דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסלולי טיול בהודו: 2 - 3 שבועות 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3464 פעמים ]

 

מסלולי טיול בהודו: 2 - 3 שבועות

2 - 3 
שבועות הם זמן קצר אך מספק לחוות חווייה משמעותית בהודו. כאן נציע לכם סיור מדלהי מזרח לערים קדושות, ביקור בערים הססגוניות של ארץ המהרג'ות, לטייל צפונה אל ערי ההימאליה הירוקות מנאלי ודרמסלה, וגם שני מסלולים לדרום הודו: האחד בסביבות בומביי, והשני במדינת קרלה.

קרוב לדלהי עם מקדשים וארמונות
בדלהי תוכלו לבקר במונומנטים המרשימים כמו המבצר האדום והקוטאב מינאר וגם לטייל במיין בזאר ובקונאט פלייס. באגרה תוכלו להתרשם ממונומנט האהבה הגדול בעולם - הטאג' מהאל, משם נמשיך אל עיר הרפאים השכנה - פאטפור סיקרי. נבקר במדינת מדיה פרדש באתרים כמו מקדשי הקאמה סוטרה בעיר קג'וראהו והעיירה הבודהיסטית החביבה - סנצ'י. יעדנו האחרון לפני החזרה לדלהי היא העיר ורנסי - העיר הקדושה - מטלטלת החושים, שיושבת על גדת נהר הגנגס.
קראו עוד על המסלול קרוב לדלהי עם מקדשים וארמונות.

ראג'סטן - ארץ המהרג'ות
מגיעים להודו לתקופה של עד שלושה שבועות? זמן מצויין להכיר את ראג'סטן - ארץ המהרג'ות (המלכים הגדולים) הקסומה. לאחר נחיתה בדלהי והתאוששות, נמשיך לעיר הרומנטית אודייפור, משם אל ג'איפור- העיר הורודה והמרשימה, ונסיים בעיירה הקסומה וחביבת המטיילים פושקר. בדרך חזרה לדלהי, נעבור באגרה - שם נבקר בטאג' מהאל המרשים.


צפון הודו הקלאסית
בדלהי תוכלו לבקר במונומנטים המרשימים כמו המבצר האדום והקוטאב מינאר וגם לטייל ברחוב המיין בזאר ובקונאט פלייס. משם נתחיל לטפס צפונה, כשהתחנה הראשונה רישיקש, העיר היושבת על גדת הגנגס, התחנה הבאה מנאלי, שמציעה נופי הימאליה קסומים והרבה שלווה והתרגעות. דרמסלה, מכון משכנו של הדלאי לאמה, עם תושבים טיבטים חביבים, מסעדות מפנקות וקורסים למכביר. נסיים את הסיבוב בצפון באמריצר בה נמצא מקדש הזהב הקדוש לדת הסיקית. בדרך חזרה לדלהי נעצור באגרה כדי להתרשם ממונומנט האהבה הגדול בעולם - הטאג' מהאל. 


חופי גואה והסביבה
מגיעים להודו דרך בומביי ולתקופה קצרה? מעוניינים בעיקר לנוח גם וקצת לטייל? המסלול הבא הוא בדיוק בשבילכם. לאחר נחיתה בבומביי וסיור באתרים המרכזיים של העיר, נבקר בעיר הרוחנית הסמוכה - פונה, אח"כ נמשיך לאתרי מערות הקבורה אג'נטה ואלורה. משם נקפוץ להאמפי העיירה חביבת המטיילים עם תפאורת הסלעים הענקיים העוטפים את המקום. נסיים בגואה עם חופיה הנפלאים.


תרבות, פולקלור והיסטוריה בקרלה
מגיעים להודו דרך בומביי ולתקופה קצרה? המסלול הבא הוא בדיוק בשבילכם. לאחר ביקור בבומביי של כמה ימים, נמשיך לערים ואתרים פופולרים במדינת קרלה היפה שבדרום הודו. בקרלה ערים מעניינות עם מבנים באדריכלות מרשימה, שריד לתקופתה כקולוניה פורטוגלית, תעלות מים בהן אפשר לשוט ולהחשף לתרבות היום יום של תושבי המקום. זהו גם המקום לצפות במופע הקאתאקאלי - הריקוד המסורתי והמעניין של קרלה.

 

הייחוד של מדריך תאילנד מבית "ברווז טיולים" הוא בהגשת מידע פשוט, ברור וממוקד, שיאפשר לכם להבין את תאילנד בקלות ובמהירות: מתי לצאת לטיול בתאילנד, היכן כדאי לבקר בתאילנד ואילו מסלולי טיול אפשר לתכנן בתאילנד. בנוסף, האתר עוזר לכם, למצוא - ללא עלות - את הדילים הכי טובים לטיסות לתאילנד ולטיול לתאילנד (פרטי או מאורגן) עם החברות הטובות ביותר בארץ או בתאילנד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב