דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: עסקים כרגיל 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2265 פעמים ]

מכירים את האמרה האמריקנית הנודעת הזו business as usual  שלמעשה משמעותה היא שלמרות הכל , תודה לאל הכול כרגיל...

יש שאומרים שעל האמרה הזו נחה כל הכלכלה האמריקנית, או לפחות חלק גדול ממנה. כל מי שמכיר מעט את המנטאליות האמריקנית יודע שהאמת אינה רחוקה מכך... האמריקנים הם עם כזה שקור וברוח, במשבר כזה או אחר תמיד אצלם העסקים כרגיל. אני לא מתכוון לכך שמבחינה חוקית אסור לשבות בארצות הברית, אלא על האמונה של האדם הפשוט שחרף הקשיים ומהלומות העסקים, השירות ללקוח ותזרים המזומנים צריך להמשיך למרות הכול, מה שנקרא מוסר עבודה גבוה. במילים אחרות – The show must go on.

כל איש עסקים שעוסק בין היתר ביבוא וביצוא יודע וכדאי להצליח בעסקים בינלאומיים צריך לאמץ את האמרה האמריקנית הזו ולשנן אותו כמו מנטרה. הבעיה היא שלעיתים כאשר באים להעביר סחורה ממדינה אחת למדינה אחרת לא הכול תלוי בידיים שלנו, או יותר נכון בידיים של בעל העסק.

בעל עסק, מוכשר ככל שיהיה, אינו יכול לשלוט בהכול. הוא יכול להוביל את המדיניות הכללית של העסק, לעבוד קשה להבאת לקוחות חדשים, לעבוד עוד יותר קשה כדי לשרת לקוחות חדשים וישנים, להתמקח על מחירים, ולדאוג שהעסק יעמוד על הרגליים בתקופות הכי קשות. ולמרות כל זאת ישנם תחומים שהם מעבר לשליטתו, או כמו שאומרים זה לא בידיים שלך!

התחום של שילוח, הוא דוגמא מצוינת למקום בו אם אתה בעל עסק מצליח עליך לפעול לביזור סמכויות ולקבל את העובדה שלא הכול בידיים שלך, וזה המקום לסמוך על אחרים. שילוח בינלאומי הוא תחום הכולל אחריות כה רבה, שלמרות שאתה לא יכול לעשות את העבודה במו ידייך, כמו שאתה רגיל, עליך לבחור בזהירות חברה אשר תדע לעשות את העבודה.

חברה מנוסה, עם ידע ומקצועיות בתחום של שילוח בינלאומי תדע להוביל מספר מהלכים בו זמנית, צול גורמים שונים ומול מדינות שונות ולו רק כדי שהסחורה של העסק שלך תגיע בזמן הנכון למקום הנכון. יש אינספור עיכובים ותקלות שעלולות לצוץ במהלך העברת הסחורה ממדינה אחת למדינה שנייה- שינויים קטנים בשטרות מטען, מכס זה או אחר שלא שולם לגורמים הנכונים, טעות קטנה במילוי דוחות המכס של המדינה הזרה או אפילו של ישראל.... כל אלו אם אינם מטופלים בזמן, ונפתרים במהרה בזכות יוזמה, ובקיאות בתחום, עלולים לעלות לבעל הסחורה המון כסף.

לא זאת בלבד שיש צורך בידע איך להתמודד עם הניירת המסובכת של שילוח בינלאומי, ויש צורך בניסיון בהתמודדות מול פקידי המכס בפנים ובחוץ, אלא שיש עוד אלף ואחת סידורים שצריכים להתבצע לא כמעט מושלם אלא מושלם!

כל שלב בתחום של שילוח בינלאומי צריך להיעשות בזהירות והקפדה על פרטים , בלי לנסות לעגל פינות או לחפף. אריזה, אחסון, ואפילו העמסת הסחורה לאמצעי השיגור. "פיקשוש" קטן באחד השלבים האלו יכול לפגום בסחורה במיוחד אם מדובר בסחורה שבירה, מזון או מוצרים עם תאריך הפוגה.

לכן בתחום של שילוח פנה אך ורק למומחים, קרי לחברה עם וותק ניסיון ורצוי גם עם המלצות. חברה שאתה יודע שנתנה את השירות שאתה מבקש, ללא מעט לקוחות לפניך , תהיה חברה שתוכל לסמוך עליה שתעשה את העבודה  של שילוח בינלאומי כמו שצריך. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב