל מי שרוצה לצמוח ולהתפתח בשוק להתאים את עצמו במהרה. מדובר על נתח שוק שנמצא במגמת גדילה ושהרווח על השירות הנדרש הינו גדול במיוחד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב