דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה משלימה לחיות מחמד - לתת תרופות רק מתי שצריך ...... 

מאת    [ 15/05/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2259 פעמים ]

הרפואה המשלימה הולכת ותופסת לה מקום של כבוד בכל הקשור לגישה הרפואית הנוגעת לבני- אדם. בשנים האחרונות מקובל אצל מרבית הרופאים כי שימוש בתרופות ובהליכים פולשניים אחרים הוא חיוני לקיומה של רפואה מודרנית ואפקטיבית תוך הכרה שלצד התרומה לבריאות החולה קיימות השפעות שליליות הנוגעות משימוש בחומרים כימיים, כירורגיה וכיו"ב התערבויות לא טבעיות.

גישה זו היא הבסיס לנכונותם של חלק ניכר מהרופאים להכיר ואף לתמוך בשימוש בשיטות אלטרנטיביות כדיקור, שיאצו והומיאופתיה ולאפשר למטופלים שלהם להתנסות בהם כאופציה ראשונה.

המשמעות הקונקרטית של מגמה זו הינה שרבים מאיתנו ,כאשר אנו סובלים מהצטננות או שפעת פונים לעזרת תכשירים טבעיים ולא רצים לקחת אנטיביוטיקה ,יתרה מכך , כאשר מדובר בבעיות כרוניות אשר לא נפתרות בעזרת תרופות ורפואה מערבית כמו למשל בעיות עור שונות, בעיות מעיים כאבי ראש וכדו.. נעזרים במטפל ברפואה משלימה אשר במקרים רבים מסייע להקל ואף לפתור את הבעיה.

כוטרינרית ותיקה העוסקת גם בהומיאופתיה וטרינרית אני נוכחת מדי יום ביעילותה של הרפואה המשלימה כאשר מדובר בבעלי חיים ומטפלת בכלבים וחתולים רבים באמצעות הומיאופתיה .

בעיות עור שונות, כרוניות( אלרגיות, גירודים ורגישויות) וחריפות( פציעות ופצעים למיניהם),בעיות עיכול ובעיות מתמשכות מורכבות ומסובכות ניתנות לטיפול יעיל באמצעות שימוש בתרופות הומיאופתיות הנבחרות באופן ספציפי לבעל החיים.

 תהליך האבחון  ההומיאופתי כולל בדיקה רפואית יסודית ותשאול מקיף לגבי היסטוריה רפואית ופרטי החיים של החיה.

לאחרונה הגיעה אלי כלבה קטנה , מתוקה ומתגרדת ללא הפסקה. הכלבה טופלה במשך  שנים בסטרואידים על מנת להוריד את רמת הגירודים. בגלל חומרת תופעות הלוואי של הטיפול ומאחר וקיימת תופעת הסתגלות לתרופות ממשפחת הקורטיזון, החליטו הבעלים לפנות לטיפול אלטרנטיבי. הכלבה קיבלה תרופה הומיאופתית לאחר בדיקה ותשאול מקיף, והטיפול בסטרואידים הופסק. הגירודים העזים מתחילים להירגע והיא מגיעה למעקבים והמשך טיפול על מנת לאזן את  המערכת החיסונית שלה ולרפא פצעי הגירוד. 

חתולה צעירה הגיעה למרפאה לאחר שנבדקה אצל ווטרינר אחר בגלל תלונה של חוסר תאבון וכאבים בעת האכילה. לאחר שאובחן פצע כיבי על החניכיים הוצע לבעלים טיפול תרופתי בסטרואידים להרגעת הפצע. הבעלים בחרו לחפש פיתרון אלטרנטיבי מחשש לתופעות הלוואי והגיעו אלינו לייעוץ. בבדיקות דם אובחנה סיבת הכיב כנגיעות בווירוס חתולים נפוץ- קאליצי וירוס(זהו אחד מהוירוסים שכנגדם מחסנים את החתולים בחיסונים מונעים). החתולה הגיעה כנראה מהרחוב עם הווירוס שבו נדבקה כבר כגורה. היא מטופלת כרגע בהומיאופתיה על מנת לרפא את הפצעים בחניכיים ובהמשך תקבל טיפול ארוך טווח שיעזור לה לחזק את המערכת החיסונית ולהתגבר על תופעות הווירוס.

לצערי, בכל הקשור ליחסי ציבור ופופולאריות הרפואה המשלימה בחיות המצב לא מזהיר.

הרבה אנשים הפונים לרפואה משלימה  לטיפול בעצמם ובמשפחתם עדיין לא חושבים על האלטרנטיבה של רפואה כזאת בבעלי החיים שלהם.

הפתרונות האלטרנטיביים שברפואה משלימה מאפשרים במקרים רבים טיפול עדין לאורך זמן וללא תופעות לוואי, מה גם שטיפול בבעלי חיים ברפואה משלימה יכול ליצור חסכון משמעותי בעלויות לאורך זמן .

המלצתי לכם, בפעם הבאה שאתם מתמודדים עם בעיה רפואית של חיית המחמד שלכם ובמיוחד כאשר מדובר בבעיה כרונית המציקה לחיה האהובה שלכם, פנו לרופא שאמון על טכניקות של רפואה  משלימה.

דר' רונית אבוטבול, מקימה "אדם וחיה", מרפאה וטרינרית מיוחדת בזכות השילוב (הנדיר) של רפואה קונבנציונלית, הומיאופתיה ורפואה טבעית. יועצת ומטפלת בהומאופתיה וטרינרית בכל הארץ. http://www.facebook.com/pages/Tel-Aviv-Yafo-Israel/Ronit-Aboutboul-Veterinary-Homeopathy/194928600543512?sk=wall




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב