דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליסת ביטוח נסיעות - מהותה וחשיבותה 

מאת    [ 14/05/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1789 פעמים ]

במידה ועוד לא יצא לכם לצאת מגבולות ארץ ישראל, לא בטוח כי אתם מודעים לעובדה כי לפני כל יציאה מגבולות הארץ יש להצטייד בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. יציאה מגבולות הארץ ללא פוליסת ביטוח נסיעות מתאימה שקולה לנסיעה ברכב ללא חגורת בטיחות במובן שבמקרה של תאונה מצערת ובלתי צפויה כלשהי תוכלו למצוא את עצמכם נפגעים בצורה חמורה הרבה יותר מאשר במצב בו היה ברשותכם פוליסה שכזו.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל - מהי?

שלא כמו ביטוח חובה לרכב, פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינה מוגרת בחוק כפוליסת ביטוח אותה חייבים לרכוש לפני כל יציאה מגבולות הארץ אך יש להתייחס אליה כמוצר חובה לכל דבר. הסיבה היא פשוטה וניתנת להסבר באמצעות פירוט מהות הפוליסה.

ובכן, ביטוח נסיעות לחו"ל הינה פוליסה אשר טומנת בחובה הגנות וכיסויים למצבים בהם אנו יכולים להיתקל בעת שהייתנו בחו"ל. למרות שקיים בארץ חוק בריאות ממלכתי המקנה לכל אחד מהאזרחים טיפול רפואי במצבי חירום חינם, בחו"ל לא תוכלו לצפות כי בתור תיירים תהיו זכאים לטיפול רפואי חינם ובמידת הצורך תאלצו לשלם על הוצאות רפואיות שהתהוו כתוצאה מאשפוז, קבלת תרופות, שירותי אמבולנס וכו'. בנוסף, מה קורה במצב בו רכושכם אבד או נגנב? וכאן בדיוק המקום להדגיש את תפקידה וחשיבותה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל - היא מגנה עליכם מפני הצורך לשלם מכיסכם עבור ההשלכות הפוטנציאליות של מקרים מצערים במהלך שהייתכם בחו"ל.

בהתאם לתנאי הפוליסה, ביטוח נסיעות יכול לכסות לכם את ההוצאות הרפואיות עבור ביקרוכם בבית-בחולים, לפצות אתכם כספית עבור המזוודה שנגנבה לכם ואף להחזיר לכם כסף במידה וגנבו לכם את מצלמת הווידיאו אשר נתלשה מצווארכם.

היכן רוכשים את הפוליסה?

את פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל, כמו כל פוליסת ביטוח אחרת, תוכלו לרכוש אצל סוכן הביטוח שלכם או דרך אחת מחברות הביטוח אשר פועלות בענף ביטוחי הנסיעות. על אף ריבוי האפשרויות הללו, יש לציין כי את פוליסות ביטוחי הנסיעות המשתלמות ביותר תמצאו ככל הנראה אצל חברות הביטוח עצמן ולא אצל סוכני הביטוח. הדרך הקלה והפשוטה ביותר לרכוש ביטוח נסיעות היא דרך אתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות, שם תוכלו לרכוש אותם בפרק זמן שאינו עולה על חמש דקות ובעלות של דולרים בודדים לכל יום שהייה בחו"ל.

נקודות חשובות להן יש לשים לב

למרות שמוצרי המדף הביטוחיים הפכו לנפוצים כל כך וניתן לרכוש אותם בקלות יתרה חשוב מאוד שתשימו לב כי אתם בוחרים ורוכשים פוליסה המתאימה ספציפית עבורכם - עבור גילכם, יעד הטיול ואופי הטיול. כך למשל לא תרצו לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות המותאמת לצורכי עסקים אם אתם בכלל מתכננים לנסוע לטיול הרפתקני בדרום אמריקה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב