דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אודות כתיבת מאמרים 

מאת    [ 11/05/2011 ]

מילים במאמר: 519   [ נצפה 2026 פעמים ]

כתיבה. כשרון צרוף או מיומנות נרכשת? ואולי שילוב של שני הגורמים הן יחדיו? אודות כתיבת מאמרים בעלי רמה וחשיבותו של התוכן, הרלוונטיות, ופרסומם במקום הנכון- על כל זאת ועוד נביא במאמרי זה.


למה בכלל כדאי לכתוב מאמרים?


גם בעל עסק קטן מאמין כי מיתוג נכון נעשה בעבודה קשה ומאומצת. עברנו רבות מאז שלטי הפרסום או חשיבות ההופעה בדפי הזהב הכבדים, עם זאת, קריאה, קצרה ולא עניינית ככל שתהא, עדיין נושאת עימה את דגל הפרסום והשיווק ברוב התחומים. אנחנו קוראים עיתון בבוקר, קוראים ידיעות על גבי האינטרנט, קוראים תכתובות בדואר האלקטרוני, וקוראים את כל ההגיגים של מנוע החיפוש גוגל, גם אם ניחש והציע לנו מושג לא נכון.

לפיכך יש להניח שכל תוכן, בין אם מצחיק ובין אם מקצועי ונבון, יקרא על ידי מספר קוראים כלשהו, לא כל שכן, והכי חשוב, על ידי גוגל. כאשר גוגל מגלה תוכן ראוי דיה, הוא יעריך זאת. ההערכה מתבטאת בכך שהתוכן, או מילות הקישור שבו, יגולגלו (מישהו חייב להמציא מונח עברי לפועל הזה) אל קדמת הבמה, דהיינו- יקבלו פיסת במה בעמוד הראשון של מנוע החיפוש.

אם פעם שילמנו הרבה כסף בכדי לשאת תמונה גדולה על גבי דף בעיתון, הרי שהיום אנו משקיעים את מיטב כספנו בגוגל. כתיבת מאמרים והפצתם באתרים רלוונטיים תוביל את העסק המקודם וגם אתכם, ככותבים מקוריים ויצירתיים, שיש להם דעת ומילה, ואולי אפילו מומחיות בתחומם.


כיצד כותבים מאמרים?


המשק הציבורי מציע הרבה מאוד חברות קידום אתרים המתמחות בכתיבת מאמרים באופן מקצועי למטרת שיווק ופרסום. כדאי לקבוע מראש, בטרם שכירת שירותיו של מקדם האתרים, כמה מאמרים יפורסמו לאורך זמן, וכן, מי אחראי על התוכן שלהם. חשוב להבין כי חברת קידום אתרים מספקת כתיבה עניינית מאוד ומנהלת את התוכן על פי החוקים הרלוונטיים ומקפידה על ייצוג נכון בדרך אורגנית, עם זאת, לא ניתן לצפות מכותב מאמרים, ותיק ובעל ניסיון ככל שיהיה, לכתוב מאמר בן אלף מילים אודות פטנט שטרם הושק, או כל תחום שלא הכיר טרם לכן.

עם זאת, מאמרים מקוריים, בעלי תוכן רלוונטי, בהסתמך על עובדות כתובות, אך ללא העתקתן, בשילוב מילות מפתח, אשר הקדשתם זמן לוודא כי קיים חיפוש רב בגינן, יאושר באתר מאמרים אפילו ללא עלות, גם אם סגנון הכתיבה אינו ברמה אקדמאית ממש.


לפיכך, מומלץ לשכור חברה המתמקצעת בכתיבת תוכן שיווקי ומאמרים לשם קידום אתרכם או קידום עצמי. נכון לכתיבת שורות אלו, אין ספק כי זו הדרך האופטימלית להגעה למיקומים גבוהים במנוע החיפוש של גוגל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב