דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יינות ומשקאות כמתנה מקורית 

מאת    [ 12/05/2011 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 1737 פעמים ]


כשמזמינים אותי לאירוע כגון יום הולדת, חגיגת יום נישואין, חנוכת בית, חגים ועוד אני תמיד נתקעת כשזה מגיעה לשלב המתנות-  השאלה של מה לקנות? ומה להביא איתי לאירוע? תמיד עולה ומטרידה את מנוחתי שבועות לפני כן.. אני מכירה עוד אנשים שחולקים איתי את אותה הבעיה בקושי בבחירת מתנות לאירועים. לאחרונה חשבתי ומצאתי פתרון שמשתלם לשני הצדדים- בעל האירוע ואני כמובן. אני אדם שמאוד נהנה לשתות יין טוב בכל אירוע וחג וגם בביתי שלי להנאתי הפרטית ולכן אני תמיד דואגת שיהיה בביתי כמה בקבוקי יין למקרה שיגיעו אורחים במפתיע.
אני בעצמי מאוד שמחה כאשר מגיעים חברים ומשפחה להתארח אצלי ומביאים איתם בקבוק יין  לא משנה איזה, זה יכול להיות יין אדום כגון מרלו או יינות לבנים כמו שרדונה או ריזלינג. חשבתי לעצמי שכיוון שאני נהנית לקבל בקבוקי יין כמתנה משמחת גם אחרים שנהנים כמוני משתיית יין ישמחו ואפילו יותר כשבנוסף ליין אוסיף  שוקולדים מובחרים או שלל מעדני גורמי אחרים.

יין בתור מתנה מקורית הוא נפלא וישמח כל אחד לדעתי. ביום ההולדת האחרון של בת –דודתי לא חשבתי יותר מידי וקניתי לה קברנה סוביניון משובח וצירפתי לזה קופסת טרפלס ופרלינים שהתפתיתי לאכול בעצמי. כבר ביום שלמחרת קיבלתי ממנה פידבק ענקי בשיחת הטלפון היומית שלנו, היא ובעלה פתחו את בקבוק היין שקניתי וסיימו את כולו תוך כדי אכילת השוקולדים בתאווה. תארו לעצמכם כמה שמחתי שהמתנה שלי הייתה מוצלחת ושימושית ותהייה לעד חלק מהזיכרון של אותו יום הולדת עבור בת דודתי ובעלה. מאז אני מקפידה להביא איתי לאירועים יינות כשבדרך כלל אני מוסיפה להם עוד מיני מאכלים אקזוטיים או אביזרים נלווים ליין כגון פותחנים מיוחדים, כוסות יין, ועוד.

מאחר ומזמינים אותי להרבה אירועים אני מעדיפה לקנות את המתנות באותו המקום מהסיבה הברורה שהיא הכרות עם המוצרים ואיכותם. המקום שאני ממליצה עליו הוא בית המשקאות של נפתלי – בית יין ומשקאות שיש בו גם אביזרים נלווים ליינות ומשקאות וגם למרבה השמחה מאכלי גורמי ושוקולדים טעימים. בבית המשקאות של נפתלי אני קונה את כל מה שאני צריכה בבת אחת ובכך מסיימת את הקנייה שלי מרוצה כשאני יודעת שבעל/ת האירוע יהיה לא פחות מרוצה אם לא יותר. אני ממליצה לאלו מכם אשר מתלבטים לגבי מתנה לחברים או משפחה לקנות להם מתנה שהיא מקורית ושימושית כאחד. תשקיעו ביין יוקרתי או משקאות מובחרים, תוסיפו לזה עוד משהו קטן מהצד והרי לכם מתנה מקורית ומוצלחת!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב