דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - סוכן או חברת ביטוח? 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2152 פעמים ]

בעת האחרונה וודאי שמתם לב כי השאלה האם תפקידו של סוכן הביטוח הפך למיותר עלה לראש סדר היום הציבורי. שאלה זו עלתה למודעות ציבורית בעקבות תשדירים פרסומיים שהעלו מספר חברות ביטוח לטלוויזיה, לרדיו ולאינטרנט בהם הוצג סוכן הביטוח הטיפוסי בתור אדם המתמקצע בגניבת כספם של מבוטחים כשלא לצורך. ובכן, מלבד העובדה הברורה כי מדובר בגימיק שיווקי אכזרי ואגרסיבי יש לציין כי המסר המועבר לציבור הוא קיצוני ותלוש מן המציאות. אמנם רכישת ביטוח רכב דרך סוכן הביטוח יכול שיהיה יקר יותר מרכישת ביטוח רכב אצל אחת מחברות הביטוח ישירות, אך יש לזכור את היתרונות הרבים שיש לסוכן הביטוח על פני חברות הביטוח. בנוסף, יש להדגיש כי לא תמיד פוליסת ביטוח הרכב הזולה ביותר תהיה אצל חברות הביטוח אלא לעתים הפוליסות הזולות ביותר הן דווקא אצל סוכני הביטוח.

מחיר פוליסת ביטוח רכב

שלא כמו סוכן ביטוח, חברות הביטוח הישיר מחפשות לגבות מהלקוח את המחיר הגבוה ביותר אותו נציג החברה מרגיש שהוא יכול לגבות מן הלקוח. לא פעם במהלך שיחת טלפון עם נציג חברות הביטוח נתקלים במצב בו אנו מרגישים כי המחיר המוצע על ידם גבוה מדי וכתגובה ממהר הנציג להוריד את המחיר בו במקום. יחד עם זאת, חברות הביטוח הישיר דואגות לכך שהן יהיו מעודכנים בכל עת במחירי הפוליסות הנמכרות על ידי המתחרות. לעומת זאת, סוכן ביטוח ישר והגון יידע לחפש עבורכם את פוליסת ביטוח הרכב המשתלמת ביותר עבורכם.

בנוסף, לזכור כי כל פוליסת ביטוח רכב מורכבת מפוליסת ביטוח חובה, ביטוח מקיף וביטוח צד ג'. ביטוח חובה הינו ביטוח אחיד והומוגני בין כלל חברות הביטוח ולכן פער המחירים בעלות רכיב החובה יהיו מזעריים. לעומת זאת, פוליסת ביטוח מקיף יכולה לכלול רכיבי ביטוח וסעיפי הגנה רבים אשר מתומחרים כאוות נפשם של חברות הביטוח. לכן, אל תופתעו לגלות כי הפערים בין פוליסות ביטוח רכב מקיף זהות בין חברת ביטוח אחת לשנייה יכולים להגיע למאות ואף לאלפי שקלים.

מערכת יחסים בין המבטח למבוטח

אחד היתרונות הבולטים ביותר אצל סוכני הביטוח הינו היחס האישי המוענק למבוטח. בשונה מחברת ביטוח ענקית, כאשר רוכשים פוליסת ביטוח רכב אצל סוכן ביטוח ניתן להיות בטוחים כי סוכן הביטוח עצמו ידאג למבוטחיו לליווי אישי וחם לכל אורך הדרך בין אם במקרה גניבת רכב או מעורבות בתאונת דרכים. הסיבה לכך היא פשוטה והיא נעוצה בעובדה כי בחברת הביטוח נוכל לדבר אך ורק עם הנציגים הטלפוניים העובדים במשמרות אצלם המבוטחים לא נמצאים בראש מענייניהם, בלשון המעטה.

לאור אלו, עליכם לשאול את עצמכם מה הדבר החשוב לכם ביותר במסגרת פוליסת ביטוח רכב - האם זה היחס, המחיר או הכיסוי? בכל מקרה, כדאי לבדוק את כל אלו גם מול סוכן ביטוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב