דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: מה שאתה צריך 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 1958 פעמים ]

כל אדם המתחיל את דרכו כבעל עסק חוצה גבולות, או שמתחיל לעסוק ביבוא או ייצוא יודע עד כמה לפעמים מתישה ההתעסקות האינסופית עם הגורמים הבירוקרטים השונים שתפקידם לאשר את יציאת הסחורה מהארץ או הכנסתה ארצה.

לא אחת צריך למלא טפסים כאלו אחרים שלעיתים נדמה כי אין להם סוף, ולא אחת צריך לגשת באופן אישי למשרדי הממשלה השונים ולהתפלל שהפעם הפקידה שתקבל את פניך תהיה במצב רוח טוב, ותסכים בטובה לתת מענה לצרותיך. ולמעשה, כאן, הסאגה של העברת סחורה ממדינה אחת לשנייה רק מתחילה.. עוד לא אמרנו מילה על פקידי המכס הזרים, שישמחו מאוד לעכב את הסחורה שלך ימים על גבי ימים אם חסר לך טופס, או שחלילה לא שלמת את כל המסים הכרוכים בנושא, או שמה לא דיווחת על תכולת הכבודה באופן מדויק. כמו כן התחום של שילוח בינלאומי מחייב לא רק ידע ובקיאות בנושאים הנ"ל, אלא גם ידע בנושאים כמו- איך אורזים נכון, אילו תנאים מתאימים לאחסון הסחורות השונות, והאם כדאי להעביר את הסחורה בדרכים ימיות או באמצעים אוויריים?

על כל השאלות האלו רק חברה אשר מתמחה בנושא של שילוח בינלאומי יכולה לענות לך, ורק היא תוכל להיענות לצרכי העסק שלך. חברה אשר פועלת בשוק כבר זמן רב, ובנתה לעצמה במשך השנים מוניטין ושם ברבים, תהיה חברה שמן הסתם תבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, זאת בניגוד לחברות ירוקות בתחום של שילוח בינלאומי , אשר אינן יודעות לטפל בכל השלבים המורכבים של שילוח בינלאומי כיאות.

קחו לדוגמא מוצרים בינלאומיים, כאלו ש"לא נולדו, במדינה אחת", אלא עבודת הרכבתן נעשתה במספר מדינות במקביל. התקנות והנהלים בנוגע לדיווח ומיסים שיש לשלם במקרים כאלו הם אינסופיים. במיוחד אם באיזשהו שלב של תהליך היבוא או היצוא, אחת התחנות היא אירופה. לאיחוד האירופי יש תקנות מחמירות בנושא, וכל בעל עסק יודע שהפרת החוקים האלו עלולים להסתיים בעיכוב הסחורה או בתשלום קנסות. מקרים כאלו הם מצערים ביותר עבור בעל העסק, והלקוחות שכן בימינו אנו כל אחד יודע ש-time is money , ושכל הקודם זוכה. במילים אחרות מי שמאחר, משלם במקרה הטוב או מפסיד במקרה הרע. אף אחד שרוצה לנהל עסק מצליח ולעמוד בלוח זמנים שנקבע מראש לא רוצה להיקלע למצבים כאלו. מכאן, בין היתר, החשיבות לבצע בחירה זהירה בבחירה בחברה של שילוח בינלאומי.

תחום נוסף שחשוב שיתבצע בזהירות יתרה בנושא של שילוח הוא כל נושא האריזה והאחסון של הסחורה. מה יותר נוח מכך שנציגי החברה של שילוח בינלאומי מגיעים במועד שקבעתם מראש ולוקחים אחריות מלאה על כל תהליך אריזת הסחורה, העברתה לנמל ואחסונה עד ליום העמסתה על אמצעי השיגור (אווירים, ימיים). כאשר מישהו בקיא ומנוסה מוריד ממך, בעל העסק, את הטיפול בנושאים האלו אתה יכול להתפנות לבנייה, יוזמה ומינוף של העסק שלך. לכול אלו יש צורך באנרגיות וצלילות מחשבה, אשר לא תוכל להשיג אם תצטרך לדאוג להעברת הסחורה ממקום למקום במקום לסמוך על חברה מהימנה וותיקה בתחום של שילוח בינלאומי. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב