דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון לבת מצווה: כמה זה עולה לנו? 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 3733 פעמים ]

האם יש לכם בת העומדת להגיע לגיל 12? אם כן, אתם בוודאי כבר מתחילים להיחשף לניצנים של התרגשות גדולה לקראת מסיבת בת המצווה הצפויה בקרוב. ובכן, זהו בהחלט הזמן שתתחילו לחשוב על האירוע, על איך אתם רוצים שהוא ייראה, כמה אתם מוכנים או יכולים להוציא עליו, את מי להזמין וכמובן – היכן הוא יתקיים. הרשו לנו להציג בפניכם טרנד חדש שהגיע לישראל היישר מחו"ל וצובר תאוצה אדירה בשנים האחרונות. הטרנד הזה נקרא מועדון לבת מצווה.

מדובר בעצם בשכירת שירותיו של מועדון בילויים לשם הפקת אירוע בת מצווה. אם בעבר היה נהוג לערוך בת מצווה באולם אירועים סטנדרטי או לעיתים בחצר הבית של כלת השמחה, כיום מועדון לבת מצווה הופך בהדרגתיות אך בעקביות להיות המקום הפופולרי ביותר לכך.

אז למה, בעצם, מועדון לבת מצווה כל כך תפס? עריכת האירוע במועדון ולא באולם מפואר נותנת תחושה שהאירוע מיועד לאורחים הצעירים של ילדת יום ההולדת לא פחות מאשר לבני המשפחה. לכן, במקום ישיבה סביב שולחנות עגולים, קיימות בתוך מועדון לבת מצווה אטרקציות רבות מאוד שמטרתן לספק תעסוקה לקהל הצעיר, שלמעשה מהווה את הפלח המרכזי של האורחים באירוע. הילדים יוכלו למצוא שם עמדות משחקים, פלייסטיישן, כדורגל שולחן ועוד. בנוסף לכך, בעלי מועדון לבת מצווה יעשו כמיטב יכולתם על מנת לשרת את רצונותיה של הילדה עצמה ולהגשים לה את חלום האירוע המושלם. על אף שזה נשמע אולי מעט מופרך, כיום ניתן לראות ילדות שמגיעות אל מועדון לבת מצווה בנסיעה בלימוזינה מפוארת עם כמה מחברותיהן הטובות, או לחילופין רכובות על אופנוע הארלי דייוידסון יוקרתי.

כל האטרקציות המצוינות לעיל – וזו רשימה חלקית – יכולות להיות חלק מן האירוע שלכם. כאמור, בעלי מועדון לבת מצווה יהיו מוכנים להפליג עם הדמיון וללכת רחוק מאוד כדי להגשים את חלומותיה של בתכם. אך, כמובן, שככל שהולכים רחוק יותר, הכוונה האמיתית היא הוצאת כסף רב יותר מהארנק. אז מה אתם צריכים לדעת על כל מה שקשור בעלויות ומחירים?

לאור כל מה שצויין עד כה, הנטייה האינסטינקטיבית לגבי מועדון לבת מצווה תהיה לחשוב שמדובר באירוע יקר מאוד, "לעשירים בלבד". אז הרשו לנו לבשר לכם שאין זה נכון כלל וכלל. מועדון לבת מצווה הוא אפילו זול הרבה יותר מאולם אירועים, מכיוון שמועדונים לא מספקים שירותי בת מצווה לאורך כל השנה, אלא במועדים ספציפיים, מה שמוזיל את העלות. מה שבדרך כלל מוסיף להוצאה הכספית הן האטרקציות השונות שניתן להזמין, אבל אם יודעים להתנהל ביעילות ולא לקפוץ על כל מציאה שנציגי מועדון לבת מצווה יזרקו לכיוונכם, אלא למצוא את המתכון המנצח של אטרקציות שיצרו אירוע כיפי ומהנה, אין שום סיבה שהאירוע הזה ירוקן את חשבונות הבנק שלכם.

לכן, חשוב מאוד להתייעץ עם זוגות הורים שאתם מכירים, או שהייתם בבת מצווה של בתם בזמן האחרון, שנערכה בתוך מועדון לבת מצווה וחשבתם שהאירוע היה מוצלח. דברו איתם, בקשו מהם רעיונות ושאלו אותם על ההתנהלות שלהם וכמה עלה להם כל העסק. ברוב המקרים, תתפלאו לשמוע שהמחיר הרבה יותר נמוך ממה שחשבתם. ואם זה טוב לבת שלכם, אין סיבה נראית לעין לא ללכת על זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב