דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים בגוגל- לא כל אחד יכול 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2256 פעמים ]

כל בעל עסק חייב אתר

בטרם נדון ביתרונות הרבים שיש בתחום של קידום אתרים דווקא בגוגל, זה הזמן לומר שכיום כל עסק פשוט חייב אתר באינטרנט. לא לפרסם עסק או שירותים באינטרנט (בין אם מדובר בעסק גדול, קטן או בינוני) דומה ללא לחפש ספר שזה עתה יצא לאור ברשתות הספרים הגדולות. כי בינינו, היום כאשר רוצים לחפש מעצב פנים, שירותי תרגום או חנות מתנות לא מחכים לשעת הפרסומים ברדיו או בטלוויזיה, וגם לא רצים למטה לקנות עיתון של היום...לפני כל אלו (שכבודם במקומם מונח) נגשים למחשב, מתחברים לאינטרנט ומקליקים מילה או שניים כדי למצוא את סוג השירותים שאנו מחפשים. 

למה קידום אתרים  בגוגל?

אוקיי, ניחא, אז כולם יודעים שפונים לאינטרנט, אבל למה דווקא קידום אתרים  בגוגל? האם אין עוד מנועי חיפוש בשוק שמאפשרים חיפוש של עסקים שונים ושירותים מגוונים אחריהם אנו תרים?

ובכן...אהה....כן, זה נכון, אבל עם כל הכבוד לתחרות החופשית ולזרימת האינפורמציה החופשית המתחוללת כיום ללא חסמים או מגבלות, עדיין לא נולדה חיה כמו גוגל. ככל הנראה המעמד הכביר של גוגל והעליונות שלה כמנוע חיפוש באינטרנט, לא עומד להשתנות בקרוב. גוגל הוא המקום אליו פונים מיליונים מדי יום ביומו כדי למצוא עסקים, אינפורמציה ועוד סוגי שירותים.

תשכחו מ"עשה זאת בעצמך"

וכעת עולה השאלה, מה כל כך מיוחד בתחום של קידום אתרים בגוגל, למה אי אפשר פשוט לנקוט בגישה הכל כך נפוצה כיום של "עשה זאת בעצמך"? התשובה היא שמהקלות שבלהיות גולש של גוגל (שמכאן הגדולה של גוגל)לא משתמע שקל כל כך להיות בצד השני, קרי בצד שמפעיל את האתרים וגורם להם להיות רלוונטיים בגוגל.

כאשר אני אומר רלוונטי, אני מתכוון שבראש ובראשונה, בתחום של קידום בגוגל, צריך לדאוג להופיע ראשון במנוע החיפוש. כלומר שהעסק שלך יופיע בין הראשונים בדף התוצאות הראשון של גוגל. מחקרים רבים מראים , כי רוב הגולשים לא טורחים לקרוא את דף התוצאות השני ובוודאי לא השלישי שמופיע בגוגל, ורק היסודיים ממש מגיעים לתחתית העמוד הראשון.

מקום ראשון זה לא מספיק

אך לא מספיק להיות ראשון בעמוד מספר אחת של תוצאות החיפוש של הגולש הגוגליאני, חשוב להיות ראשון לטווח ארוך, כלומר לא לתת לרייטינג של הדף לצנוח כעבור מספר שבועות. זוהי חכמה נוספת שרק מי שמתמחה בתחום של קידום בגוגל יודע לעשות...איך אומרים אל תנסו את זה בבית, פשוט חבל על הזמן שלכם, תורה שלמה עומדת מאחורי איך להיות מקום ראשון לטווח ארוך בגוגל.

תורה שלמה על רגל אחת

רק כדי לסבר את האוזן, כאשר אני אומר תורה שלמה בתחום של קידום אתרים בגוגל, אני מתכוון לבניית אתר, הפיכתו לאטרקטיבי עבוד הגולש, מילואו בתוכן ענייני אך מעניין, הוספת באנרים, שימוש במילות מפתח, עדכון מילות מפתח, ועוד ועוד סודות מקצוע שרק המומחים של קידום בגוגל יודעים. אל תטעו, תחום של קידום בגוגל הוא תחום שלומדים כשם שלומדים תחומי טכנולוגיה אחרים. פרט ללמודים צריך גם ניסיון פרקטי וחוש לאינטרנט, על מנת לקדם את האתר של העסק שלך לטווח ארוך.

הכול על קידום אתרים http://www.dcnoles.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב