דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכשיר סלולרי זול 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 3955 פעמים ]

רובנו לא משתמשים במכשיר הסלולרי למשלוח מיילים ולביצוע התקשרויות מורכבות או אפילו קריאת עיתונים, שכן השימוש במכשיר סלולרי מעודכן, חדיש ויקר אמנם מעניין ונחמד אך מלבד העובדה שהוא פוגע בעיניים ופולט קרינה רבה יותר ממכשירי סלולר רגילים אינו נוח לשימוש, כמו כן, מי מאיתנו שעובדים, דואגים לקרוא מיילים בעבודה ולא באמצעות מכשיר הסלולר.

לא רק זאת, אלא שנראה שמכשירי הסלולר המתקדמים דוחפים אותנו לנצל כל רגע פנוי שיש ברשותנו לצורך עבודה, אם זה לקריאת מיילים תוך כדי עמידה בפקק תנועה או למשחק מחשב ממכר תוך עמידה בתור. אז יש בינינו גם כאלו שלא מעוניינים שהמכשיר הסלולרי יכנס להם לכל פינה בחיים וגם היו מעוניינים לרכוש טלפון סלולרי זול !

הבעיה, שאלו מבינינו שמבקשים לעשות שימוש במכשיר סלולרי זול רק לצורך שיחות או שליחת הודעות טקסט, לא מצליחים למצוא אצל חברות הסלולר מכשיר סלולרי זול באמת, אלא מכשיר בטווח המחיר של 1,000 שקלים לפחות כאשר חברות הסלולר טוענות בפנינו שממילא הוא לא עולה לנו כסף שכן עלותו מוחזרת לנו בהתאם לחבילת הגלישה אליה אנו נדרשים להתחייב.

כמובן, שהמכשיר הסלולרי הזול לכאורה שנרכש אצל חברת הסלולר לא באמת זול, שכן מלבד העובדה שחברות הסלולר גובות עבור המכשיר הסלולרי הזול מחיר מופקע לעומת אתרי יבואנים מקבילים כמו למשל Nayad4u, הן גם מחייבות אותנו בהתחייבות לחבילות גלישה יקרות במיוחד העשויות להגיע לכדי מאות שקלים בחודש.

חברות הסלולר מעוניינות ובצדק מבחינתן לכבול את הצרכנים לתוכניות ארוכות טווח, הצרכנים מצדם נאלצו עד היום להכנע לחברות הסלולר ובמקום לרכוש מכשיר סלולרי זול, הם נאלצו להתחייב למספר שנים ולחבילת גלישה בה הם כלל לא עושים שימוש. כל זה כאמור השתנה לאחרונה עם הרפורמות שמיישם בכוח ובמודל ראוי להערצה משרד התקשורת.

מכשיר סלולרי זול כבר אינו חלום !

כיום, ניתן לרכוש מכשיר סלולרי זול מייבואן מקביל, כמו Nayad4u, במחירים של החל מ – 200 שקלים לחודש בלבד ! כאשר המכשיר הסלולרי מתקבל בדיוק כאילו נרכש מחברת הסלולר, כלומר בקיט המקורי שלו כולל כל תוספי העזר. לאחר הרכישה ניתן לבחון מי מחברות האשראי תסכים לספק לנו חבילת גלישה ללא התחייבות וללא כל מיני שטיקים שיגדילו את החשבון החודשי שלנו.

ראוי לספק אזהרה, אמנם שוק מכשירי הסלולר נפתח לתחרות, אמנם ישנם כמו בכל שוק מי שמנצלים את המצב לרעה, כך אצל חלק מחנויות שנפתחו תוכלו למצוא מכשיר סלולרי זול מאוד באופן מחשיד, הסיבה היא לא שהחנות לא מעוניינת להרוויח עליכם דבר, אלא כי כנראה לא מדובר במכשיר סלולרי מקורי שיוצר על ידי היצרן אלא בחיקוי, לחילופין מדובר במכשיר סלולרי מחודש, הווי אומר שהמכשיר היה בשימוש כלשהו בעבר ואינו באמת חדש.

בכל מקרה, אין ספק שמי שיוצא מורווח מכל הסיפור הוא הצרכן אשר כיום יכול לרכוש מכשיר סלולרי זול, גם מהסוג שחברות הסלולר לא היו מייבאות בעבר שכן הרווחים בגינו נמוכים מדי מכדי להצדיק שיווק שלו על ידי גוף כמו חברת סלולר. כך, ניתן כיום לרכוש מכשיר סלולרי למבוגרים, ואף מכשיר סלולרי זול באמת והכל ללא כל התחייבות לחבילת גלישה.

Nayad4u - טלפון סלולרי מהיבואן לצרכן.


מתמחים ביבוא ושיווק של טלפון סלולרי למבוגרים וכן טלפון סלולרי זול.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב